Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ečná (ne Istá ani Ičelá)
Zmýlená (Občasný) - 19.9.2002 > hubert> No právě, no právě. To neměla být decentní, nekonfliktní barvička... Dík, že mě čteš:)
U příspěvku:Zátiší s láhvemi III
Zmýlená (Občasný) - 29.7.2002 >
U příspěvku:kam asi?
Zmýlená (Občasný) - 2.7.2002 > stefan> fajn, pokračujeme. ad zájmena: možná by stačilo jenom "na mou otázku" místo "na tu otázku" nebo jinde drobná změna, třeba: nechceš být trestán krutě místo za to? ;-)).

dál (ale to už budou spíš věci mého osobního fkusu, takže brát s rezervou): Verš "co moje ještě není" na mě kouká prachsprostě plebejsky mezi patriciji jako je úplně první řádek;-)

a mírně mi drhne "tváři neznámé, strohé". chtělo by to buď zkrátit nebo aspoň prohodit první 2 slova.

spokojen? (a neznechucen?)

náročná
U příspěvku:for the birds
Zmýlená (Občasný) - 2.7.2002 > nevím co si mám myslet. místy mi to připadá jako takovéto zapisování myšlenek, jak plynou, ale na druhou stranu to zas nezní dost přirozeně. každopádně je to silně nedotažený a myšlenka mi zřejmě taky nějak unikla
U příspěvku:kam asi?
Zmýlená (Občasný) - 2.7.2002 > Není to dokonalé, třeba na konci máš na můj vkus moc ukazovacích zájmen, působí to "neelegantně" ;-) + další mouchy, jsem líná je rozebírat a ty o to stejně nemáš zájem. Ale obvzvlášť první sloka se mi tak moc líbila, že prostě musím dát jednušku.
U příspěvku:Jsem úchyl
Zmýlená (Občasný) - 27.6.2002 > jo, bojím se, že vážně jsi
U příspěvku:Mr Higginson and Miss Dickinson
Zmýlená (Občasný) - 25.6.2002 > Zbývá jen dodat, že kritik a publicista T.W.Higginson opravdu 15.4.1862 obdržel dopis a 4 básně Emily Dickinsonové (později jedné z klasiků americké moderní poezie) a odpověděl jak cituji v textu. I ostatní zmíněná fakta jsou pravdivá.
U příspěvku:Normativní
Zmýlená (Občasný) - 25.6.2002 > opravdu pěkná a neotřelá:-) + viz Lord - moc se mi líbí třeba jak dělíš slova a tak (asi že si sama ráda hraju s úpravou;-)
U příspěvku:02
Zmýlená (Občasný) - 21.6.2002 > nádhera
U příspěvku:Jednou
Zmýlená (Občasný) - 20.6.2002 > Ano, Anno. Tomu říkám dost dobrej debut. Na začátku sem měla problém se rozkoukat kdo je kdo či co + ten konec mi taky úplně nesed (snad, ach...), ale líbila, moc.
U příspěvku:Aktuálně o líbivosti
Zmýlená (Občasný) - 20.6.2002 > řetízek> tak teď nevím, jestli jsem tvou první poznámku správně pochopila, jako že citátu oponuješ. Bohužel už si nepamatuji zbytek úvahy (vypsáno bůhvíkdy), ale já to Šaldovo přirovnání cítím jako odpor k laciné podbízivosti, snaze zalíbit se čtenářům. A verše nepotřebují třeba právě proto, že už další generace na ně může nahlížet jinak, jak správně podotýkáš. Snad už si rozumíme.

(těmi knedlíky sem myslela, když přestanou být poezií a stanou se prodejním artiklem)
U příspěvku:Aktuálně o líbivosti
Zmýlená (Občasný) - 20.6.2002 > čmelák> Koukám, že máš taky slabost pro Pana kritika.

Otázečka/y: Co se tedy podle tebe verše mají když ne líbit? (šklíbit?) Budit nejen národy? Zrcadlit dobu? ...? ...? nebo jenom tak být?
U příspěvku:Aktuálně o líbivosti
Zmýlená (Občasný) - 20.6.2002 > řetízek> ...a jiné zase proměnou v knedlíky.

(argumentem-metaforou mě nedostaneš, podle mých zkušeností mají jednu zásadní nevýhodu...vždycky se dají nějak překroutit;-)
U příspěvku:mravenecnik
Zmýlená (Občasný) - 20.6.2002 > :-))) (ale prosímtě nesnaž se to vecpat do školek místo ohrátého "mravenečka", u učitelek by konečníkové básničky as i neprošly...)

dvojka protože mi to místy nezní (proč ho...;mít pracku furt..)
U příspěvku:Chladivé osvěžení
Zmýlená (Občasný) - 20.6.2002 > pěkný neokoukaný obrazy
U příspěvku:Pukavec
Zmýlená (Občasný) - 20.6.2002 > Mno, mám takový rozporuplný pocit, to asi že mi chybí pointa, ono opěvované BŘESK! Snad i znám důvod - takhle to prostě zatím bylo, ale stejně...
U příspěvku:beze jména
Zmýlená (Občasný) - 19.6.2002 > Na mě sou ty barvy taky ňáký vepřový.
U příspěvku:Chambre séparée ..
Zmýlená (Občasný) - 19.6.2002 > Začátek (konkrétně rým víry - díry) na mě oproti zbytku působí trochu primitivně. Ale dál, třeba "sólo v moll"...prostě nádhera:-)))

Mimochodem, moc se mi líbí název kolekce. Tak líbí, že si neodpustím rejpnutí. Kdybys napsala slovo "DOPISY" malým písmem, byl by i graficky vyvážený, co říkáš?
U příspěvku:***
Zmýlená (Občasný) - 18.6.2002 > Líbí nejvíc z kolekce, asi pro tu prostotu a barvu.
U příspěvku:Singamore
Zmýlená (Občasný) - 18.6.2002 > čtenář> Milý zbožný čtenáři,
nevadí, jde jen o črtu mého názoru na S-pore. Je mi jasný, že asi vyzní spíš těm, kdo tam byli nebo viděli nechutně propagandistická videa, kde všechno je cool, každej happy a myslí si, jak nepoznal Asii. Prostě trochu ironický pohled na těžce protěžovaný ráj na zemi.
U příspěvku:Religion
Zmýlená (Občasný) - 17.6.2002 > Otevři si Váš prostor, vlevo uvidíš seznam nadepsaný Vaše rubriky. Jeď očima dolů, dokud nenarazíš na podivnou, politicky korektní fúzi dvou vlaječek a slovo English. Přeřazení sem by některým usnadnilo orientaci.

Nevím, co langueur myslela svým "hmm", ale mně to připadá prostě divný a pokud jsem to pochopila i bezobsažný. Pro hlubší kritiku a mystaky mi česky napiš, co jsi chtěl zhruba říct.

(Ještě, že tu není pan Duchovní, strážce nejen jazyka českého....)
U příspěvku:Večerní plavby
Zmýlená (Občasný) - 16.6.2002 > pohlazení pro oči, uši i duši
U příspěvku:Alternativa
Zmýlená (Občasný) - 16.6.2002 > Promiň, ale (podle mě) bezúčelná kombinace "nechť", "transcendentální meditace" a "posraného hajzlu" v jedné a té samé všehochuti mě nějak neoslovuje. Jediný, co se mi (bez ironie) líbilo byl kupodivu "kaktus", ten tam zní trefně absurdně.
U příspěvku:Nač pláč?
Zmýlená (Občasný) - 13.6.2002 > freytur> A vidíš, co tě zklamalo, je právě ten můj "lék". Já totiž žiju v podstatě z úplnejch pitomostí...a většinou fungujou:-)

Nenáročná
U příspěvku:zmíTAJÍCÍ - ÍCÍJATyns
Zmýlená (Občasný) - 13.6.2002 > Já funguju na dobře upravená slova, takže...dík za dezert:-)
U příspěvku:podzimce
Zmýlená (Občasný) - 12.6.2002 > vážně myslíš, že ti tohle sežerem? proč mi to připadá jako parodie nasentimentální lyriku se spoustou téměř klišé a (vsadím se) schválně nechaných chyb? ale dávám za dva, protože mám ráda recesi...
U příspěvku:Běžné věci normálního života
Zmýlená (Občasný) - 12.6.2002 > vážně líbí
U příspěvku:Tell-tale Eyes
Zmýlená (Občasný) - 10.6.2002 > farářskej> To si piš, že je zatraceně morbidnější než v češtině (nejmorbidnější je, že používá slovník málem jak Will Třesehruškou), ale srovnej si třeba jen známé profláknuté "nevermore" s asi 100 existujícími č. překlady, atmosféra tam prostě ani jednou není. Jinak Oscara ti obzvlášť schvaluju, ten chlápek byl zkrátka úchylnej přesně tím správným způsobem. A nejlepší je půjčit si ho na kazetách a jenom tak poslouchat...
U příspěvku:Nemoc
Zmýlená (Občasný) - 10.6.2002 >
U příspěvku:Co je Vám Sire?
Zmýlená (Občasný) - 10.6.2002 > Jestli z nudy, tak prosím pokračuj v nuďení se. Asi tě začnu citovat až po mně zase budou chtít onomatopoia. Žádnou přehlubokou myšlenku jsem pravda nevysondovala, ale...vždyť je to kráásnéé!!
U příspěvku:Na popel shořel svět
Zmýlená (Občasný) - 10.6.2002 >
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter