Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Vymalováno
Neublížíš (Občasný) - 5.2.2012 >

Děkuju. I taková může být touha po lásce.

U příspěvku:Kdyby věci mluvily
Neublížíš (Občasný) - 4.2.2012 > Jsi fakt dobrá. Ani nevíš, jak jsi mi zvedla náladu :-))) výstižnější to už nemůže být.
U příspěvku: žárlivost
Neublížíš (Občasný) - 4.2.2012 > Souhlasím :-) láska je dobrovolná, vynutit se nedá. Bohužel je tolik možností, co všechno se dá páchat jejím jménem, vážím si proto každého, kdo se rozhodl nepáchat. A jsem a nepřestanu být vděčná za ty, co se navíc rozhodli chápat..
U příspěvku:podivná výchova
Neublížíš (Občasný) - 4.2.2012 > Skafloc> 

Zajímá mě, co si představuješ pod větou: ženy zapomněly, kdo jsou :-o ?

U příspěvku:Jeho promluvy
Neublížíš (Občasný) - 3.2.2012 >

Líbí :-) zvlášť ta poslední sloka je pěkně vyjádřená, děkuju za ní..

U příspěvku:Sova
Neublížíš (Občasný) - 3.2.2012 >
U příspěvku:Sova
Neublížíš (Občasný) - 3.2.2012 > tohle je působivější než labuť, navíc se v tom tak trochu vidím :-)
U příspěvku:Labuť
Neublížíš (Občasný) - 3.2.2012 >
U příspěvku:Život
Neublížíš (Občasný) - 2.2.2012 > taky nic nevidím, ale ráda bych. Nejde s tím něco udělat?
U příspěvku:V pýše se píše...
Neublížíš (Občasný) - 31.1.2012 >

Výstižně napsáno, není co dodat...Prostě jsi tu chyběl :-)  

U příspěvku:Podzimní balada
Neublížíš (Občasný) - 29.1.2012 >

 

Padá na mě z toho splín, ještě že už je podzim za námi a do něj ještě daleko :-)

U příspěvku:zlost
Neublížíš (Občasný) - 26.1.2012 > P.V.Ctihodný> 

To jistě - omluvit se druhému, jeho odpuštění je samozřejmě důležité, o tom není pochyb.  Mluvili jsme o sebeodpuštění,chtěl jsi znát můj pohled na věc, tak jsem se pokusila vysvětlit, jak jsem to myslela, nevím, jestli dobře a srozumitelně. Ale každopádně nikomu  neberu  jeho pohled, každý máme právo na ten svůj....

U příspěvku:zlost
Neublížíš (Občasný) - 24.1.2012 > P.V.Ctihodný> 

Moc nerozumím tomu, jaká má poznámka Tě vedla k tomuhle závěru...nic takového jsem určitě nemyslela. Takhle to nefunguje, jak píšeš :-). Nikdo ti tohle nepřijde říct, navíc proces sebeodpuštění je dost těžká a dlouhodobá věc - musí mi hlavně dojít, že jsem druhému ublížil (ať už vědomě nebo i nevědomě), pokusit se o usmíření , pocit viny v sobě zpracovat. usmířit se sám se sebou (to je to nejtěžší...)- to jsem měla na mysli. A jít dál s vědomím, že takhle a tohle příště už neudělám. A záleží na tom druhém, jestli mi dá šanci nebo ne....

U příspěvku:zlost
Neublížíš (Občasný) - 20.1.2012 >

Hm, se zlostí se musí ven, jinak udělá peklo ze života především jen a jen tobě..a ještě k tomu hledat způsoby, jak jí ventilovat, aby ostatní neurazila a neudělal jsi ze sebe totálního...jo, to je těžká věc, pro někoho obzvláště..

U příspěvku:hezké souznění duší
Neublížíš (Občasný) - 18.1.2012 > mystik> já jen, že maminka Romana Knížete neumřela, leží v nemocnici se zlomeným krčkem.
U příspěvku:hezké souznění duší
Neublížíš (Občasný) - 18.1.2012 > mystik> já jen, že maminka Romana Knížete neumřela, leží v nemocnici se zlomeným krčkem.
U příspěvku:Pocity
Neublížíš (Občasný) - 18.1.2012 >
U příspěvku:zlost
Neublížíš (Občasný) - 17.1.2012 > nesouhlasím, odpouštět sám sobě je důležité, to právě za nás nikdo jiný nemůže udělat.
U příspěvku:tlukot
Neublížíš (Občasný) - 17.1.2012 > Zaujal mě hned první verš, líbí se mi ten obrat, taky to tak vnímám, i stromy, voda..všechno je živé a je na nás, abychom naslouchali...tlukot země a souznění, kdy jsme jedno...
U příspěvku:Nedělní blues
Neublížíš (Občasný) - 17.1.2012 >

jo, je to syrové, takové myšlenky asi napadají občas každého. Škoda, že jsi v tom setrval až do konce.. závěr je moc laciný, kazí celkový dojem toho, co jsi vlastně chtěl sdělit..?:-o. Věřím, že kdyby propracovat hlouběji prvotní myšlenku,mohlo by oslovit.

U příspěvku:Čekám co mi řekneš
Neublížíš (Občasný) - 17.1.2012 >
U příspěvku:Odi et amo
Neublížíš (Občasný) - 17.1.2012 > tak to s velkými city bývá..nenávidět a milovat zároveň..chápu a tleskám odvaze odejít včas (než převáží to první)
U příspěvku:Kniha a ty
Neublížíš (Občasný) - 17.1.2012 >

porozumění pro lži má málokterá, to je fakt. Ale chápu to tak, že ve fungujícím vztahu známe i špatné stránky toho druhého (ale přesto s ním jsme, protože ty dobré jasně převažují)..a je důležité nesoudit, ale porozumět i tomu, proč...pochopit ty nejhlubší důvody,  ponořit se do nitra druhého..tak nějak, myslím.

U příspěvku:Démon v kleci
Neublížíš (Občasný) - 17.1.2012 >

upřímné, odhalující se až na kost, díky.

U příspěvku:tlukot
Neublížíš (Občasný) - 17.1.2012 > ..pardon, tak...
U příspěvku:tlukot
Neublížíš (Občasný) - 17.1.2012 > ...jak hřejivá hlína tu tluče...
U příspěvku:Hlasitý šepot
Neublížíš (Občasný) - 17.1.2012 >

Většinou ne, nadáváme na něj, jak je rychlý, nebo naopak pomalý... ale nejspíš právě při největším utrpení ho potřebujem. Abychom zapomněli nebo porozuměli.

U příspěvku:Mlha
Neublížíš (Občasný) - 17.1.2012 > Úplně to vidím jako novej text the Cure.
U příspěvku:Je jednička
Neublížíš (Občasný) - 17.1.2012 > Jo, ta povídka Růže jménem svítání je moc pěkná, taková jemná a citlivá. No jo, na ženy a růže je to nejlepší rada :-)
U příspěvku:Snad
Neublížíš (Občasný) - 16.1.2012 >
U příspěvku:Anděl
Neublížíš (Občasný) - 26.12.2011 >

 

..i andělé jsou zranitelní...

 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter