Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Lidi si říkají z kolekce Hloubky
Autor: Maui (Občasný) - publikováno 27.3.2006 (22:55:20)
další>

 

                                                     Lidi si říkají…

 

 

 

Tento článek, nebo snad závistivý úryvek je o lidech o kterých se moc často nemluví…

Toto téma mě napadlo při utírání nádobí a i tak to s tím nemá nic společného…

Je to úvaha o našich mentálně zaostalých spoluobčáncích…

Lidi si říkají, jsou to chudáci, co z toho života mají. Dělají paci, paci, pacičky a usmívají se na rozsvícenou lampu pouličního osvětlení… Lidi si říkají, neužijí si život. Jsou na doživotí zamčeni v té své skořápce jednoduchosti…

Ale otázka zní… Je to pravda. Mají ti lidé, plní rozumu a myšlenek pravdu?? Poté, co jsem začal uvažovat nad tímto tématem, mě napadla jediná věc. OPAK JE PRAVDOU. Myslíte si, že člověk, který se dokáže těšit z maličkostí je blázen??? Myslíte si, že člověk, který neřeší kolik si vydělá peněz a kolik lidí už měl v posteli je blázen??? Já si myslím, že právě tento člověk je tím nejšťastnějším. Kdo je potom blázen?? My a nebo oni??  Nechci, aby to někdo bral jako výsměch. Je to docela choulostivé téma, ale musel jsem to ze sebe dostat ven. Příklad, který mluví za vše a je pravdivý… Ten kdo bydlí v Bílině to potvrdí. Máme tu jednoho blázínka. Je mimo realitu a každý se mu směje. I spousta z Vás tak zvaných „básníků“ by se mu smála a ponižovala ho. Ale jediné co dělá je, že každému říká „Dobrý den“ a pak „Nezlobte se“ Je to asi ten nejslušnější človíček v našem zkaženém městě. Jediný problém je v tom, že pro většinu je blázen. Já to vidím tak, že blázni jsme my. Když nemáme tolik slušnosti pozdravit a ani se omluvit… Kdo je mimo?? Chápu, že to co píšu se automaticky směřuje i proti mně, ale já si to uvědomuji. Snažím se proti tomu něco dělat, ale nedopadne to tak, že tu budu za blázna i já???? A co zmůžu proti většině „normálních“ obyvatel?? Jen jsem chtěl říct, že tito lidé, se nestarají jestli mají víc majetku než ostatní, nezávidí, nekradou a nelžou. Nepřepadají ostatní občany, nepodvádějí své partnery. Nejsou to gembleři a nepijí alkohol. Nefetujou, nekouří. Jsou vděční a poznají když jim někdo dává lásku a snaží se jí vracet.

 

Možná sem blázen, ale jediní kteří jsou tu normální, jsou naší utiskovaní spoluobčánci…

 

 

A když jsem napíšu, že jsem alkoholik. Že jsem gembler, kuřák. Že lžu na každém rohu a že podvádím svou přítelkyni. Že nejsem vděčný za lásku kterou mi kdokoliv dává. Že závidím a starám se o to, kdo má víc majetku než já. Jsem normální??? Sám si odpovím… Ano. Jsem normální. V dnešní společnosti a pro dnešní občany jsem opravdu normální. Nejsem žádný moralista. Prostě píšu, píšu tak jak to je. Kdo z Vás si to přizná???? 

 

 

To je otázka….

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Bell (Občasný) - 28.3.2006 > Dej tam prosím jiný podklad, tohle je nečitelné (woči jsem nevyhrála v loterii)
Doporučil 
<reagovat 
 Maui (Občasný) - 28.3.2006 > Bell> Tvé přání nechť se vyplní... :))
<reagovat 
Bell (Občasný) - 28.3.2006 > Uf !! Tak to je síla. Pokud jsi schopen se nad něčím takovým zamyslet, máš můj obdiv. Každý, kdo nemá místo srdce kus šutru, každý v němž je alespoň kouska soucitu ke všemu živému, každý kdo vnímá neštěstí druhých se snaží nějakým způsobem pomoci. Málokdo z nich o tom hovoří. Buď to nepokládají za nutné, je to prostě pro ně normální, nebo se stydí, aby se nestali terčem pomluv a posměchu. Takže co tím chci říci ? Že to nevidím až tak černě, že ti sobečtí, někdy krutí spoluobčané jsou v menšině a jejich život není záviděníhodný. Jsou prázdní, zbyteční a oni to většinou vědí. Normální jsme v podstatě všichni, jen to co je normální každý z nás chápe jinak. Tož, asi tak.
Body: 5
<reagovat 
 Maui (Občasný) - 28.3.2006 > Bell> Děkuju :) Nevim z jakého jsi města, ale u nás je to určitě naopak. Od malých capartů až po dospělé (vyspělé ???) lidi jsou ti sobečtí a krutí spoluobčané v naprosté přesile.
<reagovat 
Bell (Občasný) - 28.3.2006 > Teď bydlím v díře po granátu na severu Moravy. Máš asi pravdu v tom, že sever Čech (doufám, že se nemýlím, ale Bílina je někde tam nahoře), byl zdevastovaný jak co se přírody, tak i lidí. Je to smutné, ale můžeme doufat, že všechny škody, které zde byly napáchány na krajině i lidech budou jednou napraveny. Kolik generací to bude trvat si netroufám odhadnout. Tohle téma je tak obsáhlé, že sem se prostě nevejde, ani do žádné úvahy. A přitom, pomoci může každý, když ničím jiným, tak úsměvem a dobrým slovem. Asi jsem blbá, ale tak to cítím.
<reagovat 
 Maui (Občasný) - 28.3.2006 > Bell> Nejseš vůbec blbá a máš naprostou pravdu, ale jestli jsem to dobře pochopil, tak tam byl závan 2. světové války? Ne? Že jsou lidi zlý a závistivý, za to nemůže nic než oni. Ani krajina a ani nic jinýho. Je to boj každého z nás.
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 28.3.2006 > Maui> Ne, ne 40 let totality - komunismu - ten naučil lidi lhát, krást, nic nedělat - oni předstírali, že nás platí a my, že pracujeme. Nevybočovat z řady a starat se jen o sebe, nikomu a ničemu nevěřit. Kdo nekrade okrádá rodinu - co tě nepálí nehas, to byly priority téměř všech. Vozíčkáři a postižení zamčeni daleko od kvetoucího socialismu, potulná zvířeta dostala injekci, sirotci pasťák. Učili nás lhát už od mateřských školek. Ježíš, není nějaké lepší téma, budu mít depku 
<reagovat 
 Maui (Občasný) - 28.3.2006 > Bell> Dobrá. Ukončímě to.... Ale máš pravdu.
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 28.3.2006 > Maui> Jo, nějak jsem se rozjela Lidská lhostejnost, zloba a arogance mě dokáže vždy spolehlivě naštvat ... pak žužim. Sorry.
<reagovat 
 Maui (Občasný) - 29.3.2006 > Bell> Já to chápu. Mrzí mě, že tě můj příspěvek rozzuřil :)
<reagovat 
Smutný Ivan (Občasný) - 3.4.2006 > Nic nového.
Body: 2
<reagovat 
kerrrik (Občasný) - 4.11.2006 > stojí to za přemejšlení!!máš i nemáš pravdu!!dnesk nikdo nemůže říct co je normální a co zase není normální!c je v módě a co enní!!dneska nikdo nemůže něco na 100% určit to pravé!!
Jo jinak Ivan je v léčebně,zemřel mu opatrovník a teď už se nemůže stát že by jsi ho potkal na ulici a on tě slušně pozdravil!!
Body: 3
<reagovat 
 Maui (Občasný) - 4.11.2006 > kerrrik> Nikdo sice nemůže říct na 100% co je normální, ale jak už to v téhle zkažené společnosti bývá... vše se řídí podle většiny :( Když je v módě číro, tak bude plno "normálních" nosit číro a každej kdo se nechová podle posledního trendu a nenosí obráceně tanga není in... A vzhledem k tomu, že postižených spoluobčánků bude vždy míň, tak se pro ostatní automaticky řadí mezi nenormální ....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 (4) 5 6 7 8 9
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter