Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
volby
Autor: Revival Anála+jfj (Občasný) - publikováno 25.9.2022 (15:36:56)


Poznámky k tomuto příspěvku
Revival Anála+jfj (Občasný) - 26.9.2022 > přesně bohuno, tak nám vykuř prdele, ty pizdo slovenská, než tě nakopem do tý tvý zasraný obézní prdele, rozuměno, ty cikánská ukrajinská švábko?
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 28.9.2022 > opakuješ se, demente, nejhorší je, že opakuješ slova člověka, který tento citát sám publikoval jako první! To už je demence, Bohuňo!
<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 30.9.2022 > Revival Anála+jfj> No ale zjavne sa tým neriadiš
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 30.9.2022 > vykuř! vyhráli jsme! SMRT NACIZ!

<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 30.9.2022 > Ty nácku, vyhubíme tě až do posledního švába!!
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 30.9.2022 > ukaž koule a napiš adresu, proberem to!

<reagovat 
Čtenář - 30.9.2022 > já bych navrhla dát šanci místním čobolům! Děvčata i chlapci, vím že se to těžko u vás pozná, ale kdo vomrdá alespoďva přihlášený STÁLÍ Totemáky a publikuje básničku ve vázaném rýmu, ten nemusí odcházet!
Sorry, nic proti Revivalu, jen bych těm náckům dala šanci. Písničku jen pro ně...

https://youtu.be/WchY1xBCq6E
<reagovat 
Čtenář - 30.9.2022 > nejdčív slovenský fašouni řvali dosť bolo Havla a teď k ná m zdrhaj, zmrdi? NO WAY!
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 30.9.2022 > KOZY VEN!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 30.9.2022 > já vám do této proti fašistické chvilky nechci kecat, ale táta vždycky říkal VÓZY STRKAJ VEN!
aha,, tak nic, to těžko přečte ten, kdo neumí přečíst ani jednu moji báseň, sorry, matko!
a jako omluva publikuji novou báseň na své stránce!
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 25.9.2022 > sečtěme výsledek voleb!
Přišlo méně než 50% ovcí
Ovcí, které tu 2 roky šikanovali a vraždili
a hlavně se chystají vraždit po tisících vakcínou
-bude následovat hlad, mor, aids, zima, zavírání, vězení a možná se dočkáme i té atomové války!
Ovce hnali a vraždili i své předky i děti na špinavých nádražích, lékaři jim schválně dávali špatné léky, přitom ivermektin tu byl a je a prokazatelně léčů...

ok, tak si napište závěti, jestli ovšem neshoří v atomovém peklu, což bych vám všem fakt hodně přál, šmejdi!

Že to povládne fašismus, to už nám předvedli voliči v Jihlavě i voliči v Řeporyjích, kde opět vyhrál fašoun a psychopat Novotný!

A co horšího???
Staly se v pátek daleko horší věci, ale ty si nechám do básní, nač házet perly slovenským sviním...
<reagovat 
 Revival Anála+jfj (Občasný) - 25.9.2022 > j.f.julian> takže platit nebo dělat dluhy,
<reagovat 
 Čtenář - 26.9.2022 > j.f.julian> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
 Čtenář - 30.9.2022 > j.f.julian> To ma prekvapuje, ja som myslel, že s tým starostom ste práve kamaráti
<reagovat 
 Čtenář - 30.9.2022 > j.f.julian> To ma prekvapuje, ja som myslel, že s tým starostom ste práve kamaráti
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 25.9.2022 > Revival Anála+jfj> systém je na konci, takže neplatit, dělat!
Nový systém všechny dluhy smázne každý začne znovu! Ovšem ne čistý, ale zadlužený tak, že nebude schopen svůj dluh splatit!
Pro děti to bude přirozené, už se jako ovce v hadrech na držce narodily, pro nás to bude těžké, ale pro mě, který byl celý život vnitřně nepodvolitelný, to bude nemožné!
Takže... vše je jak má být poslušní budou plnit zadání, budou se udávat a dostávat body, budou žrát, to, co jim bude nadiktováno, brouky počínaje a jedy konče, povinné vakcíny budou budoucí závislostí, protože jiné už nebudou atd atd, prostě sajrajt a hnůj za který jste všichni zodpovědní, tečka, onanisté!
<reagovat 
 Čtenář - 26.9.2022 > čtenář> vzpomínám si na to! Pak ti všechna ta páchnoucí mrdanice zprudka vytekla do palice, že?!
<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 26.9.2022 > j.f.julian> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 25.9.2022 > dejte nám zbraně, dali jsme si na ně!
Lidové milice do každé vesnice!
vždy suché boty pro stavbaře!
musíme přemejšlet ideově a nesmíme se tříštit na detailech!
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 30.9.2022 > analfagot> Ešte toto treba: Imperializmu zo západu postavíme pevnú hrádzu!
<reagovat 
Čtenář - 1.10.2022 > https://fb.watch/fU15iHVjlx/

Putin o satanismu!
<reagovat 
Čtenář - 1.10.2022 > https://fb.watch/fU1diYf30I/
<reagovat 
Čtenář - 1.10.2022 > 11.zíří je PODVOD! Už to leze ven-je to stejné jako NORDstreem 1+2

https://fb.watch/fU21i5aY8b/
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 1.10.2022 > fejku, neobtěžuj! nic nepíšeš jen hejtuješ! Odpověď nechci, blbe!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 1.10.2022 > https://www.facebook.com/100016193627853/videos/978034112798836/

PRAVDA o vaší SMRTELNÉ vakcíně!
<reagovat 
Čtenář - 2.10.2022 > BOHUNO? TY JSI PREJ CHTĚLA SBALIT JULIÁNA NA DEVÍTKY!?
proč so myslíš že by stál o prověšený seschlý cecky vargošky?
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 2.10.2022 > bezva příspěvek, museli jsme dohledat vo co go, ale reaguješ zřejmě na to jak se Bohuňa sama ztrapnila u juliánovo básně Modré bodláčky, což je info pro ostatní! Stejně se ztrapňuje už roky, vrchol byl u Hlíny Anála, tam se snažila trolit pod nickem Zkouška, prostě neuvěřitelná blbka! Proč si nezaloží vlastní stránky, určitě by byla její trapnost sledována, ona totiž zhmotňuje všechno co jsou dnešní mladí, tedy o to víc, že ona už dávno mladá není! Díky neznámý, škoda že hodně příspěvků, ktreré reagovali na Bohuňu už admin vymazal, byly opravdu vtipné! Dnes už ale víme PROČ cenzor maže tyhle joky, protože to hovado je někdo, asi Egil, který má dosud absolutní moc na Totemu a my si myslíme, že má v hrsti i Martina, který se opravdu píšících nikdy nezastal a cenzuru buď provádí sám, nebo ji toleruje! Je to absolutní kolaps tohoto serveru a člověka, který v podstatě poesii nemá rád! HNUS!
<reagovat 
čtenář Běla - 30.9.2022 > Myslela jsem, že Julián je starší (nebo kdo je to, na té fotce?)
<reagovat 
 Čtenář - 1.10.2022 > čtenář> juliánovičovův honiúdajný honiúd
<reagovat 
 Čtenář - 3.10.2022 > čtenář> Třeba ho sem vyfotili ještě před válkou (první světovou)(pardón, druhou světovou)
<reagovat 
 Revival Anála+jfj (Občasný) - 3.10.2022 > čtenář> Znovu opakujeme, na fotce je Analfagot, Julián už tu byl mnohokrát, ten vypadá jako Alain Delon za mlada, dnes cca ve 40 letech herce!


<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 26.9.2022 > PŘÁTELÉ, vyhráli jsme v Itálii!!
DOST covid vakcínám, DOST EU fašounům, Dost Slovenským UKROfašounům, DOST migraci! Vystoupení z EU! Dost euru, které prosazuje 5 sajrajtů. DOST Zelenskému feťákovi, DOST ZLOČINNÉMU spolčení SaTAN, dost koksu v prdeli Bohuňi! SMRT SEKALOVI!
<reagovat 
 Čtenář - 4.10.2022 > Revival Anála+jfj> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 30.9.2022 > KAMARÁDEN!
VY, kteří si nepřejete smrt nacistického Slováka, který tu škodí, napište prosím své jméno bez nicneříkajícího nicku. Vy , kteří souhlasíte s tím, že je to nácek hodný smyčky hlasujete jen přečtením.
Pro spravedlivé posouzení hlasujeme teď! Od čísla 115 zhlédnutých. Pro tohoto fašistu máme vzkaz-tohle je referendum ČESKÉHO národa, tohle nejsou zmanipulované Hlinkovy volby!
Respektuj to zmrde, poslení výzva!
<reagovat 
 Čtenář - 4.10.2022 > Revival Anála+jfj> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 4.10.2022 > Koktavá Bohuňo, ono nestačí že smrdíš a koktáš-ty se ještě opakuješ? Gratulujeme, máš fakt fantazii!

http://www.totem.cz/enda.php?a=352870
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 4.10.2022 > Keby Totem plne prevzali Slováci, tak by sme tu už urobili poriadok
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 4.10.2022 > myslíš Hlinkovce, nebo nacistku Čaputovů, o tom nepochybujeme!
Takže ti dáme radu-založ si vlatní web a nesnaž se řídit čechy, jdi do první linie na UA a ukaž koule v boji, kecat umí každej zbabělej a neschopnej anonym a hejtr, blbe! jo, kdyby byli v riti ryby, netreba rybníka!
<reagovat 
Mister NS. (Občasný) - 6.10.2022 > Česi, prečo ste nám zmazali príspevok??!! Bojíte sa snáď slovenského náhľadu na vec???!
<reagovat 
Mister NS. (Občasný) - 12.11.2022 > No teda
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter