Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
schizandra*
(žena)
Občasný
Na Totemu: 1971x
Napsat zprávu

Mám ráda literaturu ve všech jejích rozmanitých podobách a těší mne skládat písmenka do smysluplných vět.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:...o pracovitém mravenci Kutílkovi
schizandra* (Občasný) - 15.7.2007 > Pochopitelně, proto jsem ti to taky napsala...ale je tu jedno východisko - nečti moje pohádky, budeš ušetřeno, milé ryzí peří, zdrobnělin, které tě znepokojují svým sklonem k lepení pak...malému dítěti to tak nepřipadá, což zajisté zjistíš, až se o takové budeš starat...buď zdrávo a občas se trochu načechrej, to ti udělá moc dobře...(:D)))
U příspěvku:...o pracovitém mravenci Kutílkovi
schizandra* (Občasný) - 15.7.2007 > No vidíš, milé ryzí peří, tak si takto "překládej" i ostatní texty, zabavíš se užitečnou činností , procvičíš si slovní zásobu a budeš spokojené (;D))
U příspěvku:...o závodním koníčkovi
schizandra* (Občasný) - 14.7.2007 > Děkuji, Dani456...jsem ráda, že se ti i tahle netradiční "pohádka" líbila, i když, jak píšeš, jsi z dětských střevíčků dááávno vyrostla. I odrostlejší mají rádi pohádky, to by se přece jinak nedívali na různé filmové a TV příběhy (:D))
U příspěvku:...o pracovitém mravenci Kutílkovi
schizandra* (Občasný) - 14.7.2007 > Ano Dani456, právě o to jde...dík za hodnocení. (:-))
U příspěvku:...o pracovitém mravenci Kutílkovi
schizandra* (Občasný) - 14.7.2007 >

Milé ryzí peří, Vendu to baví a bere to přesně tak, jak to bere většina tří až pětiletých dětí, které mají rády přírodu. Baví ji to taky proto, že v ní od útlého dětství žije, ví, o které mraveniště na naší stráni se jedná, chodí se na ně dívat a sleduje od jara do zimy pracovní úsilí pilných mravenců...

...pokud ti zdrobněliny vadí, nahraď si je výrazy neutrálními, vžij se do myšlení dítěte a pak si vyhodnoť,  jak na tebe takový text působí...ačkoliv - proti gustu žádný dišputát...kdybychom všichni měli stejný vkus, byla by to nuda...

 

U příspěvku:Kompas
schizandra* (Občasný) - 23.4.2007 > Ale no tak! ...začni poctivě u sebe...a teď mne omluv, mám dost práce, která nepočká.
U příspěvku:Kompas
schizandra* (Občasný) - 23.4.2007 > Ani se nedivím, když se jim takhle předvádíš...zamysli se nad tím, čím to asi je, změň se a určitě nějakou najdeš...já bych pro tebe nebyla zrovna nejvhodnější kamarádkou.
U příspěvku:Kompas
schizandra* (Občasný) - 23.4.2007 > Se ženskou?! to nemyslíš vážně!..běž hledat jinam a zase tak moc tady neodhaluj výšku svého IQ, lidi, který se snažíš pobavit, by se třeba mohli polekat...(:D))))
U příspěvku:Kompas
schizandra* (Občasný) - 23.4.2007 > No on se ten tobogán s nikým nemaže a nikoho se neptá, jestli může nebo nemůže, takže si teda užiješ, než se s tím svým neustále se mazajícím pozadím dopracuješ k tečce...ale taky se může stát, že tě ten sešup docela vyléčí...(:D)))
U příspěvku:Kompas
schizandra* (Občasný) - 23.4.2007 > To se ti jen zdá, když jsi zatím na jejich začátku, ale jen si nastup na jejich tobogán a nebudeš se stačit divit, jak rychle tě vyklopí u té tečky.
U příspěvku:Kompas
schizandra* (Občasný) - 17.4.2007 >

Jo praskunste, to tedy není co závidět...ale vysvětluje to tu stáletrvající nerudnost...

U příspěvku:Kompas
schizandra* (Občasný) - 17.4.2007 > Sluší Vám to, praskunste  je to docela výmluvné ale zase ne moc originální...kilt by nedal tolik práce...  
U příspěvku:Kompas
schizandra* (Občasný) - 17.4.2007 > (:D))) sluší ti to, praskunste...
U příspěvku:Kompas
schizandra* (Občasný) - 16.4.2007 > (:D)))...to je sice pravda, ale jen do určitého věku...
U příspěvku:Kompas
schizandra* (Občasný) - 16.4.2007 > Děkuji za názor, ale já si myslím, že není dobré spoléhat se na to, že si "každý domyslí" a že by bylo lepší, kdyby poslední souvětí nebylo vyřčeno, protože to je z toho všeho vlastně nejdůležitěší(:-))
U příspěvku:Boty
schizandra* (Občasný) - 10.4.2007 > Ó děkuji, Quotidiano...to víš, každý den není neděle a o to víc mne tvoje ocenění těší...tím spíš, že "boty" jsou obrazem nedávné skutečnosti ( ta se ostatně ve větší či menší míře promítá do všeho, co jsem napsala a píšu)...
U příspěvku:Boty
schizandra* (Občasný) - 10.4.2007 > No vidíš, HACKMANe, a já si naivně myslela, že stačí umět pravopis, mluvnici a správně napsat čárky...ale ráda se nechám poučit od odborníka...
U příspěvku:Boty
schizandra* (Občasný) - 10.4.2007 > Souhlasím, Garrette, ale zajímavých myšlenek je všude kolem nás plno, stačí se jen dívat (:-))
U příspěvku:...o voňavé jahůdce
schizandra* (Občasný) - 10.4.2007 > nakrm pětileté dítě pohádkami bří Grimmů a uděláš z něj neurotika...nahraď si zdrobněliny neutrálními výrazy, přidej nějaký hororový prvek a budeš spokojený...ty píšeš, jak to umíš ty, já zase jak to umím já...ale přijmu vždy kritická slova jako podnět k přemýšlení
U příspěvku:Nekrásnější dotyk je polibkem
schizandra* (Občasný) - 15.3.2007 > Máš pravdu, gepere, když už bych se v takové tmě ocitla s mužem, kterého miluji, určitě bych se nebála...(:D)))
U příspěvku:Čajník
schizandra* (Občasný) - 13.3.2007 > Máš sice pravdu, i tak to bývá, jen ten čajník na to měl jiný názor...to je ten "úhel pohledu"...
U příspěvku:Silnice
schizandra* (Občasný) - 13.3.2007 > Mám ráda silnice a trochu jim závidím jejich poslání...častokrát mám chuť se dát jimi vést ke vzdálenému cíli...jednou možná...snad...
Děkuji, gepere, za hodnocení.
U příspěvku:Nekrásnější dotyk je polibkem
schizandra* (Občasný) - 19.2.2007 > Nechci být šťoura, ale být na místě té ženy, takového polibku ze tmy bych se bála...ačkoliv?!...překvapení by mohlo být třeba i příjemné...ale to je jen poznámka na okraj - zpracování námětu je velmi zajímavé a působivé.
U příspěvku:Větrný mlýn
schizandra* (Občasný) - 9.1.2007 > (:D))
U příspěvku:...o pracovitém mravenci Kutílkovi
schizandra* (Občasný) - 6.12.2006 > Quotidiana> pane jo, teď mně došlo, proč se mi tady koncem léta špacírovali lesní mravenci mezi klapátky na klávesnici a mizeli někde za tiskárnou...budu muset udělat zevrubnou prohlídku blízkého okolí pracovního stolu, abych se nedočkala nějakého nemilého překvapení, když jsem jim postupně vyházela několik cvrčků oknem zpět do přírody, protože se při jejich fidlikání nedalo usnout...(:D)) jo a poslala jsem toho koníčka, tak jsem zvědavá...
U příspěvku:...o pracovitém mravenci Kutílkovi
schizandra* (Občasný) - 6.12.2006 > Quotidiana>no tak v tomto případě budu muset napsat pokračování, protože při svých toulkách se psy po stráni zjistila, že mraveniště je rozhrabané a opuštěné, takže se budeme muset vydat do blízkého lesa a najít, kam se mravenci odstěhovali, protože to byli ti velcí černí a ona má teď starosti, kdo se bude starat o mšice v zahradě...(:D))
U příspěvku:...o pracovitém mravenci Kutílkovi
schizandra* (Občasný) - 5.12.2006 > Quotidiana> víš, ty moje pohádky vlastně ani pravé pohádky nejsou, je to jen trochu zpoetizovaná realita, aby jí rozuměla i ta malá Vendulka, pro kterou jsou napsány, a pochopitelně i jiné stejně malé děti, které třeba nemají to štěstí, že jsou od malička obklopeny krásnou přírodou. Venda nestojí o princezny, je vychovávána společně se smečkou psů, miluje koně a vůbec všechna zvířata, která se od jara do jara pohybují v její blízkosti...já si ty nedostatky svých "pohádek" uvědomuji, ale do jejich textů už nebudu zasahovat a budu doufat, že se budou dětem líbit i takové, jaké jsou. No a třeba se i tobě bude líbit "pohádka na přání" o milovaném Vendině Sopránovi. Díky za kritická slova.
U příspěvku:Vyhládlá zvířena
schizandra* (Občasný) - 2.12.2006 > Když čtu báseň, nezkoumám, "co tím chtěl básník říct", nechám na sebe působit její rytmus, melodii a barvu slov. Možná je to špatný přístup, ale vyhovuje mi (:D))
U příspěvku:Strom
schizandra* (Občasný) - 2.12.2006 > Děkuji ttomassi.
U příspěvku:Příběh v dřevě ukrytý
schizandra* (Občasný) - 27.11.2006 > Jo, bylo nalezeno a přečteno...je to dost zvláštní druh humoru a závěr nečekaný...navíc oceňuji rozsah slovní zásoby ze šuplíčku N...díky za poslání.
U příspěvku:Příběh v dřevě ukrytý
schizandra* (Občasný) - 27.11.2006 > auau au...kde by se mi to mělo objevit? nevyznám se tady...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter