Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
VÝSTRAHA! + 9.1.2022 Přelomový rozsudek...
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 28.10.2021 (08:08:10)
Jak známo tak ve vakcíně proti covidu je mimo zárodků lidí a koní obsažen oxid grafenu. Tento jed ve vašem těle je pak aktivován nošením hadrů na ksichtě.

viz...Real Amber Noeman
Dr Stokes Guatemala - Grafen se Aktivuje diky noseni nahubku - tim dochazi k okyseleni krve kdy se nasledne grafen v telech aktivuje
Dr Stokes Guatemala - Graphene Activation By Masks - by Acidification of the blood to activate Graphene in bodies
https://odysee.com/.../Dr-Stokes-Guatemala-Graphene...


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 28.10.2021 > j.f.julián
https://zdravi.doktorka.cz/nemecti-vedci-publikovali-dalsi-zavazna-varovani-k-dlouhodobemu-noseni-rousek-respiratoru?fbclid=IwAR0ReiheTjJkjDFa9J0eTQ7wGwJ4BBkJaB9BSUDucAyHQ6MJvEB8NYyebUw

máme tady odpovědi lékařským vrahům a covid mafii, která nás nutí a děti vyloženě vraždí chodit se špinavýma hadrama na dýchacích cestách! Já samozřejmě chápu OVCE, které podlehnou masírce a říkají si, že to "chvíli" vydrží, ale je to jen ukázka jejich slabého charakteru a nízkého sebevědomí, jakož i neskutečné ....

Tato německá studie mluví za vše-ti šmejdi nás chtějí zabít a kdo to pořád nechápe, že hadry nepomohli vůbec ničemu, jen ničí a posléze zničí váš život, tak si je zaslouží! HRŮZA!

jestli i po tomto článku, po této studii od skutečných odborníků bude někdo obhajovat hadry tak je ZMRD! Včera podobnej idiot pobodal zdravého v buse-chápete co s vámi dělaj ti vrazi! Proto už nosím všude bouchačku a potká-li nějakého zpovykance kterej na mě vytáhne rybičku tak nebudu váhat ani vteřinu! Přibývá nás a to je dobře!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.10.2021 > já s tebou souhlasím a nabíjím též!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.10.2021 >
Prevzato a prelozeno: [ 🇦🇹 TOPNEWS RAKOUSKO 🇦🇹]
Nová zpráva:
❌ ❌ ❌ Upozornění pro VŠECHNY, kdo si nepíchnou genovou špínu ❌ ❌ ❌ ... v zásadě jde o další plánovanou pandemii, viru Marburg ... příznaky tohoto viru jsou velmi podobné vedlejším účinkům očkování, mnoho z těch, kteří byli očkováni dvakrát, má vedlejší účinky podobné příznakům viru Marburg.
Plán vlád (a proto je celosvětový) opět zpanikařit populaci tím, že vedlejší účinky očkování nejsou vedlejšími účinky, ale příznaky viru Marburg a tento „údajný“ vir Marburg je ještě nakažlivější než koronavir, pak se ve všech zemích (zejména mezi těmi lidmi, kteří nejsou informováni o temných machinacích Deep State) znovu šíří panika prostřednictvím médií, která lidem, kteří mají tyto příznaky (které jsou však spouštěny korona očkováním) pak musí udělat PCR test na vir Marburg a ten je nastaven tak, aby byl 100% pozitivní, tem údajně pozitivním lidem pak řeknou, že se musí očkovat proti viru Marburg a toto očkování obsahuje to smrtelné jed ricin, na který zemře každý, komu ho vstříknou. Člověk si pak řekne... ano, virus Marburg je tak smrtelný a nikdo si nevšimne, že to bylo to zákeřné očkování ricinem.
Očkování a PCR test na virus Marburg jsou již vyvinuty, WHO již hovoří o případech výskytu viru Marburg, je důležité, abyste o tom řekli svým rodinám, přátelům, známým, zejména pokud byli dvakrát očkovánihttps://t.me/chaos_covid19, očkování proti viru Marburg je 100% smrtící!
Na straně FDA byly všechny patenty na očkování a test PCR na virus Marburg již registrovány nebo patentovány ...
‼️ SDÍLEJTE VE VŠECH SKUPINÁCH‼️https://t.me/chaos_covid19
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.10.2021 >
29.10.2021 13:56:38 j.f.julián
BOMBA! Údajná konspirace světa se ukázala jako pravda. Mám jen tento odkaz-jinak to nejde, ale předpokládám, že to bylo včera na covid PRIMĚ... Ten, v podstatě největší vrah, byl usvědčen Senátem USA, že stojí za vznikem covidu a že lhal ve všem. Co víc chcete napíchanci? Aha - další dávku, že?!

https://rumble.com/vo9bxl-2021-10-25-anthony-fauci-obvinn-z-mysln-li-o-pvodu-c-19.html?fbclid=IwAR0gyMywh1uUeeXpEXHWhJccZCsk1Jx3bDn_tpoJRqzLG0w0lrKFiJDo-QI
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.10.2021 > j.f.julian (Stálý) - 29.10. >
29.10.2021 14:59:57 j.f.julián
Víte, jeden můj citát je o to, že hloupost vás nejvíc pobaví! No a co je lepší než příklad totálního zblbnutí a vypatlanosti covid mafií...

https://magazin1.sk/ockovanie-mi-predlzilo-vlasy-a-vybielilo-zuby-ceske-miss-robia-reklamu-ockovaniu/?fbclid=IwAR33c8qmZz4dqxjRvm6OkyPLJQ7tSOB65jZU9ehlPm_Ucy5YuHJpc166KJ4

tak tohle jsou oni! Ti napíchaní, kteří věří na hadry a "vakcínky"! Do takové kategorie jste se možná sami přiřadili ve frontách na lékařský zákrok na NÁDRAŽÍ! Blahopřejeme!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 31.10.2021 > NO A JE TO TADY!!

To nám naše státní televize kterou si platíme a měla by být objektivní zapomněla sdělit:
Předmět: POLSKO + VIDEO Z POLSKA - tak, to už není žádná
sranda !!!
Aleksander Kaczyński : POLSKO UDEŘILO !!
https://www.tvp.info/…ent
Polská TV stanice TVP INFO informovala polské občany o tom, co EU, USA a NATO " upekly ". Samozřejmě, hlásná trouba protektorátního režimu v Praze, ČT24, nám, občanům České republiky, "zapomněla" tuto informaci přinést. Na setkání Visegrádské skupiny v Praze předložil Frank-Walter Steinmeier (spolkový prezident Německa) devítistránkový dokument vzniku Evropského superstátu. (original v příloze). Členské státy se vzdají:
1) vlastní armády, vlastních tajných služeb, vlastního zákonodárství, vlastního daňového systému, vlastní měny.
2) kontroly nad státní hranicí včetně systému a procedury vpouštění a relokace migrantů.
3) Vytvoří společný vízový systém, společnou zahraniční politiku transformace.
4) NATO v preambuli textu vlády Francie a Německa oznamuje:
"Naše státy sdílejí společné předurčení a společný žebříček hodnot, které dávají předpoklad ještě hlubšímu sjednocení našeho obyvatelstva. Budeme tedy usilovat o politickou unii v Evropě a zveme další Evropany k připojení k projektu."
* Vznikne společná armáda „European Security Compact” na principu „ohrožení jednoho státu/ohrožení všech států.
* Rozvědka a kontrarozvědka bude podřízena jednomu centru.
* Bude zvětšena pravomoc „Evropského veřejného žalobce“ a vznikne jednotný trestní zákon.
* Národní státy nebudou mít právo rozhodovat o migraci a nebudou mít vlastní azylovou politiku.
* Rozmístění migrantů bude povinné a bude respektovat rovnoměrné rozdělování uprchlíků a národní státy to nebudou moci odmítnout.
* Německo a Francie už ve jménu EU začaly jednat se severoafrickými zeměmi na nejvyšší úrovni o pravidlech migrace a rozšíření dialogu na toto téma.
* Bude zavedena jednotná měna euro pro všechny členské země, otázka nezní zda, ale kdy to bude přijato
* Bude zaveden jednotný daňový systém a bude odstraněna konkurence v daňovém systému mezi jednotlivými zeměmi…“ To je tak ve zkratce všechno.Takže je to tu, vážení. Když jsem to četl, vzpomněl jsem si okamžitě na Mnichovskou dohodu 1938…
Tohle je naše naprostá likvidace a podle všeho evidentní příprava na válku.Je to otevřená realizace Nového světového řádu v Evropě /NWO/.
Celý text, s nímž Steinmeier vystoupíl v Praze, si můžete přečíst tady: http://www.tvp.info/25939587/ [2]polsky).
Nezdá se, že by šlo se o fake, nebo hoax. TVP INFO je polská veřejnoprávní televize. A o tomto všem by měli za nás rozhodovat současní samozvaní psychopati, co jsou v celé EU? No s pánem Bohem!!…Tak už vím, proč Velká Británie vycouvala z EU.Také proč začíná aktivně couvat Maďarsko. My zatím stále lezeme někomu do …… Kolik naši představitelé za to dostanou - asi dost - a potom se vytratí někam do bezpečí. Tak to už není žádná sranda !!
VÝZVA PRO CELÝ ČESKÝ NÁROD !!! ROZŠIŘUJTE TO, JAK SE DÁ !!!
TVP INFO
TVP.INFO
TVP INFO

<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 1.11.2021 >
01.11.2021 20:12:47 j.f.julián
a máme tady svobodnou tiskovou konferenci-PRAVDA o fašizaci a nezákonnosti vlády, o kšeftu Prymuly za 2 miliardy, o zbabělosti hygieny a zločinného spolčení vlády i opozice, o Demonstrace 17. 11. 21 na Staroměstském náměstí!

https://fb.watch/8-Zhe6asEO/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.11.2021 > Rada jfj k ukončení covidu!

My, kteří nejsme závislí na covidu, jako prostředku k nečekanému zisku, už dávno víme jedno.
To, že na tuto myšlenku nepřišla žádná vláda, žádný ministr zdravotnictví, u nás, ale ani v celém světě, můžeme brát jako jejich neschopnost, ale všichni víme, že je to spíš ziskuchtivost.
Je to prosté jak ohanbí prvničky (což je mé přirovnání-povoluji jej šířit), stačí když vláda udělá tiskovku a řekne národu (světu) jednoduchou a srozumitelnou větičku!

Protože nás ohrožuje "smrtelná" nemoc, vyhlašujeme s okamžitou platností, že na covidu
je zakázáno jakkoliv vydělávat!

Ani to nebolelo, že?!

A teď můžeme rozvíjet varianty, co by kdyby, ale, KDO chce covid zaříznout, tak to pro něj nebude problém, kdo chce na covidu vydělat, tak bude hledat problémy.
Jedno vám povím s jistotou - covid by skončil během 24 hodin, byly by prachy na státní rozpočet, pro zdravotnictví, důchody ap. Navíc bychom měli čas pozavírat zloděje z covid a Bílé mafie, zabavit jejich multimiliardové zisky atd.

Co myslíte vy? Budete hledat překážky, nebo uznáte že mám pravdu, a touto pravdou odkrývám deku rádoby covidu? Za minulý rok zemřelo stejně lidí na světě, i u nás, jako každý jiný rok!
Ale čísla sem nebudu dávat, jsou jich mraky na chatech.
Problém je v přístupu zpovykaných.
Další má pravda je ta, že - DOKUD BUDOU POČÍTAT MRTVÉ, NAKAŽENÉ a POZITIVNÍ
lidé, kteří z čísel covidu a jakémkoliv navázaném kšeftě mají zisk, tak se nemůže nic změnit!

Vidím dál a vidím víc. 5 let před covidem jsem toto zveřejňoval mimo jiné na Totemu-všichni se mně smáli, tak jako dnes...
Opět opakuji i pro slaboduché-mutace chřipky jsou tu, a budou i nadále-jsou cílené a umělé, kdo chce, ať se napíchá experimentální vakcínou, protože víra tvá tě uzdraví (nebo zabije), kdo chce ať
nosí dosmrti zednické roušky proti prachu i když vir je násobně menší než prach a proto ho nesterilní hadr nemá šanci odrazit, kdo chce ať dělá co chce, ale dnes se opět propagandisticky a demagogisticky používá věta...
Tvá svoboda končí, tam, kde má začíná...
ANO, hezká propagandistická fráze... jenomže ono je to jinak!

Všechna propaganda, všechna tvá rozhodnutí, nařízení vlády i ministra zdravotnictví, všechna silná hesla očkovaných a "zodpovědných", KONČÍ TAM, KDE ZAČÍNAJÍ OHROŽOVAT MÉ ZDRAVÍ!
Obrátit umím vše, demagogie je moje dcera! Proto ji nikdy nezneužiji a vždycky poznám po prvních slovech!

Váš NEJvětší básník a poeta, váš genitální muž jfj. 2.11.2021

(17.11.21 na Staromáku můžete naslouchat lidem, kteří proti očkovaným nic nemají-naopak),
tohle je vzkaz i mladým, kteří by také chtěli zažit svoji "revoluci", kvůli zaprodané justici vás
(Chvilkařů) protestovalo milion, ok, teď vám jde o život, o děti, o svobodu, o všechen váš majetek, tak se zvedněte a něco dělejte! Tedy jestli nechcete každých čtvrt roku další dávku oxidu grafenu atd (viz Agenda 30 +
https://nastub.cz/w/de4f9960-fa7c-492f-b7dd-b46b5c1f98f4?title=0&warningTitle=0&start=2s&fbclid=IwAR06Y4iou6cTBrPsNLwZN8VWzYsSkhfjCsJm0HKlav8ed09k06sn7-RNfqk
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 4.11.2021 > tohle je prostě krása a báseň! já vím, že u Policie ap. jsou rovněž zrůdy, ale samotnej fakt, že tahle svině hygienická už si nemůže bejt tak jistá je famózní!!!

https://zivotvcesku.cz/trestni-oznameni-na-hlavni-hygienicku-pavlu-svrcinovou-znamy-pravnik-ji-podezira-z-sireni-nakazlive-nemoci/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu&fbclid=IwAR0w2PDV-5Sxv6AGgacUK7Wbq8PL1cgsFmOT2b0BzTefcBjWD34r1KpF5KI#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=i3Y2qp8dwHi-202111031743&dop_id=14113936
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 6.11.2021 > https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Trestni-oznameni-na-Vojtecha-a-Svrcinovou-Od-pravniku-Daniela-Landy-682434?fbclid=IwAR16SFq6_mu7LgQ0j6mWHDD8KZbaOaqMGopHmYXXND0uSqXmQlCxKOcTfiY

velmi dobře, do těch vrahů!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.11.2021 > těmto článkům objektivních lékařů, kteří nejsou finančně navázáni na covid, šíření paniky já říkám KRASAVEC!

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Ockovani-Lekar-ktery-zazil-co-se-po-nem-lidem-stalo-Ted-promluvil-682566?utm_campaign&fbclid=IwAR0wH0XEb0PuPF4uu6_oqsZWjWNq0gB-Cx0DDHa2KRSVbkzluTlt0KrUVgc

<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 7.11.2021 >
07.11.2021 06:37:57 j.f.julián
Vánoce pro neočkované - ZAPOMEŇ!

Teror vzrůstá, přesně dle plánu Agendy 30, buď chcípneš dobrovolně vakcínou, která má za úkol dokola nakazit lidi a očkovaní budou superroznašeči covidu, a když odmítneš, budeš sedět doma-teror horší než proti židům!

krásný příspěvek se zcela uvěřitelnou budoucností-vždyť v zemích sousedících s ČR už je to realita! Jen ozbrojený boj zastaví tyhle psychopaty, vrahy a zloděje! Vylezte 17. 11. na ulici, i VY, kteří jste napíchaní tímhle smrtonosným jedem, protože tenhle nekonečný příběh vás zabije! Po 17.11. chystají nejpřísnější protiústavní a nezákonná opatření-nyní se bojí jen 17.11., tak těm vrahům dejme najevo, že je KONEC-národ, lid si to přeje, a pak už jen ozbrojený odboj a skuteční mrtví na ulicích. Myslím, že se nám ty "jejich" mrazáky budou hodit. Vrahy je třeba ZABÍT, nikoliv živit!

https://cz24.news/univerzitni-klinika-v-nemeckem-munsteru-zastavila-ockovani-svych-11-000-zamestnancu-posilovaci-3-davkou-kvuli-nezvykle-vysokemu-poctu-vedlejsich-priznaku-ktere-vedly-k-imobilite-a-k-vyrazeni-z-pracov/?fbclid=IwAR0J4p8w__FF94asXeja1VPmmqdZHifWWV03z7p4khQgejVSEp3SNVO9Qnk
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.11.2021 > myslím, že tady je až naturalistické vyjádření nespokojeného občana! Je to pohlazení po duši, ale jak je psáno v komentu jiného... KONĚ MŮŽEŠ PŘIVÉST K VODĚ, ALE PÍT MUSÍ UŽ SÁM! chytrému napověz-hloupého kopni!

https://www.facebook.com/100002936224383/videos/4239385549521833/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.11.2021 > https://fb.watch/994qi3Cspl/

musím se smát!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 10.11.2021 > https://www.facebook.com/100001260242150/videos/190440136593839/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 11.11.2021 > https://www.facebook.com/100002705500865/videos/627555781608431/

oni nám budou pouštět videa z úmrtí neočkovaných?
Tal my budeme dávat videa očkovaných-účinky vakcín, které vám mají pomoci z něčeho co nemáte!!!
Šmejdi, opravdu takhle chcete dopadnout?? A to jich má být zatím
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 17.11.2021 > https://www.facebook.com/1479927339/videos/226873822881376/

takhle se na fašisty musí-dnes Rakousko!!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.11.2021 > slovo lékaře?? ANO, ale jen takového, kterému prachy nezatemnily mozek, tedy takového, který nepodlehl vábení Ďábla a Bílé covid mafie! Tady jich pár máme! |Desinformace, tomu říkají covid média, a tak nám pouští naučené věty českých vopiček, které doslovně papouškuje celý svět! Tihle lidi, kteří tu propagují smrtící injekce tedy nejsou zas tak chytří jak jsme si mysleli! Dostávají miliardy dolarů po celém světě a nejsou schopni býti důvěryhodní??? HNUS! To i já bych ty vakcíny uměl lépe prodat, ale já zase nejsem kurva!

Takže PRAVDU...

https://fb.watch/9AoiGHUg_l/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.11.2021 >
29.11.2021 12:06:12 j.f.julián
Já upozorňuji všechny své lékaře, kteří se mě údajně bojí a udávají mě státním zástupcům, chtěli by mě odstranit do blázince ap., že toto video jsem pánovi nepsal JÁ, toto je důsledek jejich "léčby" lží, jejich zpronevěření se Hippokratově přísaze, jejich vlastizradě a jejich Zločinnému spolčení proti Národu. Tohle si myslí minimiálně 3 miliony Čechů, kteří nejsou ovcemi! Já tento vývoj jen konstatuji již dlouho, v jejich Plánu se s ním dokonce počítá, nicméně, tihle covidisté si asi, a to už víme, neumí spočítat, že oběti nebudou jen lidé po smrtících injekcích, ale že to budou i samotní vrazi!

https://fb.watch/9Ar42b3c58/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 30.11.2021 > https://www.facebook.com/photo/?fbid=6553497784692053&set=pcb.6553498078025357

tak takhle nás mohou očkovat všechny a 10X za sebou!

Chybí jaksi jehla i stříkačka, rukavice a svatozář!! Ty vole, tak na tohle vás skočilo 70%??

To mě poser u pasu! Gratuluji!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.12.2021 >
Vakcína zabíjí! Důležité a u nás tajené informace o vakcínách, které nám vrazi chtějí vnutit povinně!

Dobře poslouchejte, než si do sebe necháte vpíchnout ten hnus a jed!!

https://fb.watch/9Gc__qhz3a/
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 4.12.2021 > https://www.facebook.com/1559636926/videos/645269080169174/

že by covid TV nebyla v obraze?? Takhle to dopadne i u nás až budou vyžadovat povinné očkování vybraných profesí! Jen nevím, co před Parlament položíme my 60+... aha, žebrácké hole!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 5.12.2021 >
https://www.facebook.com/1330412315/videos/1255097535010315/

data, která nám covid TV nehlásí!!! Copa to, že by nebyla důležitá pro zloděje a vrahy?
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 5.12.2021 > Agenda 21 ve zkratce, její cíl-jeden z mnoha, ale pro lidi na vesnicích dost důležitý!

https://fb.watch/9INScGMzNc/
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 5.12.2021 > https://fb.watch/9IOSBs8ca-/

v Srbsku se probudili a my co? Necháme do našich dětí píchat smrtící hnusy?

Japa to, že na pokojné demonstranty použijí vodní děla, obušky nebo ostré náboje-to je nějaká divná ochrana našeho zdraví-nezdá se vám???! Takovou starost o mé zdraví neměla ani maminka... Pověsit covid mafii!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 6.12.2021 > Dnes přidávám CHEMTRAILS! Delší dobu se to šušká, ti, kteří to veřejně hlásají jsou umlčování, zesměšňováni, dehonestováni, stejně jako u odpůrců čehokoliv, např. restrikcí; vše je prohlášeno za konspiraci! Nyní na veřejnost pronikají důkazy o tom, že nás vlády světa opravdu úmyslně zabíjejí, šíří jedy do potravin, do vzduchu, co víc ještě chcete, OVCE, abyste se zvedli a tyhle vrahy eliminovali??!

https://www.facebook.com/100003495144926/videos/405956987677083/
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 6.12.2021 > https://youtu.be/cV40Ojz3RRw

Fanánek opět hovoří mým jazykem a jazykem 98% lidí na Planetě. Ty 2% jsou na Písmáku, blahopřejeme!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 7.12.2021 > https://www.facebook.com/1345754152/videos/419362919847240/

tady je výsledek očkování! V Itálii jako u nás, přestaňte si do sebe nechat píchat smrtelnou injekci plnou oxidu grafenu, tzv.žiletky, protože vykrvácíte po této biologické zbrani do těla, tak jako tisíce a tisíce jiných ve světě, ale protože tohle je jen vrcholek, tak počítejte, že ve vás budou "vakcíny" teprve vybuchovat, ale to si můžete zjistit sami! Mohu přivést koně k vodě, ale pít už musí sám!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 7.12.2021 > https://fb.watch/9L6Okib5Tv/
reakce na Prohlášení nové vlády!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 7.12.2021 > Kdybyste měli jakékoliv osobní problémy, nebo nejasnosti ohledně covidu, respektive šikaně atd, tak se obraťte na LINKU SVOBODY 284 016 111

https://fb.watch/9Li-osxYKX/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.12.2021 > Já chápu, že všichni nemohou mít intuici jako já, ale myslel jsem, že jim to dojde. A JE TO VENKU!

Vakcíny způsobují COVID 19!!! říkám to od první chvíle, že vakcinovaní jsou pro zdravé nebezpeční! Tak se nám to nějak obrátilo, že...

https://aeronet.cz/news/a-je-to-venku-vedlejsim-nezadoucim-projevem-ockovani-proti-covid-19-muze-byt-prave-propuknuti-nemoci-covid-19-varuje-posledni-britska-studie-a-apeluje-na-ockovane-osoby-aby-se-v-pripade-symptomu/?fbclid=IwAR13gYOXnfVnA6whROuKNbQsCqeridkuFmamKvBHwhiLvPzRfyUfGzGbTjc
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 9.12.2021 > Prosím, ať si každý udělá názor na info‼️⬇️🧐
Myslím, že je to dobré znamení 🙏💛
Právě jsem to dostala:
Globální žaloba za zločiny proti lidskosti podaná a přijatá Nejvyšším soudem Kanady (viz odkaz níže) začala.
Tým více než 1000 právníků a více než 10 000 lékařských expertů pod vedením Němce Reinera Füllmicha, jednoho z nejmocnějších právníků v Evropě, zahájil největší soudní spor v historii s názvem „Nürnberg 2“ proti WHO (Světová zdravotnická organizace ) a Davos Group (Světové ekonomické fórum pod vedením 80letého Klause Schwaba) za zločiny proti lidskosti.
Dr. Reiner Füllmich je německo-americký právník, je to ten, kdo vyhrál mnohamilionové řízení proti podvodu Deutsche Bank a řízení proti Volkswagenu za podvod Dieselgate. Je jedním ze zakladatelů „Vyšetřovací komise “.
Füllmich a jeho tým shromáždili tisíce vědeckých důkazů, aby prokázali naprostou nespolehlivost testování PCR a podvody, které za tím stojí.
Füllmich tehdy hovořil o vakcínách a prohlásil, že „nemají nic společného s očkováním, ale jsou součástí genetických experimentů“.
Kromě chybných testů a falešných úmrtních listů vystavených zkorumpovaným zdravotnickým personálem samotná „experimentální“ vakcína porušuje článek 32 Ženevské úmluvy.💉💉💉
Podle článku 32 Úmluvy IV. z roku 1949 jsou zakázány „mrzačení a lékařské nebo vědecké pokusy, které nejsou nezbytné pro lékařské ošetření osoby“🔥🔥💉🔥
Provádění biologických pokusů na lidech je podle čl. 147 vážným porušením Úmluvy.
"Experimentální" vakcína porušuje všech 10 norimberských kodexů, které stanoví trest smrti pro ty, kdo poruší tyto mezinárodní smlouvy."
Füllmich také dodal, že toto vše bylo dlouho plánováno, aby se uskutečnilo v roce 2050. „Ale pak“ se vlákna stala chamtivou a rozhodla se předvídat plány nejprve v roce 2030 a nakonec v roce 2020 v takovém spěchu, že udělali mnoho chyb. Například výrobci vakcín nečekali, že bude tolik vedlejších účinků a úmrtí."
"Evropa," pokračuje Füllmich, "je hlavním bitevním polem této války. Je to proto, že je zcela zbankrotovana. Penzijní fondy byly zcela vypleněny. Takže chtějí dostat Evropu pod kontrolu dříve, než si ji lidé uvědomí. Co se děje."
Ale kdo jsou tito lidé, kteří tahají za nitky? Podle Füllmicha je to skupina asi 3000 superboháčů. Davoská skupina kolem Klause Schwaba do této skupiny patří.
Co chteji? Plnou kontrolu nad lidmi. „Uplácejí lékaře, nemocniční personál a politiky.
Lidé, kteří nespolupracují, jsou ohroženi a odstraneni. Používají všechny druhy psychologických technik k manipulaci s lidmi."
„Mainstreamová média,“ shrnuje Füllmich, „vyprávějí falešnou realitu a říkají, že většina lidí je pro opatření a vakcíny.
To rozhodně není pravda.
Například téměř každý, s kým v Německu mluvím, ví, že maska ​​před ničím nechrání, protože o alternativních médiích je dnes informován téměř každý. Stará média vymírají."
Jedna rada?
"Šiřte co nejvíce pravdu a fakta a neplýtvejte svou energií na lidi, kteří jsou zoufale očkovaní. Nemůžeme zachránit všechny. Mnoho lidí zemře."
--------------------------------------
Některé odkazy (zdroje):
Kdo je Reiner Füllmich (YouTube VIDEO v angličtině):
https://www.youtube.com/watch?v=yMBNCpAW7cw...
Oficiální stránky Corona Commission:
https://corona-ausschuss.de/ https://t.me/absurdnisvet
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.12.2021 > https://www.facebook.com/100057356821996/videos/213139700893329/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 10.12.2021 > Vraždy lidí, kteří říkají pravdu o "vakcíně", tisíce mrtvých po očkování a další aktuální fakta o covid vraždách, následky po vakcínách na covid!

https://fb.watch/9OV2KvTSkf/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 10.12.2021 > https://nastub.cz/w/2YSUksk2cJUeooUcbjYJbn?title=0...

tady je video nedávno zavražděného Dr. Noacka, který sdělil pravdu o vakcíně obsahující oxid grafenu světu!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 10.12.2021 > https://nastub.cz/w/2YSUksk2cJUeooUcbjYJbn?title=0...

tady je video nedávno zavražděného Dr. Noacka, který sdělil pravdu o vakcíně obsahující oxid grafenu světu!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 11.12.2021 >
https://fb.watch/9QmwY-y-o8/

svoboda slova? demokracie? vlastní názor?

10 let natvrdo! Pověsit ty hajzly u Lidových soudů do hodiny po rozsudku!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.12.2021 > Dnes mám pro všechny lidi špatnou zprávu. Tedy i pro očkované! Fašistická EU připravuje zrušit Norinberský kodex, který jim brání "očkovat" lidi a obecně provádět jakékoliv lékařské úkony BEZ SOUHLASU pacienta!

Kdo mi teď bude stále tvrdit, že to je pro naše dobro a zdraví, tak zaslouží síťovou klec! A já se ptám, jelikož manžel tý fašistický ku... je součástí covif farma mafie, není tohle náhodou střet zájmů, DEMOBLOKU?? Takže si to přečtěte-podle mě jsme už na bodě 6 Agendy 30 a jsme v hajzlu. Všichni, to mi můžete věřit!

https://bezpressu.news/zpravy-ze-sveta/po-drastickem-lockdownu-neockovanych-lidi-v-rakousku-vyzyva-sefka-eu-ke-zruseni-norimberskeho-kodexu/?fbclid=IwAR2IkcSG7sUDW3W1mu4wYdTG7LgyweGQbo0HbPHI88zqJc_3udMUcItvhL4
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.12.2021 > j.f.julian> 



Já do EU nechtěla.
Paktovat se s germány není nikdy dobrý nápad.
Jsou to úchylové a omezenci.
Jak jde do tuhého, jsou vždycky první, co dělají zlo a my vedle nich bohužel sousedíme.
I z diskuzí jsem vypozorovala, že největší kreténi jsou ti, co mají německá jména.

Covid akce nás možná spasí, že by jako vymřeli.

Jinak s tou agendou - někde jsi psal, jak měli tuhle covid akci vymyšlenou už 50 let.
Nemyslím si to, oni chtěli už v r. 2019 světovou válku. Byla válka o to, aby nebyla válka.

Myslím si, že dělají chyby, že jsou v presu, mají málo času a covid je výslednice, prostě to tak dopadlo.
Tohle musíme být schopní sundat, to přece jinak ani není možný.
Já už jsem i unavená z toho, pořád zdůrazňovat, že je to akce NWO, že lžou, že zavádějí totalitu.

Kdo to nevidí, tomu není pomoci.
Ale tohle nemůže dopadnout jinak, než že to už příští rok začne téct otevřeně ven.
Ta krutá pravda o satanistické chásce sloužící Drakoniánům a eminencím temnot.

Pro více na zemi stojící se asi nejdřív vynechá ta část s mimozemšťanama a řekne se nejdřív jen o satanistické zparchantělé archaické šlechtě.
I tak budou davy blinkat.
Asi.
Snad.

Pokud to nejsou jen fanoušci eses a totality NWO.

<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 10.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> Asi to psal julián, tak jsem přeposlal a tohle mám zveřejnit...

Protože píšu denně desítky příspěvků, tak už to nedohledám, na to nemám trpělivost, každopádně jsem to dokladoval videi i prohlášeními těch elit, kteří tohle již před desetiletími plánovali. Tohle není můj výmysl. Ale ono je to stejně fuk, je po všem!

Dnes jsem dostal od jednoho bývalého premiéra jakousi nabídku... což neříkám kvůli pýše, ale protože jsem si uvědomil, že já za poslední rok a půl už ztratil i poslední zbytky sil, takže si seru na své "štěstí" do vlastního hnízda, ale odmítl jsem. Denně spím max 2 hodiny a už dodělávám. Snad to datum smrti bude pravdivé, nekecám, ale nic jiného už si nepřeji.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 10.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> https://www.facebook.com/100064053216423/videos/1250708322075377/

tady je něco pro tebe, vím, že jfj je příznivcem, já moc ne, ale jestli má současnost bejt vítězstvím nad temnými silami, tak to mi poser kule!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.12.2021 > analfagot> 

Uvidíš.
Co ti k tomu můžu říct?
Pokud je to skutečně tvé přání, ať se naplní.
Pokud to datum přežiješ, tak ať máš chuť žít dál.

Ale díky za to video, vše je tam pravda, i když tato kolaborace s reptiliány a šediváky začala mnohem dříve, než za nacistů.
Je pravda i to, že "Solar Warden" se dali ke Galaktické federaci, tzn. skutečně existuje letka, schopná ovládat originální i reverzní mimozemské technologie, která je složená z lidí. A spadají již pod Galaktickou federaci.

To, co se děje teď, samozřejmě není ten definitivní stav vítězství, ale kdyby to bylo podle NWO, tak jsme po menší jaderné válce, otřeseni, pod tlakem válečných podmínek už dávno elektronicky přes 5G ošetřeni a šance na usednutí GF na zem nulová.
To, co se děje teď, je vážně lepší verze.
Sundáme je, ten jejich režim, já tomu věřím.


<reagovat 
 Čtenář - 11.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> Taky tomu věřím! A co budem dělat pak? Co pak budem dělat? Copak budem dělat?
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 11.12.2021 > Tak takhle probíhá dobrovolné očkování dětí, gratulujeme!

https://www.facebook.com/100064270252159/videos/915955245974619/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 11.12.2021 > https://fb.watch/9QHanW2Lzn/

Dušek mluví rozumně!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 11.12.2021 > https://www.facebook.com/1433793565/videos/464884075149244/

krásná řeč z Parlamentu...
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 11.12.2021 > jako po akci? No, já si vždycky umeju toníčka, zkus to taky, je to fajn!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 12.12.2021 > https://www.facebook.com/100001260242150/videos/234853618728809/

Tohle je příspěvek především pro vaxery, pana Voříška a další nelogické schvalovače experimentálních roztoků, neprávem nazvaných vakcína! Toto je slovo odbornice! A jak pozná i dement, že paní dokrorka Soňa Peková je ta správná osoba hovořící PRAVDU? Nu, přeci tak, že jí dehonestují covid média, vy hlupáci s dlouhým vedením!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 13.12.2021 > https://otevrisvoumysl.cz/neverila-jsem-tem-konspiracim-ze-tohle-neni-o-nasem-zdravi-dokud-jsem-nezazila-tohle/?fbclid=IwAR1y2QwXLfW67nYqbs3UjU6w-4Fh24bfRiFEmc_dKUtQAp0cQf8aoEJxyM8

lékař už vám po očkování nesmí pomoci, jediná cesta je - NEOČKOVAT SE, zachránit zdraví, svůj život a Diplom lékaře!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 13.12.2021 > https://fb.watch/9S_fStgb_h/

Pravda z úst zdravotní sestry o úmyslných vraždách lékařů kvůli covidu!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter