Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí akce Kavárna Říp, rozhovor s MATEO z kolekce Kavárna Říp
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 29.11.2002 (00:04:39), v časopise 29.11.2002
další akce>


 čtenář petr - 19.4.2005 > zjihu> Jo jo, tak Barbaru Gordonovou jsem precetl letos a to hned nekolikrat a musim rict, ze ac chlap, tak jsem to s ni prozival tak intenzivne az jsem si sebe predstavoval na ruznych mistech napr. v te druhe nemocnici, co byla. A zde je vysvetleni: Sam se lecim uz mnoho let s depresi a take jsem si vypestoval navyk, ne teda na valium, coz neni nic jineho nez nas diazepam, ale na neurol a lexaurin, coz je uplne ze stejne skupiny benzodiazepinu. Bral jsem je skoro 5 let a dostal jsem se na takove davky, ktere by pry mohly byt pro nezavisleho cloveka moji vahy smrtelne. Bohuzel to vse take za "asistence" moji lekarky. Nakonec jsem dopadl tak, ze jsem skoncil 27.12.2004 v lecebne v Bohnicich na oddeleni pro drogove zavisle. Dva mesice jsem se doslova pohyboval mezi zivotem a smrti a do dnesniho dne se tak potacim a zmitam jako ten utrzeny clun z pristavu nebo tak nejak to tam psala na konci knihy. Ale take nepluju jeste k zapadu slunce. Jeste ne. Take jsem to prezil, ale bylo to neco naprosto nepopsatelne strasnyho...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
 
 
2 3 4 (5) 6 7 8 9 10
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter