Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
V té chvíli zazněl shůry hlas: "It's only rock 'n' roll, but i like it!"
Autor: susa (Občasný) - publikováno 6.10.2013 (17:55:58)


LeaLipszyc (Občasný) - 8.10.2013 > musím reagovat na "spiknutí průměrných", na "idioty s drzým čelem" a na "hlupáky, co to tu ovládli". Přijde mi, že pokud chceme něco zlepšit, není tohle ta nejlepší rétorika. Na Totemu nikdo nic neovládl. Pokud můžu soudit, příspěvky různých úrovní a ambicí tady byly vždycky, jen poslední dobou je mnohem méně vidět první ligu. Do příčin tohohle vývoje nevidím, někdo asi publikuje a diskutuje jinde, někteří tahouni se možná unavili, možná je Totem generační záležitost. Chci říct, že přece nejde o to eliminovat "hlupáky", na Totemu, i tak vůbec. Každý nakonec soutěží ve své vlastní disciplíně a na literárním serveru i v reálu jde o to, aby se udržela co největší diverzita, ne? Suso, když budeš "zdejšímu lidu" dávat najevo, jak je blbý, je jasné, že půjde rovnou volit Zemana (protože je náš). Fernete, držím ti palce, ale mám dojem, že k oživení Totemu není moc politické vůle.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli LeaLipszyc
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter