Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
VÝSTRAHA! + 9.1.2022 Přelomový rozsudek...
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 28.10.2021 (08:33:23)


analfagot (Stálý) - 9.12.2021 > Prosím, ať si každý udělá názor na info‼️⬇️🧐
Myslím, že je to dobré znamení 🙏💛
Právě jsem to dostala:
Globální žaloba za zločiny proti lidskosti podaná a přijatá Nejvyšším soudem Kanady (viz odkaz níže) začala.
Tým více než 1000 právníků a více než 10 000 lékařských expertů pod vedením Němce Reinera Füllmicha, jednoho z nejmocnějších právníků v Evropě, zahájil největší soudní spor v historii s názvem „Nürnberg 2“ proti WHO (Světová zdravotnická organizace ) a Davos Group (Světové ekonomické fórum pod vedením 80letého Klause Schwaba) za zločiny proti lidskosti.
Dr. Reiner Füllmich je německo-americký právník, je to ten, kdo vyhrál mnohamilionové řízení proti podvodu Deutsche Bank a řízení proti Volkswagenu za podvod Dieselgate. Je jedním ze zakladatelů „Vyšetřovací komise “.
Füllmich a jeho tým shromáždili tisíce vědeckých důkazů, aby prokázali naprostou nespolehlivost testování PCR a podvody, které za tím stojí.
Füllmich tehdy hovořil o vakcínách a prohlásil, že „nemají nic společného s očkováním, ale jsou součástí genetických experimentů“.
Kromě chybných testů a falešných úmrtních listů vystavených zkorumpovaným zdravotnickým personálem samotná „experimentální“ vakcína porušuje článek 32 Ženevské úmluvy.💉💉💉
Podle článku 32 Úmluvy IV. z roku 1949 jsou zakázány „mrzačení a lékařské nebo vědecké pokusy, které nejsou nezbytné pro lékařské ošetření osoby“🔥🔥💉🔥
Provádění biologických pokusů na lidech je podle čl. 147 vážným porušením Úmluvy.
"Experimentální" vakcína porušuje všech 10 norimberských kodexů, které stanoví trest smrti pro ty, kdo poruší tyto mezinárodní smlouvy."
Füllmich také dodal, že toto vše bylo dlouho plánováno, aby se uskutečnilo v roce 2050. „Ale pak“ se vlákna stala chamtivou a rozhodla se předvídat plány nejprve v roce 2030 a nakonec v roce 2020 v takovém spěchu, že udělali mnoho chyb. Například výrobci vakcín nečekali, že bude tolik vedlejších účinků a úmrtí."
"Evropa," pokračuje Füllmich, "je hlavním bitevním polem této války. Je to proto, že je zcela zbankrotovana. Penzijní fondy byly zcela vypleněny. Takže chtějí dostat Evropu pod kontrolu dříve, než si ji lidé uvědomí. Co se děje."
Ale kdo jsou tito lidé, kteří tahají za nitky? Podle Füllmicha je to skupina asi 3000 superboháčů. Davoská skupina kolem Klause Schwaba do této skupiny patří.
Co chteji? Plnou kontrolu nad lidmi. „Uplácejí lékaře, nemocniční personál a politiky.
Lidé, kteří nespolupracují, jsou ohroženi a odstraneni. Používají všechny druhy psychologických technik k manipulaci s lidmi."
„Mainstreamová média,“ shrnuje Füllmich, „vyprávějí falešnou realitu a říkají, že většina lidí je pro opatření a vakcíny.
To rozhodně není pravda.
Například téměř každý, s kým v Německu mluvím, ví, že maska ​​před ničím nechrání, protože o alternativních médiích je dnes informován téměř každý. Stará média vymírají."
Jedna rada?
"Šiřte co nejvíce pravdu a fakta a neplýtvejte svou energií na lidi, kteří jsou zoufale očkovaní. Nemůžeme zachránit všechny. Mnoho lidí zemře."
--------------------------------------
Některé odkazy (zdroje):
Kdo je Reiner Füllmich (YouTube VIDEO v angličtině):
https://www.youtube.com/watch?v=yMBNCpAW7cw...
Oficiální stránky Corona Commission:
https://corona-ausschuss.de/ https://t.me/absurdnisvet
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli analfagot
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter