Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Z dnešního chemického dne
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.10.2022 (17:13:32)


Pavel Roško:
„Všimni si, že takový ty chemtrails, to už není, to všechno je odstraněný.“


Přesně no, takto to totiž vypadá na nebi, když tam nejsou ty chemtrails no.
Oni to totiž ty mimozemšťani čistěj, víme? Nebo ne vlastně mimozemšťani, ale podzemní pozemšťani.

To je totiž takový zákon ve vesmíru.
Chceš-li naučit idioty, že chemtrails jsou škodlivé, vyčisti jim to.
Přesněěě.




Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 5.10.2022 > tudle ufonku na hrad
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 5.10.2022 > čtenář> U nás dneska úplně to samé po dlouhé době.
Body: 5
<reagovat 
Kiki_ (Občasný) - 5.10.2022 >
https://markething.cz/wp-content/uploads/DOKTOR-719x1024.jpg


XD to víte že jo, podobnost s reklamou na první cigára čistě náhodná? dýchejte zhluboka, je to prospěšné na plíce...




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.10.2022 > Kiki_> 

SSáci budou lhát do bezvědomí, to je opravdu jen o tom, kdy je přestaneme považovat za páníčky.
Jak někdo může být z těch věčných lží ještě málo unavený?


<reagovat 
Marianna24 (Stálý) - 5.10.2022 > Ked niekto veci-znaly poprie natvrdo to, čo všetci ostatní veci-znalí nadalej na nebi vidíme, dostaneme sa do šoku ani nie tak z toho, ze zrazu sa cynicky a chladnokrvne popiera evidentné, ako z vedomosti, ze tento človek nikdy nebol čestnym hráčom a maska mu náhle spadla…

Sama pozorujem, ze ohladom chemtrails sa mnohí prebúdzajú hlavne od roku 2020. Tak je nutné rychlo pouzit pracovníkov systému, ktorí doteraz predstierali nejakú priatelskú a ústretovú alternatívu, na popretie evidentného, na tvrdenie, ze čierne uz nie je čierne, ale biele…

Osobne mi je z takychto afirmácií zle.
Sú to zapredaní zradcovia. Nezrádzajú len samych seba a všetko zivé, systematicky trávené Stvorenie, ale Zem ako takú.
Kazdy, kto nie je vysloveny blázon, presne vie, ako vyzerajú prirodzené oblaky = Dych Zeme. Kto povie, ze prirodzené je to, co je na obrázku k tomuto článku, prípadne povie, ze je to ozdravné, alebo rovno, ze to neexistuje, je Zemezradca…

Vlastizrada je nepremlčatelná a trestá sa smrtou.
Verím, ze Zem bude rovnako nekompromisná k Zemezradcom, ktorí na Nej zijú svoje špinavé zivoty…
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.10.2022 > Marianna24> 

Popírat chemtrails si zatím troufnul jenom Auroran, jenže to je úplný hovado a jeho prestiž je skutečně nulová.
Tedy u lidí s mozkem.

Roško pronesl, že "už nejsou chemtrails", ale evidentně jsou, taky nechápu, jak může plácat takové nesmysly.
Na alternativě s mimozemšťany přece jenom něco znamenal a řekne takovou hovadinu, čímž jde jeho prestiž hodně dolů a s ASK úplně na dno.
Ale asi to má být, vždyť to, co říká, je vrcholně pochybné.
Prostě se nehezky odkopal, on už je asi vážně dost švihlý, když prý potkává lidi, kterým se omlouvá "že je kdysi zabodnul", v nějakých kdysi dávno vedených válkách, asi je už taky dost řachlý a jeho zodpovědnost šla dost dolů.

I ta logika - mně chemtrails vadí, ale jaký bude mít smysl, když za nás mimozemšťani odstraní chemtrails a lidstvo si toho nebude vážit?
Já chci věřit tomu, že GF chrání uměle přírodu a její nejkřehčí části a doufám v to, že přírodní systém nestihne zkolabovat, než lidem dojde, že jsme denně otravováni.

Pro některé jedince a není jich asi málo, je dodnes umělá úprava počasí a zastiňování nebe atd. konspirace.

Už je únavné se s tím davem prát, nějakými argumenty.
Nevidí, neslyší.
Mají hlavy zpražené liebe faschi Elonek systémem.



<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 5.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Tak zrovna tohle jeho prohlášení se dá rozstřílet docela snadno - stále jsou lidi, kteří už toho mají dost když vidí na zahradě stopy po tom jak sypou a posílají to na rozbory... až napadne první sníh a bude zase plastové konzistence, pak ať si obhajuje kde k tomuhle kecu přišel a proč si dovoluje to tvrdit. Fakta z laborky ale prokážou, že podíly na těch kovech ve vodě z nebes neklesají ale naopak! Chtělo by to spíše už juknout na rozbory za poslední 3 roky - a že jich je, protože dneska to může bez problémů poslat každý.

tomuhle kecu taky uvěří každá ovečka jen krátkodobě, za chvíli začne padat bílej plast a bude vymalováno. Roškovi pak přinést do vysílání sněhový dort ať ho celej zblajzne když tomu věří. Popřeji mu dobrou chuť.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.10.2022 > Kiki_> 

Už je toho příliš.
Do SS blaženosti nabíháme už 30 let.

Neustále je nutné se hádat s kolaborantskými krysami, že mít dobrý vztah k Rusku je NORMÁLNÍ, že být proti kapitalistické uřvanosti je NORMÁLNÍ, mít socialistické myšlení, kde výdělek není na prvním místě je NORMÁLNÍ, že nechtít experimentální sračku do krve je NORMÁLNÍ, že tvrzení, že na obloze tohle nikdy předtím nebylo je NORMÁLNÍ.

Místo toho bandy zaplacených kolaborantů nahnali lidi s mými názory do ohrádky "nepřítel státu".

SSáci dokonale opanovali náš veřejný i duševní prostor.

Z tohoto už vede doopravdy jenom válka, už do toho musíme jít.
Pokud chceme mít dál národ.
Ale bude to hodně vnitrostátní boj, musíme se zbavit SSáckých kolaborantů.

Mě už nebaví, že desítky let se někdo snaží, aby veřejnost pochopila problém chemtrails, ač důkazů je fůru, tak SSácká zaplacená věda říká, že to není a že ty lidi jsou blázni.

Pak vyleze nějaký Auroran a Roško a tyto iniciativy zhatí.
Už je toho příliš.

Prostě nyní musí zabrat lidi, kdo vidí, že jsme ovládáni nacisty a dále doufám pomohou ruské zbraně.
Máme na to nárok, podporuje nás GF.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

V dimenzích je toto velice zajímavé, protože z původního Drakoniánského terorizačního impéria zůstala malá umlácená hrouda nějakých SSáků, kteří nejsou ani trochu na tom dobře a doopravdy mluví německy, což je velice neobvyklé, když slyším němčinu tam, kde je naprosto běžná "telepatština", to znamená, že se jedná o nějaký zhroucený typicky SSácký struktury u LFE - systému Liebe Faschi Elonek, "kvantové technologii spojené s počítačem", používající systémy 5G, Haarp atp.

V rusko - sibiřském podloží se mohutně rozvinul místní kult, kultický systém pocházející původně z pradávna této sluneční soustavy a celá tato síla je velice dominující, neboť je klidná a zdravá a celá dimenzionální válka přešla z fáze "džihádu", jakožto muslimské svaté války, do "vlastenecké války", svaté války Ruska.

Anglosaský západní svět se smršťuje a vše negativní se stahuje k nim - tzn. západní Evropa je úplně vyřízená a USA se chvěje.

Dále se do toho překalibrovává technika Měsíce, ve které vyšiluje nepříčetné hovado, ale už je vystrnaděné.
Jak se to projeví na politice a našich životech, tož těžko říct.

Mám dojem, že znám špičky SS a Jezuitského vedení a není mi to příjemné.
Naštěstí podle jejich projevů jsou v koncích a nemají sílu i přes plné nasazení LFE (Liebe Faschi Elonek system)


<reagovat 
Čtenář - 6.10.2022 > vokaz kozy kundu, frajtra, rit, zdravi vas egil debil
<reagovat 
Čtenář - 7.10.2022 > mrdat vokoralý starý kurvy
<reagovat 
Mister NS. (Občasný) - 10.10.2022 > Čo mám na tej fotografii ako vidieť?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.10.2022 > Mister NS.> 

chemický prášek s vodní párou rozfoukaný ve vzduchu
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter