Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
volby
Autor: Revival Anála+jfj (Občasný) - publikováno 25.9.2022 (15:36:56)


 j.f.julian (Stálý) - 25.9.2022 > Revival Anála+jfj> systém je na konci, takže neplatit, dělat!
Nový systém všechny dluhy smázne každý začne znovu! Ovšem ne čistý, ale zadlužený tak, že nebude schopen svůj dluh splatit!
Pro děti to bude přirozené, už se jako ovce v hadrech na držce narodily, pro nás to bude těžké, ale pro mě, který byl celý život vnitřně nepodvolitelný, to bude nemožné!
Takže... vše je jak má být poslušní budou plnit zadání, budou se udávat a dostávat body, budou žrát, to, co jim bude nadiktováno, brouky počínaje a jedy konče, povinné vakcíny budou budoucí závislostí, protože jiné už nebudou atd atd, prostě sajrajt a hnůj za který jste všichni zodpovědní, tečka, onanisté!
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter