Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
o nádeji
Autor: Jakub Očivid (Občasný) - publikováno 19.12.2006 (22:14:54)


Poznámky k tomuto příspěvku
Oldboy (Občasný) - 19.12.2006 > docela líbí.
<reagovat 
Estel (Občasný) - 19.12.2006 > o Estel.....
<reagovat 
 Jakub Očivid (Občasný) - 19.12.2006 > Estel> že by aj?
<reagovat 
 Estel (Občasný) - 19.12.2006 > Jakub Očivid> Estel = Naděje
<reagovat 
 Jakub Očivid (Občasný) - 19.12.2006 > Estel> Tak nefim. Nepoznám ťa, Estel. Ale necítiš sa s tou nádejou na krku tak trocha pasívne? Nádej je dľa mňa pasívna. Ako tie tombolové lístky na dne, ako jesus, ktorého slová dávno zapadli prachom, ako úbožiak, čo vo svoj prospech prosí bohov a duchov o ukončenie vlastného trápenia, ako premrhaná energia, ktorá mohla oslobodzovať...(tými prirovnaniami nemierim na teba, neber to osobne ako som už povedal, nepoznám ťa. Ide skôr o to, kam som mieril týmto diptychom)
Keď už nič, objasníš mi aspoň to rovnítko? Po ťažkom dni mi niekedy unikajú súvislosti... a zaujímalo by ma to...
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 20.12.2006 > Jakub Očivid> 

trapně se do toho vpletu a prozradím tajemství dámy (dostanu přes hubu? :)

Estel = naděje - překlad jména z tolkienovské elfštiny ;o)


<reagovat 
  RD (Občasný) - 20.12.2006 > Prokletí> Neni todlenc nahodou «tajemstvi» z roku 1954?
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 20.12.2006 > doupovec> jo, na to se, hoši, pejte Estel... jen aby nakonec nás, co dostanem po čuni, nebulo vic
<reagovat 
  RD (Občasný) - 20.12.2006 > Prokletí> Ono to prej bylo vlastne neco jako «hope», takze vsechno zase OK.
<reagovat 
RD (Občasný) - 20.12.2006 > Myslenkova uroven - beznadejna. Esteticke a profesni provedeni - jeste beznadenejsi. Treba by mohla pomoct moderni technologie - jako napr. vysavac.
<reagovat 
 Jakub Očivid (Občasný) - 20.12.2006 > doupovec> Úroveň a pozícia kritika - predpokladateľná. Estetika - zvysoka na ňu chčijem. Profesionalita - v tomto prípade sa ňou nezaťažujem. Nepublikujem tu veci, ktoré robím profesionálne, iba tie, ktoré vznikajú spontánne. Profesionál musí riešiť mnoho kompromisov a v neposlednej rade je odkázaný na priazeň, "zalíbení se publiku". Vysavač - neobľúbená moderná technológia. Vďaka za komentár - veľká.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 20.12.2006 > Jakub Očivid> Jen bych rad podotkl, ze mluvim o profesnosti, nikoli o profesionalite. S uctou a pozdravem RD.
<reagovat 
 Jakub Očivid (Občasný) - 20.12.2006 > doupovec> hej, hej. pochopili sme sa, len som sa zle vyjadril...
<reagovat 
Čtenář - 20.12.2006 > U Mishky v galerii jsi psal, že ji neomlouvá to, že nestihla to a ono u fotografie, která byla záležitostí okamžiku (foto: Muslimští kluci rádi ohníčky).
Co by mělo omluvit tvoje foto, to fakt netuším - není asi nic nehnutějšího, než foto krucifixu někde na hřbitově. A přesto si to zprasil a padá ti k levé straně...to je přímo diletantsví!!
<reagovat 
 Jakub Očivid (Občasný) - 21.12.2006 > čtenář> Drahý čitateľ. Priznám sa, že z Mishky som si tak trocha robil srandu. Poznámkou som reagoval hlavne na ten jej dodatok k technickej kvalite, čo považujem za dosť trápnu iniciatívu. Fotka sa mi celkom pozdávala, pokým som sa nedostal k tomu "konštatovaniu". Veď fotka je dobrá aj práve vďaka tej technickej nedokonalosti, využitiu neostrosti, šedi, ktorá relatívne reflektuje svetlo. Mne "konštatovania" tohto typu pripadajú akési ťažkopádne. Akoby si autor nedôveroval, alebo si to potreboval pre istotu dopredu vyžehliť u webových vševedov. Porovnávať moju poslednú fotku s Mishkyným dokumentom z Jeruzalema je abzolutlig bezpredmetné. Proces vzniku bol úplne odlišný, ja občas uprednostňujem nápad a až potom realizáciu a toto bol ten prípad. Všetko čo na nej (o nádeji) je, je podriadené konceptu a srať na trocha doľava naklonený kríž. Tým nechcem tvrdiť, že ten druhý spôsob tvorby, keď najskôr vznikne snímok, až potom sa začne hra o názov, je zlý, to vôbec nie, pokiaľ má autor aspoň minimálny koncept vopred v hlave. Navyše si ma, drahý čitateľ, obvinil z diletantstva, čo ma teda dosť pobavilo, pretože som vytušil, že ti asi robí problém vôbec rozlišovať medzi technickými a kreatívnymi aspektami fotografie. Takže, drahý čitateľ, choď do riti!

<reagovat 
Čtenář - 23.12.2006 > Kdybys napsal jen poslední větu, měla by tvoje reakce nějakou cenu.
Ale těch obhajujících, vysvětlujících, prázdných slov předtím...
Diletantský je tvůj přístup - máš nějaký nápad, máš spoustu času ten nápad relizovat, ale jsi tak nedočkavý, že místo aby sis s tím nápadem pohrál, tak ho zprasíš a divák nehledá tvoji myšlenku, jen kouká na ten tvůj křivý krucifix....
Myšlenka nestačí, když ji ubije nedokonalé vyjádření.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter