Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
V té chvíli zazněl shůry hlas: "It's only rock 'n' roll, but i like it!"
Autor: susa (Občasný) - publikováno 6.10.2013 (17:55:58)


 LeaLipszyc (Občasný) - 9.10.2013 > susa> Zuzo, u tebe jsem reagovala spíš na tuhle větu: "Žijeme v zemi, která se cpe do Evropy, ačkoliv zdejší lid se morálně, vzděláním a dovednostmi rok od roku přibližuje východním guberniím." Vlastně by mě zajímalo, kde stojíš ty jako mluvčí? Jsi taky lid, nebo někdo jiný? S Totemem to souvisí jen nepřímo. Nejde mi o to, všem všechno pochválit, jde mi jen o snížení arogance (pokud ji někdo nemá tak konceptuálně propracovanou jako třeba Path Adamski, jestli jsi ji zaregistrovala). A ani netvrdím, že ty konkrétně hodnotíš arogantně, takový mi přišel jen tvůj výše citovaný výrok, proto jsem na něj reagovala. Já sama hodnotím, jenom když se mi chce, když mě něco vyloženě oslové a když mě náhodou něco napadne. Krádeže a napadání jsou fuj, to je jasný, ale ve své zjevnosti mi přijdou tak neškodné, že moc necítím potřebu se ozývat. Radši se pobavím s tebou o věcech, které jsou méně nápadné.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli LeaLipszyc
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter