Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Sionna_V
(žena)
Občasný
Na Totemu: 233x
Napsat zprávu

Jsem smíšek a možná občas podivín.Mám ráda filmy, divadlo, zábavu, dobrou muziku a samozdřejmě psaní.Páni, tohle začíná znít jako seznamovací inzerát!!! No já nevím, spíš se zeptejte Alggiz.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:HVĚZDNÁ PĚCHOTA
Sionna_V (Občasný) - 12.5.2002 > Oplatka: Je to už pár měsíců, co jsem tuhle recenzi psala. Původně nebyla pro Totem, ale pro obveselení mých přátel a spolužáků. Jak tak o tom přemýšlím, tak ta recenze byla opravdu asi ze Cinemy, respektive z jejích internetových stránek. Jinak děkuji moc za chválu. :-)
U příspěvku:Ráno na druhé straně
Sionna_V (Občasný) - 12.4.2002 > Lucie: Je mi líto. Možná to ale vidíš moc Černě. :-)
U příspěvku:Ráno na druhé straně
Sionna_V (Občasný) - 12.4.2002 > centaur: To je naprostá pravda! Děkuji za postřeh...to víš, já se běžkyním na trička moc nedívám. :-)
U příspěvku:Ráno na druhé straně
Sionna_V (Občasný) - 12.4.2002 > Kapucín: Díky moc. :-)
U příspěvku:Ráno na druhé straně
Sionna_V (Občasný) - 12.4.2002 > Thomas: S těmi vedlejšími postavami je to všude stejné - jak u nás, tak u nich. Kupříkladu má maminka sleduje Perryho Masona a přiznávám, občas se k ní přidám. A kdykoliv se tam objeví ten asistent s polským jménem ( jak jinak, bijte emigranta - tohle je Amerika!!!), maminka položí do místnosti znuděně řečnickou otázku: Tak kdy už ho zase zbijou. PS: Stiflerova máma je můj idol! je to něco jako Poisonivy s liftingem. Miluju záporné hrdinky!!!
U příspěvku:Ráno na druhé straně
Sionna_V (Občasný) - 12.4.2002 > Kajman: No jo, vždyť já nejsem žádný filmobijec - právě naopak!!! ...Kde myslíš, že bych ty své teorie nasbírala, kdybych ten celuloid tak nehltala?! :-D
U příspěvku:Mayer Lansky
Sionna_V (Občasný) - 29.1.2002 > PŘESNĚ !!!! Nepsala jsem to tam záměrně, ale je to on. Nejsem si jistá, ale podle toho, co jsem slyšela a někde četla, tak Vito by mohl být Bugsy Siegel. Jsem ráda, že tu postavu někdo poznal.
U příspěvku:Mayer Lansky
Sionna_V (Občasný) - 25.1.2002 > Alggiz> O tom všem pokecáme nad těma rozinkama a Broukama. Nezapomeň: příští neděli jdeme do kina!Mamka se už na to tetelí! :)
U příspěvku:Mayer Lansky
Sionna_V (Občasný) - 22.1.2002 > Ještě něco! Právě jsem si přečetla tu zprávu! Ta prezentace, to je síla! O číslech bych sice trochu pochybovala, ale myšlenka je ... Kdy že to bylo?
U příspěvku:Mayer Lansky
Sionna_V (Občasný) - 22.1.2002 > Děkuji moc. Teď vidíš, proč tak zřídka píšu poznámky k tvým dílům. Protože si OPRAVDU nesmírně vážím toho, co píšeš, ikdyž vím, že přestože se snažím ubírat tvou cestou, musím se přiznat, že pro některé tvé myšlenky musím snad ještě vyrůst. Už se moc těším až budu velká moudrá holka a tvůj svět se pro mně rozzáří ještě víc. Nevím, jestli to ale ještě jde...což zní jako pěkně ubohá lichtka, ale snad pochopíš, jak jsem ten blábol myslela a už je to tu zase: Tak pŘesně kvůli tomuhle nepíšu poznámky - protože to neumím. Nemysli si, že jsem nečetla prokletí básníků!
U příspěvku:Slepota 1.díl
Sionna_V (Občasný) - 16.4.2001 > Tak tomu říkám comixová kresba! Fakt dobrý. Některý obrázky jsou naprosto super - třeba ten profil na II. stránce. Jo jo jo, tak to je moje!
PS: Styl písma taky sedí.
U příspěvku:Slepota 1.díl
Sionna_V (Občasný) - 16.4.2001 > Tak tomu říkám comicsová kresba! Fakt dobrý. Některý obrázky jsou naprosto super - třeba ten profil na II. stránce. Jo jo jo, tak to je moje!
PS: Styl písma taky sedí.
U příspěvku:Krasosmutnění
Sionna_V (Občasný) - 16.4.2001 > No teda Tome, to jsi se zase jednou vytáhnul!!! Nemá to chybu...snad jen jednu: Už nikdy v životě nebudu moct kreslit, když vidím tuhle nádheru! :(( Kolik hodin jsi to dělal? Prostě paráda, nádhera...ty sketo! :))
Né, je to úžasný, vážně, ale to ty víš.
U příspěvku:První sníh
Sionna_V (Občasný) - 15.12.2000 > Doufám. Strašně mi chybí!
U příspěvku:Ježíš - detail hlavy
Sionna_V (Občasný) - 14.12.2000 > Můj Bože, to snad není možné! Jsem jako ve snách. Asi se opakuju, já vím, ale je to...nepopsatelné. Snad nebudu moc drzá, když se zeptám, kolik ti je a kde jsi studoval kresbu.
U příspěvku:Advent
Sionna_V (Občasný) - 13.12.2000 > Tak tohle me vazne vzalo u srdce. Vanoce miluju a tohle ma navic ten mysticky, trosicku Erbenovsky nadech. Je to ale mnohem vzdusnejsi!
U příspěvku:Až...
Sionna_V (Občasný) - 5.12.2000 > Moc vam vsem dekuji za priznive kritiky. Vasich rad si nesmirne vazim. Doufam, ze se uvidime 17.!
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter