Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Z nerozumu z kolekce Žerty
Autor: Naty (Stálý,Redaktor) - publikováno 6.7.2006 (00:46:44)
další ve sbírce>

 

 

 

 

Z nerozumu

 

 

Tak nevím, zda

závidět mám mužům.

Prý mají srdce tam,

kde ženy rozum.

 

Když už mi tedy

rozum nejde hlavou,

měla bych jednu

prosbu naléhavou:

 

Ach, dobrotivá nebesa,

ať srdce mužům neklesá.

 

 

 

26.6.2006

 



Poznámky k tomuto příspěvku
born to be child (Občasný) - 6.7.2006 > 8¨-))))))))))
to je ale sprosťácký!
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 6.7.2006 > ovšem s názorem, že muži mají srdce tam, kde ženy rozum, se setkávám poprvé
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 6.7.2006 > no, kdybys dole vynechala to srdce....
<reagovat 
Milan Kováč (Občasný) - 6.7.2006 >
Body: 5
<reagovat 
skold (Občasný) - 6.7.2006 > vtipné 3-4
Body: 4
<reagovat 
step (Občasný) - 7.7.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
tahar (Občasný) - 7.7.2006 >
Body: 3
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 7.7.2006 > vtipné
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 7.7.2006 > Souhlasím s blondýnou, mělo by to aspoň švih, tohle je takový nějaký - v tvé tvorbě mi připadá, že je neustálá konfrontace se "světem mužů". Někdy konfrontace až obsentativního charakteru. Psychiatr by si našel své...a možná by nebyl daleko od pravdy...
Verš 3a4 mi dělá trochu problém v chápání, ale já někdy chápu těžko...:)
Body: 3
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 7.7.2006 > Opíječ tchýní> 

 Když jsem naposledy s jedním psychyatrem dost obšírně diskutovala, končil konstatováním, že mi závidí moji vyrovnanost. Nijak zvlášť mě to nepřekvapilo, psychiatři obecně, nezávisle na tom, zda jsou to muži, nebo ženy, většinou nepatří k těm nejvyrovnanějším osobám.

K tomu nepochopení oněch dvou veršů, o kterém se tu už někdo také zmiňoval. Osobně mi to přišlo až průzračně srozumitelné, vezmeme-li v potaz, že text je v kolekci žerty. Běžně se pokud vím v žertu (alespoň doufám) říká, že ženy myslí něčím úplně jiným, než hlavou. Právě tak se říká o mužích, že jejich vztahy k opačnému pohlaví, lásku, či obecně srdeční záležitosti, řídí převážně ten malý nepostradatelný orgán, který je výsadou jejich pohlaví. Alespoň z mého hlediska nepostradatelný, protože nic lepšího na oboustranné sexuální uspokojení ještě nikdo nevymyslel. Příroda je holt mocná čarodějka.

A moje neustálá konfrontace se "světem mužů"? Víš snad o něčem zajímavějším, čím by se měla žena zabývat? Pokud ti to připadá obsedantní, pak k takovému druhu "obsese" se celkem ochotně přiznám.

Bože, nikdy by mě nenapadlo, že se k takové blbině, jako je tenhle text, budu tak obšírně vyjadřovat.

A to jsem si myslela, že je to průhlednější a neméně vtipné, než většina vtipů o blondýnách.


<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 7.7.2006 > Naty> I moje poznámka byla laděna trochu žertovně...ano o psychiatrech se to říká, pravda. Na druhou stranu práce psychiatrů také z nějaké části spočívá v tom, že lidem dodávají sebevědomí... Ona ta tvá báseň mně osobně není moc srozumitelná, ale to mi nebrání, abych tak nějak odhadnul, co chceš říct. Mně to prostě stylisticky, dá li se to tak říct, "nesedí". Téma by se dalo zpracovat vtipněji, zajímavěji (tím ovšem neříkám, že bych to dokázal já), ale tohle je v mém rozsahu (žebříčku) průměr. Ani výrazně špatné, ani výrazně dobré.
co se týče "obsedantního" zájmu, bylo to, co jsem řekl, konstatování. Já mám také nějaké "lehké úchylky" na nějaká ta témata (asi se to dá vysledovat u každého).
Ano, dokážu si představit další skvělé věci, o které by se mohly ženy zajímat s větším zájmem než o "svět mužů" - může to být práce, hobby, sport, umění... zní to samozřejmě hrozně primitivně - ale někteří lidé pohlceni svým povoláním, vědou, uměním ap. někdy ani nemají prostě čas řešit nějaké mezilidské problémy - někdy to může být k dobru věci: aspoň myslím.
Nevadí mi se k něčemu obšírněji vyjádřit, byť blbině, a některé vtipy o blondýnkách taky nechápu - takže nejsem asi úplně ideální vzorek čtenáře, tudíž moje "výžblepty" není nutné brát moc vážně... To jsme si hezky pokecali, co?
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 8.7.2006 > Opíječ tchýní> 

 Moc hezky jsme si pokecali.

Jen bych ještě dodala, že znám, pochopitelně, dost příslučnic ženského pohlaví, které dávají přednost čemukoli z tvého výčtu možných zájmů, jen mi tem můj "hodnotový žebříček" přijde minimálně z pohledu zachováni druhu jaksi přirozenější.


<reagovat 
Seregil (Občasný) - 8.7.2006 > Velice pěkné.../*
Body: 5
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 8.7.2006 > :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
 
 
0 1 4 5 6 7 9 10 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 27 28 29 30 31 32 33 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 46 47 48 49 50 51 52 53 54 56 57 59 60 61 61 62 62 63 63 64 64 65 65 66 67 68 69 70 71 (72) 73 74 75 76 77 78
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter