Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Z dnešního chemického dne
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.10.2022 (17:13:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.10.2022 > Marianna24> 

Popírat chemtrails si zatím troufnul jenom Auroran, jenže to je úplný hovado a jeho prestiž je skutečně nulová.
Tedy u lidí s mozkem.

Roško pronesl, že "už nejsou chemtrails", ale evidentně jsou, taky nechápu, jak může plácat takové nesmysly.
Na alternativě s mimozemšťany přece jenom něco znamenal a řekne takovou hovadinu, čímž jde jeho prestiž hodně dolů a s ASK úplně na dno.
Ale asi to má být, vždyť to, co říká, je vrcholně pochybné.
Prostě se nehezky odkopal, on už je asi vážně dost švihlý, když prý potkává lidi, kterým se omlouvá "že je kdysi zabodnul", v nějakých kdysi dávno vedených válkách, asi je už taky dost řachlý a jeho zodpovědnost šla dost dolů.

I ta logika - mně chemtrails vadí, ale jaký bude mít smysl, když za nás mimozemšťani odstraní chemtrails a lidstvo si toho nebude vážit?
Já chci věřit tomu, že GF chrání uměle přírodu a její nejkřehčí části a doufám v to, že přírodní systém nestihne zkolabovat, než lidem dojde, že jsme denně otravováni.

Pro některé jedince a není jich asi málo, je dodnes umělá úprava počasí a zastiňování nebe atd. konspirace.

Už je únavné se s tím davem prát, nějakými argumenty.
Nevidí, neslyší.
Mají hlavy zpražené liebe faschi Elonek systémem.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter