Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Jakub Očivid
(muž)
Občasný
Na Totemu: 1452x
Napsat zprávu

Stačí mi to, čo povedia fotky...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:532
Jakub Očivid (Občasný) - 27.3.2007 > Uftnklos...
U příspěvku:Za stovku máš to, co doma za tisíc - na Kubě!
Jakub Očivid (Občasný) - 14.1.2007 > No dumám nad využitím priestoru...ale funguje to...
U příspěvku:Sobotní odpoledne...
Jakub Očivid (Občasný) - 14.1.2007 >
U příspěvku:..únik preciózky ze světa poezie do reality..
Jakub Očivid (Občasný) - 7.1.2007 > oslovilo ma to...
U příspěvku:Sem si dovolil něco z naší zahrádky ...
Jakub Očivid (Občasný) - 7.1.2007 > možno by tomu pomohlo uplatnenie princípu jednoduchosti, myslím tým tie grafické zásahy, ale budiš to chápané ako autorský zásah...
U příspěvku:Sem si dovolil něco z naší zahrádky ...
Jakub Očivid (Občasný) - 7.1.2007 > :)
U příspěvku:_bez názvu
Jakub Očivid (Občasný) - 7.1.2007 > funguje...
U příspěvku:..nt.
Jakub Očivid (Občasný) - 7.1.2007 > urgentné a naliehavé posolstvo:)
U příspěvku:..nt.
Jakub Očivid (Občasný) - 7.1.2007 > Po tých prvých dvoch snímkach došlo k zdanlivo prekvapivému obratu v téme, ale iba zdanlivo. Myslím, že viem, kam tým mieriš...
U příspěvku:_bez názvu
Jakub Očivid (Občasný) - 7.1.2007 >
U příspěvku:..nt.
Jakub Očivid (Občasný) - 7.1.2007 > tá prvá je fantastická, ale musím sa priznať, že v spojení tých fotiek mi význam mierne uniká...
U příspěvku:You'll love our prices
Jakub Očivid (Občasný) - 7.1.2007 > skvelé...
U příspěvku:PF2007
Jakub Očivid (Občasný) - 24.12.2006 > je to silné aj bez pf-ka, celkovo tiež skvelé...
U příspěvku:Muslimští kluci rádi ohníčky
Jakub Očivid (Občasný) - 21.12.2006 > Mishka> čau Mishka, som bol obvinený z diletantstva ohľadom svojej poznámky, čo som ti tu zanechal. Tak ti sem skopírujem moju odpoveď dotyčnému alebo dotyčnej. Objasňujem tam aj to, prečo som ti k fotke Muslimští kluci rádi ohníčky napísal to, čo som ti napísal:
Drahý čitateľ. Priznám sa, že z Mishky som si tak trocha robil srandu. Poznámkou som reagoval hlavne na ten jej dodatok k technickej kvalite, čo považujem za dosť trápnu iniciatívu. Fotka sa mi celkom pozdávala, pokým som sa nedostal k tomu "konštatovaniu". Veď fotka je dobrá aj práve vďaka tej technickej nedokonalosti, využitiu neostrosti, šedi, ktorá relatívne reflektuje svetlo. Mne "konštatovania" tohto typu pripadajú akési ťažkopádne. Akoby si autor nedôveroval, alebo si to potreboval pre istotu dopredu vyžehliť u webových vševedov. Jednoducho ma to odradilo. Porovnávať moju poslednú fotku s Mishkyným dokumentom z Jeruzalema je abzolutlig bezpredmetné. Proces vzniku bol úplne odlišný, ja občas uprednostňujem nápad a až potom realizáciu a toto bol ten prípad. Všetko čo na nej (o nádeji) je, je podriadené konceptu a srať na trocha doľava naklonený kríž. Tým nechcem tvrdiť, že ten druhý spôsob tvorby, keď najskôr vznikne snímok, až potom sa začne hra o názov, je zlý, to vôbec nie, pokiaľ má autor aspoň minimálny koncept vopred v hlave. Navyše si ma, drahý čitateľ, obvinil z diletantstva, čo ma teda dosť pobavilo, pretože som vytušil, že ti asi robí problém vôbec rozlišovať medzi technickými a kreatívnymi aspektami fotografie. Takže, drahý čitateľ, choď do riti!
U příspěvku:o nádeji
Jakub Očivid (Občasný) - 21.12.2006 > čtenář> Drahý čitateľ. Priznám sa, že z Mishky som si tak trocha robil srandu. Poznámkou som reagoval hlavne na ten jej dodatok k technickej kvalite, čo považujem za dosť trápnu iniciatívu. Fotka sa mi celkom pozdávala, pokým som sa nedostal k tomu "konštatovaniu". Veď fotka je dobrá aj práve vďaka tej technickej nedokonalosti, využitiu neostrosti, šedi, ktorá relatívne reflektuje svetlo. Mne "konštatovania" tohto typu pripadajú akési ťažkopádne. Akoby si autor nedôveroval, alebo si to potreboval pre istotu dopredu vyžehliť u webových vševedov. Porovnávať moju poslednú fotku s Mishkyným dokumentom z Jeruzalema je abzolutlig bezpredmetné. Proces vzniku bol úplne odlišný, ja občas uprednostňujem nápad a až potom realizáciu a toto bol ten prípad. Všetko čo na nej (o nádeji) je, je podriadené konceptu a srať na trocha doľava naklonený kríž. Tým nechcem tvrdiť, že ten druhý spôsob tvorby, keď najskôr vznikne snímok, až potom sa začne hra o názov, je zlý, to vôbec nie, pokiaľ má autor aspoň minimálny koncept vopred v hlave. Navyše si ma, drahý čitateľ, obvinil z diletantstva, čo ma teda dosť pobavilo, pretože som vytušil, že ti asi robí problém vôbec rozlišovať medzi technickými a kreatívnymi aspektami fotografie. Takže, drahý čitateľ, choď do riti!
U příspěvku:o nádeji
Jakub Očivid (Občasný) - 20.12.2006 > doupovec> hej, hej. pochopili sme sa, len som sa zle vyjadril...
U příspěvku:..nt.
Jakub Očivid (Občasný) - 20.12.2006 > ako liečba prázdnotou... tá prvá stačí...
U příspěvku:Muslimští kluci rádi ohníčky
Jakub Očivid (Občasný) - 20.12.2006 > Mishka> tak ale to ťa vôbec neospravedlňuje...
U příspěvku:o nádeji
Jakub Očivid (Občasný) - 20.12.2006 > doupovec> Úroveň a pozícia kritika - predpokladateľná. Estetika - zvysoka na ňu chčijem. Profesionalita - v tomto prípade sa ňou nezaťažujem. Nepublikujem tu veci, ktoré robím profesionálne, iba tie, ktoré vznikajú spontánne. Profesionál musí riešiť mnoho kompromisov a v neposlednej rade je odkázaný na priazeň, "zalíbení se publiku". Vysavač - neobľúbená moderná technológia. Vďaka za komentár - veľká.
U příspěvku:o nádeji
Jakub Očivid (Občasný) - 19.12.2006 > Estel> Tak nefim. Nepoznám ťa, Estel. Ale necítiš sa s tou nádejou na krku tak trocha pasívne? Nádej je dľa mňa pasívna. Ako tie tombolové lístky na dne, ako jesus, ktorého slová dávno zapadli prachom, ako úbožiak, čo vo svoj prospech prosí bohov a duchov o ukončenie vlastného trápenia, ako premrhaná energia, ktorá mohla oslobodzovať...(tými prirovnaniami nemierim na teba, neber to osobne ako som už povedal, nepoznám ťa. Ide skôr o to, kam som mieril týmto diptychom)
Keď už nič, objasníš mi aspoň to rovnítko? Po ťažkom dni mi niekedy unikajú súvislosti... a zaujímalo by ma to...
U příspěvku:o nádeji
Jakub Očivid (Občasný) - 19.12.2006 > Estel> že by aj?
U příspěvku:..nt.
Jakub Očivid (Občasný) - 18.12.2006 > Že by bol v tých igelitových pytlíkoch? Česť pamiatke Briana Hartleyho. A páchateľ sa vracia na miesto činu... Dramatické, nesympatické, naratívne, podnetné... proste jo... len neviem, či si sa dal na detektívčinu, alebo si tým páchateľom ty...
U příspěvku:..nt.
Jakub Očivid (Občasný) - 18.12.2006 > druhá je lepšie naexponovaná. moc gut. dáždnik sa plazí rozbitý po celodennej šichte v oblasti služieb na ubytovňu do svojho suchého bytečku...
U příspěvku:..nt.
Jakub Očivid (Občasný) - 18.12.2006 > až na tú ružovú...
U příspěvku:---
Jakub Očivid (Občasný) - 17.12.2006 > rozloženie svetlých a tmavých plôch a ich nadväznosť na účinok fotky je priam fantastické...
U příspěvku:tak ...
Jakub Očivid (Občasný) - 17.12.2006 > Niečo tomu chýba. Len ti neviem povedať, že čo... Tá fotka ma síce uzemnila a začal som v nej pátrať: nespokojnosť so vzhľadom tapety, s ilúziou jej imitačnej podstaty. Nespokojnosť s tvrdosťou stien, ktoré niekedy stiesňujú...nespokojnosť so svojím mačacím bytím...
U příspěvku:---
Jakub Očivid (Občasný) - 17.12.2006 > mačka, čo sa živí hmyzom :). páči sa mi tá dramatizácia atmosféry obyčajnosti.
U příspěvku:lesní ráno
Jakub Očivid (Občasný) - 21.11.2006 > moc vyleštené...
U příspěvku:..nt.
Jakub Očivid (Občasný) - 21.11.2006 > doupovec> Jasné... chápem, tiež sa neprehrabávam všetkými na toteme publikovanými dielami. Myslím, ale že koncetrácia dobrých fotiek a iných diel (to čo ty vidíš ako hloupost a zhovadilost môže niekto vidieť úplne inak) je tu pomerne vysoká v porovnaní s inými stránkami. Ono s hodnotením autorskej tvorby je to komplikovanejšie než s čokoládovou alebo vanilkovou zmrzlinou.
S češtinou problém nemám, ale písať budem po sk. Ak s tým má niekto trable, stačí sa ozvať.
U příspěvku:..nt.
Jakub Očivid (Občasný) - 20.11.2006 > to je vlastne jedno. nechajme to tak.
U příspěvku:..nt.
Jakub Očivid (Občasný) - 20.11.2006 > aké obálky, čo za obálky? ako sa robia obálky?:)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter