Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
volby
Autor: Revival Anála+jfj (Občasný) - publikováno 25.9.2022 (15:36:56)


Revival Anála+jfj (Občasný) - 2.10.2022 > bezva příspěvek, museli jsme dohledat vo co go, ale reaguješ zřejmě na to jak se Bohuňa sama ztrapnila u juliánovo básně Modré bodláčky, což je info pro ostatní! Stejně se ztrapňuje už roky, vrchol byl u Hlíny Anála, tam se snažila trolit pod nickem Zkouška, prostě neuvěřitelná blbka! Proč si nezaloží vlastní stránky, určitě by byla její trapnost sledována, ona totiž zhmotňuje všechno co jsou dnešní mladí, tedy o to víc, že ona už dávno mladá není! Díky neznámý, škoda že hodně příspěvků, ktreré reagovali na Bohuňu už admin vymazal, byly opravdu vtipné! Dnes už ale víme PROČ cenzor maže tyhle joky, protože to hovado je někdo, asi Egil, který má dosud absolutní moc na Totemu a my si myslíme, že má v hrsti i Martina, který se opravdu píšících nikdy nezastal a cenzuru buď provádí sám, nebo ji toleruje! Je to absolutní kolaps tohoto serveru a člověka, který v podstatě poesii nemá rád! HNUS!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Revival Anála+jfj
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter