Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Z dnešního chemického dne
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.10.2022 (17:13:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.10.2022 > Kiki_> 

Už je toho příliš.
Do SS blaženosti nabíháme už 30 let.

Neustále je nutné se hádat s kolaborantskými krysami, že mít dobrý vztah k Rusku je NORMÁLNÍ, že být proti kapitalistické uřvanosti je NORMÁLNÍ, mít socialistické myšlení, kde výdělek není na prvním místě je NORMÁLNÍ, že nechtít experimentální sračku do krve je NORMÁLNÍ, že tvrzení, že na obloze tohle nikdy předtím nebylo je NORMÁLNÍ.

Místo toho bandy zaplacených kolaborantů nahnali lidi s mými názory do ohrádky "nepřítel státu".

SSáci dokonale opanovali náš veřejný i duševní prostor.

Z tohoto už vede doopravdy jenom válka, už do toho musíme jít.
Pokud chceme mít dál národ.
Ale bude to hodně vnitrostátní boj, musíme se zbavit SSáckých kolaborantů.

Mě už nebaví, že desítky let se někdo snaží, aby veřejnost pochopila problém chemtrails, ač důkazů je fůru, tak SSácká zaplacená věda říká, že to není a že ty lidi jsou blázni.

Pak vyleze nějaký Auroran a Roško a tyto iniciativy zhatí.
Už je toho příliš.

Prostě nyní musí zabrat lidi, kdo vidí, že jsme ovládáni nacisty a dále doufám pomohou ruské zbraně.
Máme na to nárok, podporuje nás GF.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter