Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Den blbec z kolekce Erma
Autor: Erma (Občasný) - publikováno 2.12.2010 (21:16:35)
další>


Mima (Občasný) - 14.12.2010 > ...docela pobavilo....no, vyprávění stylem Ivo Šmoldase to není, což ostatně ani nejde a není zárukou, aby bylo dílo úplně podařené, ale takové odlehčující texty mají své nezaměnitelné místo, a já je občas čtu, zvláště když jsem s pěnou u úst právě čerstvě absolvovala takový "den Blbec". Je to téma, které se nikdy nevyčerpá, ...jen některé, trochu zbytečně triviálně a násilně humorně popsané situace hodně škodí celku ( ...sukně,uvařený rohlík...),..naopak přejetím zlikvidovaná dezorientovaná židle působí uvěřitelně...Gramaticky trochu kostrbatá místa,včetně interpunkce...taky se najdou...poslední dva řádky bych úplně vynechala, aby závěr vynikl....Nejsem literární kritik, tak se omlouvám za troufalost, ale chtěla jsem tomu pověnovat aspoň takovou chvíli, kterou jsem věnovala vcelku zábavnému čtení, a to myslím žádného autora neurazí... ..
Body: 4
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Mima
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 4 5 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 (17) 18 19 20
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter