Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
VÝSTRAHA! + 9.1.2022 Přelomový rozsudek...
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 28.10.2021 (08:33:23)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.12.2021 > j.f.julian> 



Já do EU nechtěla.
Paktovat se s germány není nikdy dobrý nápad.
Jsou to úchylové a omezenci.
Jak jde do tuhého, jsou vždycky první, co dělají zlo a my vedle nich bohužel sousedíme.
I z diskuzí jsem vypozorovala, že největší kreténi jsou ti, co mají německá jména.

Covid akce nás možná spasí, že by jako vymřeli.

Jinak s tou agendou - někde jsi psal, jak měli tuhle covid akci vymyšlenou už 50 let.
Nemyslím si to, oni chtěli už v r. 2019 světovou válku. Byla válka o to, aby nebyla válka.

Myslím si, že dělají chyby, že jsou v presu, mají málo času a covid je výslednice, prostě to tak dopadlo.
Tohle musíme být schopní sundat, to přece jinak ani není možný.
Já už jsem i unavená z toho, pořád zdůrazňovat, že je to akce NWO, že lžou, že zavádějí totalitu.

Kdo to nevidí, tomu není pomoci.
Ale tohle nemůže dopadnout jinak, než že to už příští rok začne téct otevřeně ven.
Ta krutá pravda o satanistické chásce sloužící Drakoniánům a eminencím temnot.

Pro více na zemi stojící se asi nejdřív vynechá ta část s mimozemšťanama a řekne se nejdřív jen o satanistické zparchantělé archaické šlechtě.
I tak budou davy blinkat.
Asi.
Snad.

Pokud to nejsou jen fanoušci eses a totality NWO.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter