Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Už sem si zvyk z kolekce Hloubky
Autor: Maui (Občasný) - publikováno 10.12.2006 (22:51:46)

 

 

 

 

 

 

Nejsem si jistý…

Nejsem si jistý způsobem mého života. Jak ho využívám, trávím a naplňuji…

Smůla se mi na paty snad přitloukla hřebíkama a horší už to snad ani být nemůže… Alkohol zpočátku můj přítel se stal mým největším sokem a už není jiná cesta k odpoutání se z kruté reality… Možná že se hodně přetvařuju, tak že nikdo nic nepozná. Život mě zklamal tolikrát, že už ani nemá cenu hledat někde spřízněnou duši. Nenapadá mě nějaké slušné přirovnání, takže jsem nucen použít vulgarismu… Stojí to všechno za hovno… První dva roky jsem si říkal, že člověk je dole aby si pak užíval chvil kdy je nahoře… Ale teď už vím, že někdo prostě má… a někdo je permanentně v prdeli…

 

 

 

Naštěstí už sem si zvyk….

 

 

 

 

Tak jestli ste na tom někdo stejně… nic si z toho nedělejte…

 

 

JE NÁS VÍC…………………..

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Wicked Angel (Občasný) - 11.12.2006 > ach jo..
<reagovat 
Unnamed (Občasný) - 11.12.2006 > Tak si nezvykej a něco s tim udělej:-)
<reagovat 
Maui (Občasný) - 11.12.2006 > Už s tim dělám 4 roky. Jenomže asi né to pravý :)
<reagovat 
kerrrik (Občasný) - 14.12.2006 > Snaha a vytrvalost!Chtění a vůle!!Pevná vůle!Já vím ,kůzle ti má co radit ,ale se vším se může něco dělat!A když ne tak alespoň s tím lze krapet hnout!Navíc ten alkohol si můžes koordinovat ty sám!!
<reagovat 
 Maui (Občasný) - 14.12.2006 > kerrrik> Víš, jsou věci co se nikdy nezmění a jsou věci co ano...
<reagovat 
kerrrik (Občasný) - 15.12.2006 > Jenže ty nechceš,jsi na to moc pohodlnej!!
<reagovat 
 Maui (Občasný) - 16.12.2006 > kerrrik> Možná že máš pravdu, ale já nemám žádnou motivaci. Jedině že mě to štve... Ale jak řikám.. Naštěstí už sem si zvyk..
<reagovat 
kerrrik (Občasný) - 20.12.2006 > zvyk??? Na co?? Na ten život co žiješ?? Na problémy, které utápíš v alkoholu??Kurva vstaň a dělej s tím něco!!To není život. Vždyť z toho života co žiješ nemůžeš mít ani radost!Seš chytrej mladej chlap tak se postav na zadní tlapy a konečně ŽIJ

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Maui (Občasný) - 25.12.2006 > kerrrik> :)
<reagovat 
kerrrik (Občasný) - 27.12.2006 > :-/
<reagovat 
ufo123 (Občasný) - 20.2.2007 > Že ty nemas zadnou motivaci, to prece ne. Mas dobre pratele kteri Ti v tech nejhorsich chvilich pomohou. Na alkohol se vykasli. Je to jen blbe svinstvo, ktere te muze az zabit. A to doufam nechces!!!!!!
Zapremyslej se trochu nad sebou,jaky ses a co muzes jeste zlepsit, a uvidis, ze za par tydnu to bude OK. Ale hlavne TY musis CHTIT!!!!!!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 (9)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter