Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Všem vyznavačům jakého koliv náboženství.. z kolekce Vyznání
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 18.6.2008 (23:15:15)
další>


 Bajata (Občasný) - 6.7.2008 > Behram Hrafn> Já vím, proto bučím..(akorát nejsem vykleštěný,tím se vůl vyznačuje)nejsem vzdělaný, nevím co jsou banální truismy,
beru vás za slovo, brzy předložím jiné věci, týkající se církve.
Pravdu rovnost lásku bratrství, jsem velice spokojen, že jste přesně pochopil o co jde. Myslíte že jsem pokrytec? Už jste se mnou někdy hovořil tváří v tvář? Vystupte z ilegality pseudonymu !!!! máte li k tomu odvahu a sejděme se. No, a co se týká trávy či jakýchkoliv drog, jsem připraven předstoupit před odborníka a nechat udělat prohlídku či rozbor mé krve. Kdykoliv si vzpomenete. Máte k tomu odvahu??? Urážet dovedete obdivuhodně. Předpokládám, že jste člen náboženského společenství, nebo pracujete ve vládě.
Ve spodní vrstvě společnosti se nemůžete pohybovat, na to máte příliš intelektuální výrazy. Takže zbývá opravdu jen vláda, nebo církev. A k těm banálním truismům jde říci něco nového. Krista za to ukřižovali a Husa upálili. Jde nahlas mluvit o StB ve vedoucích církevních místech, jde stále trvat na tom, aby církvím nebyly vraceny peníze, jde mluvit proti fanatismu náboženství, který zneužívá malé děti nejen sexuálně, ale k výchově pro své cíle. Pokud máte odvahu. Alespoň takovou, jakou potřebujete k tomu, aby jste urážel druhé lidi.
Za pozdní reakci se omlouvat nemusíte, je nesmírně důležité, že byla... proto si vás vážím a pevně věřím, že se opět ozvete...máte li odvahu...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 4 4 5 6 7 (8) 9 10 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter