Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
V té chvíli zazněl shůry hlas: "It's only rock 'n' roll, but i like it!"
Autor: susa (Občasný) - publikováno 6.10.2013 (17:55:58)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 6.10.2013 >
Doporučil 
<reagovat 
Loco (Občasný) - 6.10.2013 > To je Mickovi k sedmdesátinám? :-D
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
superfly (Občasný) - 6.10.2013 > Já ti hlavně závidím, že máš na tyhle věci chuť a čas - mi je teď jakýkoliv zpracovávání fotek vyloženě nepříjemný. A fronta se prodlužuje...
Doporučil 
<reagovat 
 susa (Občasný) - 6.10.2013 > superfly> Víš, ono je to spíš tak, že jsem měla abstinenční příznaky a zastesklo se mi. A taky mám spoustu nevybrané dovolené a konec roku se blíží. A o frontě mi ani nemluv! :-)
<reagovat 
paspartak (Občasný) - 7.10.2013 >
Doporučil 
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 7.10.2013 >
Doporučil 
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 7.10.2013 >
Body: 5
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 7.10.2013 > super
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Marten (Občasný) - 7.10.2013 > Tohle je super.
Doporučil 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 7.10.2013 >
Doporučil 
<reagovat 
Dushan (Občasný) - 7.10.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
fernet=kranad (Občasný) - 7.10.2013 > Neříkej mi, že to pozadí je jen tak!?
Doporučil 
<reagovat 
 susa (Občasný) - 7.10.2013 > fernet> Já přesně nevím, co myslíš tím jen tak. Pozadí je nebe vyfocené s červeným filtrem. Proto ta "bouřková" nálada.
<reagovat 
 fernet=kranad (Občasný) - 7.10.2013 > susa> díky moc. budu upřímný:
Body: 5
<reagovat 
 susa (Občasný) - 7.10.2013 > fernet> Ó to rozhodně buď! :-)
<reagovat 
 fernet=kranad (Občasný) - 7.10.2013 > susa>  a co mi povíš o starém Totemu? Není ti tu trochu šoufl? I když výtvarno se tu jaksi docela drží i s potřebnou samočistící funkcí. Slovesno tak trochu doplácí na "spiknutí průměrných", což je sice obecně lidský jev a v "kreativních disciplínách" snad i zákonitost popsatelná vzorcem J. F. Nashe, ale přece jen....Ještě že v Topech je to na týdenní intervaly max. 50:50.
<reagovat 
 susa (Občasný) - 7.10.2013 > fernet> Promiň, žijeme v zemi, kde vládne autokratický prezident ochlasta prostřednictvím vlády, která kromě jeho befélu nemá žádný mandát. Žijeme v zemi, která se cpe do Evropy, ačkoliv zdejší lid se morálně, vzděláním a dovednostmi rok od roku přibližuje východním guberniím. A ty se ptáš na Totem? Totem je přeci jen odrazem světa kolem nás, který postupně ovládají idioti s drzým čelem. Občas se zasteskne po starých časech, C.K. mocnářství, babiččině svíčkové, starém Totemu. Ale vzhledem k tomu, že to vše je zcela nenávratně v pekle, nač si s tím lámat hlavu?
<reagovat 
 Čtenář - 7.10.2013 > fernet> stary totem je zial minulostou, boli sme vtedy hlupi a nezabranili hlupakom, aby to tu ovladli. Ale cisti sa to tu v poslednej dobe aspon medzi fotografiami. Chce to odvazlivcov, co srdieckovym poviedkam na titulke udelia body a patricne komentare...
<reagovat 
 fernet=kranad (Občasný) - 8.10.2013 > čtenář> chce se to někdy sejít v počtu víc než dva, tři i mimo Dekovku, pokud tedy šeďa ožije.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 8.10.2013 > ...i "náhled" je zajímavý...V tomto případě zrovna mi středová kompozice fotky "nevadí", úkazy na nebi a ""hlavní" objekty k tomu vyloženě vybízejí"".... Světlo se jakoby chová velmi ukázněně i směrem ještě výše, ze stran, přímo nad hlavou autora, i za jeho zády..., jak je světlu "vlastní"...Divák na monitoru vidí zrcadlový efekt na sochách, podstavcích, na zdi (kromě prostředního čtverce)...., úpravy žádné významné se "nekonaly", kromě filtru na mraky..., jsem z toho buď "na větvi"...., nebo přímo a úplně "bloudím"...., nebo jsem nejspíš nepochopila vtip, i to se mi stává... 
Body: 5
<reagovat 
čtenář striptyzka - 9.10.2013 > mno...snad jo +3
<reagovat 
Ottokar Mlčoch (Občasný) - 9.10.2013 > fiha
Doporučil 
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 10.10.2013 >
Doporučil 
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 10.10.2013 >
Body: 5
<reagovat 
LeaLipszyc (Občasný) - 8.10.2013 > musím reagovat na "spiknutí průměrných", na "idioty s drzým čelem" a na "hlupáky, co to tu ovládli". Přijde mi, že pokud chceme něco zlepšit, není tohle ta nejlepší rétorika. Na Totemu nikdo nic neovládl. Pokud můžu soudit, příspěvky různých úrovní a ambicí tady byly vždycky, jen poslední dobou je mnohem méně vidět první ligu. Do příčin tohohle vývoje nevidím, někdo asi publikuje a diskutuje jinde, někteří tahouni se možná unavili, možná je Totem generační záležitost. Chci říct, že přece nejde o to eliminovat "hlupáky", na Totemu, i tak vůbec. Každý nakonec soutěží ve své vlastní disciplíně a na literárním serveru i v reálu jde o to, aby se udržela co největší diverzita, ne? Suso, když budeš "zdejšímu lidu" dávat najevo, jak je blbý, je jasné, že půjde rovnou volit Zemana (protože je náš). Fernete, držím ti palce, ale mám dojem, že k oživení Totemu není moc politické vůle.

<reagovat 
 susa (Občasný) - 8.10.2013 > LeaLipszyc> Já psala něco o spiknutí??? Proboha kde? Co se ostatního týká, samozřejmě, nejlepší je mudrovat a nejít k volbám. Díky moudrému konstatování všech, co si nechtějí pálit prsty, že není tzv. politická vůle, jsme tam kde jsme. Trošku postrádám tvoji moudrou rozšafnost pod příspěvky kradenými či těmi, kde nějaký diletant hrubě napadá někoho, kdo je intelektuálně a morálně vysoko nad ním. A ne má milá, zdaleka si nejsou všichni rovni, na to zapomeň! Co se zlepšování týče, je dobré publikovat, férově a v mezích možností poučeně hodnotit (díla, nikoliv autory) a neuhnout. To činím, viz má hodnocení. Pokud víš o něčem lepším, sem s tím, jsem otevřená každému nápadu. Ale prosím, nechtěj po mně, abych bez jediného slova rozdávala na všechny strany pětky a doporučení ve snaze nikoho neurazit. Není mi to vlastní a cítila bych se jako podvodník. Z.
<reagovat 
 fernet=kranad (Občasný) - 8.10.2013 > LeaLipszyc> "spiknutí průměrných" jsem psal já a přesně takto, nechci to jmenovitě upřesňovat. Ale přesněji řečeno jsem měl na mysli obecně lidský, pochopitelný, avšak nepříliš užitečný, jev "vzájemného poplácávání hraničícího s lezdoprdelstvím". Sám nejsem sekerník, to jsem si odpustil velmi záhy, ale zase nemusím každou banalitu opěvovat ódami. Takže tak.

Co mi chybí a chybět nepřestane, je redakční práce. Tím nemyslím jakési elitářské hodnocení v úzké skupině (zase nebudu jmenovat, sem tam se i komunikuje), ale fakt monitoring děl s janým komentem. Alespoň jak na Písmáku. Jsem bytostný demokrat, "indiánských rysů", takže Radu starších uznávám. A klidně ať mi Radní řekne, že má osobní problémy, nemůže zůstat sám.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 9.10.2013 > LeaLipszyc> ..proč dnes ještě míchat rádoby funkční politiku do všeho?...Ta zhasla už dávno přede vším dnešním i minulým...Umění "drzé" všeho druhu je jisté podhoubí "vzdoru"..., ani ne tak vždy proti něčemu, mnohdy více proti sobě zrcadlem, toť fajn...Světlo Slunce i žárovky sice svítí na všechny stejně, ale každý ho vnímá jinak, někdo "intimněji"... Mnozí se cítí "osvícenými", mnozí se jen tak řadí do řady...., někdo jen okouní, někdo dávno připraven pobaveně lelkuje...., a někdo jde přímo do útoku "za vhodných světelných podmínek".....Myslím, že Totem není místo nijak zvláštní, a není to právě teď prostředí, kde něco zrovna třeskutě kvete....Čas námi vnímaný je ale stejně zatím jediným "sítem"...., kterým projdeme nějak všichni...Já sem ráda chodím, i když to není "první liga", a generační problém zde je určitě, vono se to vystříbří...., i když propast je hluboká tak i tak...
<reagovat 
 LeaLipszyc (Občasný) - 8.10.2013 > fernet> mea culpa, já vím, žes to spiknutí myslel v uvozovkách a už při googlování Nashe mi došlo, že zmínkou o diverzitě jsem tvůj koment obrátila na hlavu. Reagovala jsem spíš na společné vyznění těch komentů: že Totem ovládlo nějaké spolčení hlupců. Jinak jsem zvědavá, jak se to tady bude dál vyvíjet. Rada starších v téhle globální vesnici je někde zalezlá, kdo by po ní mohl chtít dlouhodobou angažovanost? Tohle je virtuální prostor, kde se věci bleskově objevují a mizí, chvíli je někde intenzivní kreativní prostor a za okamžik jsou všichni pryč. Je vůbec možné něco takového trvale udržet? (to byla koneckonců myslím i tvoje původní otázka)
<reagovat 
 LeaLipszyc (Občasný) - 9.10.2013 > susa> Zuzo, u tebe jsem reagovala spíš na tuhle větu: "Žijeme v zemi, která se cpe do Evropy, ačkoliv zdejší lid se morálně, vzděláním a dovednostmi rok od roku přibližuje východním guberniím." Vlastně by mě zajímalo, kde stojíš ty jako mluvčí? Jsi taky lid, nebo někdo jiný? S Totemem to souvisí jen nepřímo. Nejde mi o to, všem všechno pochválit, jde mi jen o snížení arogance (pokud ji někdo nemá tak konceptuálně propracovanou jako třeba Path Adamski, jestli jsi ji zaregistrovala). A ani netvrdím, že ty konkrétně hodnotíš arogantně, takový mi přišel jen tvůj výše citovaný výrok, proto jsem na něj reagovala. Já sama hodnotím, jenom když se mi chce, když mě něco vyloženě oslové a když mě náhodou něco napadne. Krádeže a napadání jsou fuj, to je jasný, ale ve své zjevnosti mi přijdou tak neškodné, že moc necítím potřebu se ozývat. Radši se pobavím s tebou o věcech, které jsou méně nápadné.
<reagovat 
 susa (Občasný) - 9.10.2013 > Mima> Pardon, že se vmísím, jenom nesouhlasím s nekvetením, na docela zajímavé poupě vypadá třeba Hellga... a pomalu se blíží čas, kdy přijdou další... a jdu spat, howgh! :-)
<reagovat 
 susa (Občasný) - 9.10.2013 > LeaLipszyc> Mně už to mezitím doteklo, s tím spiknutím. Necítím se lidem a s lidem, lid si zvolil toho zmíněného opilce za gubernátora a teď za to bude platit. Já ho nevolila, navíc jenom občas projíždím, takže platit nehodlám. Jsem takový Ahasver v sukních, domovské právo zrušeno, nic nekupujeme, nic nechceme.
A k té aroganci - myslím si jedno, idiotům je třeba neustále opakovat, že jsou idioti, pokud jde o zlé idioty, je třeba je zároveň hned trestat. Jinak se může snadno stát, že si přestanou uvědomovat kam patří, začnou se množit a shlukovat nad mez únosnosti a posléze tuhle planetu komplet zlikvidují. Proč? No protože jsou idioti. Čili je potřeba rozlišovat aroganci od společnosti prospěšné sociální služby.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 9.10.2013 > susa> ..pardon, že jsem nějak vyrušila..., stejně ta má hláška byla určena možná spíše autorce fotky...:-))...Na poupě Hellga se znovu podívám..., a když přijdou další podobné, dovolím si komentovat...,brou noc, někdy jit spat zavčasu je nejrozumnější.......
<reagovat 
 susa (Občasný) - 9.10.2013 > Mima> Však vyrušuj, na to ty chlívky na písmenka dole pod dílkama jsou, né na výkřiky super, zaujalo a podobné ptákoviny. :-)
<reagovat 
 LeaLipszyc (Občasný) - 9.10.2013 > susa> No jo, rozumím. Jenomže já si myslím, že přesně tenhle způsob uvažování idioty spíš generuje. S tím ahashvérstvím to mám podobně, ale zjišťuju, že to ve mně vyvolává něco úplně opačného: pocit principiální neoddělenosti a neoddělitelnosti vlastně od čehokoliv a kohokoliv. Radši to nebudu dál rozebírat, abych se do toho nezapletla. Ještě ti chci říct, že tvoje fotky se mi dost líbí, akorát jim dáváš fakt děsný názvy.
<reagovat 
 susa (Občasný) - 10.10.2013 > LeaLipszyc> Leo, já to četla až v noci, tak odpovím až budu při smyslech, resp. večer, jo?
<reagovat 
 susa (Občasný) - 11.10.2013 > LeaLipszyc> Ona se ta vykořeněnost s neoddělitelností myslím nevylučuje. A názvy jsou hrozné, to je teda fakt. Ale dobře se podle nich vyhledává v archivu! :-)
<reagovat 
čtenář samozvanec - 13.10.2013 > normalni cvak - diskuze k nicemu
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter