Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 15.6.
Vít
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Najdi ptáčka! :)
petr kurka (Občasný) - 25.2.2002 > Zřejmě nenašla jednoho ptáčka, ale dva !
U příspěvku:Chvála hodnocení.
petr kurka (Občasný) - 21.2.2002 > Shadow - ó, Stíne, nestiň si sama sobě. Díky.
U příspěvku:Sen
petr kurka (Občasný) - 21.2.2002 > Díky, Farišto. Odpusť mně chvíle, kdy jsem bral jméno Tvé nadarmo.
U příspěvku:Polední sen daňového úředníka
petr kurka (Občasný) - 20.2.2002 > Nenacházím slov, daně řádně neplatíce !
U příspěvku:O politice a o jejích hlasatelích.
petr kurka (Občasný) - 18.2.2002 > Hájíš naše politiky anebo zmíněného P.K. aus der Rostock über Moldau ?
U příspěvku:- 10 -
petr kurka (Občasný) - 17.2.2002 >
U příspěvku:Pes a jeho pán ?
petr kurka (Občasný) - 17.2.2002 >
U příspěvku:V kupé
petr kurka (Občasný) - 17.2.2002 > Trvalo mně skoro 5 minut, než jsem našel pointu. Ale když se pod to podepsal i náš TOTEM-ální filozof, donutil mě nad věcí přemýšlet. Jó, filozofové, ti se maj' !
U příspěvku:Autoportrét 4
petr kurka (Občasný) - 11.2.2002 >
U příspěvku:Autoportrét 4
petr kurka (Občasný) - 11.2.2002 > Thomas Hudson, jak ho neznáme ! Tentokrát si zapomněl nakreslit deštník, protože tomuhle obrázkovi při každé přeháňce prší do nosu. Nebo také s oblibou šňupeš déšť náš vezdejší, obsahující stopy H2SO4 ? No fakt, malovat bych chtěl umět !
U příspěvku:Autoportrét 3
petr kurka (Občasný) - 10.2.2002 > Hellen, kde vidíš modrou ? U mě je to černobílej kus chlapa - pardon, malý kousek chlapa, neboť zbytek chybí - ani si nenakreslil plnovous. Ale zná ho překvapivě mnoho děvčat... démokratický výraz anebo spíše sociálně démonický, potažmo Klausofóbní !
U příspěvku:O košatém praseti.
petr kurka (Občasný) - 10.2.2002 > Ad Thomas Hudson - najdi si můj citát "O dubech a žaludech." U něj bylo založeno jak Košaté prase, tak i prasechovectví jako odvětví živočišné výroby.

Ad Unge: Z bukvic žádné duby nevyrostou !

Jak se ukazuje, tak v TOTÉM-u zjevně chybí podtéma Zemědělství a lesnictví. Čeho se ještě dočkáme ? Nemoci šílených prasat ? Zatím se jí (u některých jedinců) říká chřipka.
U příspěvku:Dva špióni na rynku.
petr kurka (Občasný) - 10.2.2002 > Probůh, to se mně snad jenom zdá ! Jenom tvá oblíbná maďarština mně tam chybí. V úvodu je však jeden dvojsmyslný verš - to je schválně nebo jen tak z blbosti przníš texty českých lidových písní ?

Jinak - mám taky jeden ústřel, potažmo úlet. Skutečnej, z leteckýho prostředí. Já ho tam za moment vrznu, jen co dokončím nutnou (anebo nudnou ?) administratívu...
U příspěvku:Cogito, ergo sum ?
petr kurka (Občasný) - 8.2.2002 > Savelij Tartakover byl samozřejmě rodem Rus, ale díky komunistům strávil celý svůj život ve Francii. Stejně jako Alexander Aljechin.

Aljechin byl sice od roku 1927 až do své smrti v roce 1946 mistrem světa, ale podle jeho životopisu - vtipem moc neoplýval. Naopak hodně pil a to jej na rok stálo mistrovský titul - nečekaně prohrál zápas s Maxem Euwem, ale následující rok si v odvetě titul mistra světa vybojoval zpátky.
U příspěvku:Varování.
petr kurka (Občasný) - 7.2.2002 > Orangutan je samozřejmě také šachové zahájení. Pokud se nepletu, tak bílý zahajuje partii tahem b2-b3. Já jsem to pozměnil na b2-b4 a byl jsem s tímto zahájením dost úspěšný "v boji" proti svému počítači - myslím tím svůj letitý Auroton s rychlostí procesoru 30 MHz. Při rychlosti procesoru 400 MHz (na Comforu) však prohrávám, ať zahájím partii jakkoliv. Můj šachový program je totiž vypočítavá mrcha. Propočítává si varianty na soupeřův čas, což se obecně živým hráčům nedoporučuje. Navíc hraje způsobem "pes obranář", čili pozičně.
U příspěvku:O penězích
petr kurka (Občasný) - 7.2.2002 > Teď už odnikud. Ostatně, z TOTAL-itního vtipníku se téměř nic beze změny opsat nedalo. Kdybych opsal nějaký (tehdejší) politický vtip, tak už by se mnou aspoň na TOTÉM-u nikdo nemluvil.
U příspěvku:Sluhové a Jejich Lordstva.
petr kurka (Občasný) - 7.2.2002 > Jmenovaný film jsem skutečně viděl a příspěvek jsem nazval podle něho. Knížku Případu se ujímá Jeeves jsem však nečetl.

V posledním vtipu jsem se skutečně snažil naznačit, že Jeho Lordsvo je - poněkud - přihřáté. Asi jsem to nenaznačil dost jasně. Nakonec, ty taky píšeš (nebo opisuješ) vtipy o lordech. Lord spadlý s terasy je vtip dost letitý. Lord sežraný lvem také. Co ty ostatní, milý Ůngeheuere ?
U příspěvku:DanesC
petr kurka (Občasný) - 7.2.2002 > Mně se ten obrázek moc líbí, ať už je to izohélie nebo izomérie.
U příspěvku:O rozumu.
petr kurka (Občasný) - 7.2.2002 > Ad Ungeheuer & Doucha: V TOTÉMu je každému autorovi dovolen jenom jeden příspěvek denně. Jenže když přijde Můza, vyplodím toho najednou víc. Už jsem si kvůli tomu založil soubor Vtipník.doc kam si ukládám své inspirace. Jinak - máte oba pravdu.
U příspěvku:O dubech a žaludech.
petr kurka (Občasný) - 7.2.2002 > Román Istvána Nemereho "Vesmírný bič" je velmi pěkně napsaná science fiction - bez ohledu na to, jaké kecy měl Nemere po pádu komunistů.
Román byl sice napsán v době totality, ale kritizuje pouze rozmísťování vojenských systémů v kosmu, s čímž souhlasím i já - snad až na špionážní družice, které (údajně) byly úspěšně použity v boji proti Ládinovu terorizmu.

Vesmírný bič byl z maďarštiny přeložen pouze do slovenštiny. Do češtiny ne. Originální název je "A koszmosz korbácsa" (pro případné maďarofily)

V románu Vesmírný bič je hlavní postavou policejní komisař Rader (z blíže nejmenovaného města, takže si Nemere mohl na komunistické poměry v románu dovolit dost ostrou kritiku trvalejší platnosti). Komisař Rader je mimo jiné "zajímavý" tím, že zná desítky přísloví Tuaregů. Například:

Jedna krivá ťava nie je eště žiadna pohroma.
Vietor každému rovnako fúka do tváre.


Mnou uvedený citát je údajně jedno z přísloví Tuaregů, i když v Africe pravděpodobně duby nerostou.
U příspěvku:Kristus
petr kurka (Občasný) - 7.2.2002 > Fantastickej úlet, ale máš tam psychologickou chybu, milý Jean. V tirážním řádku totiž svůj úlet sám chválíš. Tohle už nikdy nedělej ! Do tiráže si piš cokoliv, kromě sebechvály ! Počkej, až ti tvé dílko pochválí čtenáři. Zatím jsou jejich názory dost rozporné. Miss Martina má jakési neurčité výhrady. Ungeheuer se předvádí, jak umí hrát mariáš a diskutovat o Umení s kroužkovaným "ů". Já naopak dám na první dojem. Dávám ti bodík, protože cítím, že to dobrej Ůlet skutečně je ! Co ty na to, Ůngeheuere ? Napsat do TOTÉMu velký kroužkovaný Ů možný je - jen nad tím musíš trochu přemýšlet. Už jsi sám pochopil a přiznal, že jsi básnické strašidlo (podle mě až na tři výjimky).
U příspěvku:O marném snažení.
petr kurka (Občasný) - 7.2.2002 > O těchhle zázracích se radši nehádej s genetiky !
U příspěvku:i- reversibilita
petr kurka (Občasný) - 6.2.2002 >
U příspěvku:Autoportrét 5
petr kurka (Občasný) - 6.2.2002 > Ad Vytrhané obočí: Ukaž mně na té malůvce záhadný úsměv Mony Lisy a pak možná uvěřím, že jsi chlap jménem Žena.
U příspěvku:Klam
petr kurka (Občasný) - 6.2.2002 >
U příspěvku:Nevinnost
petr kurka (Občasný) - 6.2.2002 >
U příspěvku:Autoportrét 5
petr kurka (Občasný) - 6.2.2002 > From Péťa: Obočí na obrázku je typicky mužské - a tvoje komentáře víceméně také (zde už se pode mnou viklá židle nejistotou - mUsculinum OR femininum ? That is a question.)
U příspěvku:O rozumu.
petr kurka (Občasný) - 6.2.2002 > Ad farišta: Já se zase děsím vítězství Hmoty nad Duchem. Už jsem to totiž jednou zažil - při demontáži TOTALitního počítače sovětské výroby, v němž byly ve společném kabelovém svazku vedeny i hadice tlakovzdušného ovládání (tehdy u nás nejpokrokovější) výpočetní techniky.
U příspěvku:O dubech a žaludech.
petr kurka (Občasný) - 6.2.2002 > To je asi dáno tím, že žaludů spadne pokaždé mnohem víc, než je v lese divokých prasat (Sus Scrofa). Příroda si zkrátka umí poradit. Košaté prase bys mně mohl ukázat aspoň na obrázku. Velkochovy vepřů však vracím vyplaceně.
U příspěvku:Arp2
petr kurka (Občasný) - 6.2.2002 > Arpeggio je způsob hry (zejména na harfu = arp), kdy většina akordů je hrána rozloženě. Takhle se sice dá hrát i na kytaru, ale je to mnohem těžší, než obvyklé tabulkové kadence ze zpěvníků: C, F, (D7), G7, C V mé připomínce je však pojem "arpeggio" míněn přeneseně - jako něco do široka rozehraného, například PRAVDA (snad).
U příspěvku:Rozbitá váza
petr kurka (Občasný) - 6.2.2002 > Výborné :))))))
Dobré jsou jenom takové věci, kterým rozumím. (malý český filozof)
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter