Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce V nedohmatná světel zimoviště z kolekce Hmatání krajiny
Autor: Amáta (Občasný) - publikováno 16.4.2010 (08:29:35)
další ve sbírce>


travail (Občasný) - 23.4.2010 > já ze těmi slovy tolik "významové", jakoby denotační hloubky, jak asi píše zirael, nehledám... z té básně natolik přečuhují zvláštní slova, která nejprve význam mají, pak už ho ale postupně neudrží (těžko se sledují, až se význam se postupně jakoby odloučí a zbyde hlavně zvuk) a nakonec sklouznou k čisté hře se zvukem (jak píšeš o tom citoslovci), že je jasné po pár řádcích, že "jen" obsah nebude hlavním sdělením, že je to malba zvukem ... tak to chápu, čtu já. Ale stejně tak jsem (!) zpětně přesvědčená, že vztah k obsahu (tedy potažmo hloubka), tam je. protože mi to evokuje jakýsi drsný, ostrý svist větru nad šedými stébly... to "neuvěřitelně nabobtnalé a přexponované výrazivo" si říká o to, brát ho už jako samostatný nástroj...
je to druh experimentování, kterého se teď nesvedu (teda spíš jen u jiných, ne že by se mi tak dařilo psát...) nabažit. A právě tahle rozjívenost a neuspořádanost a skoro výtvarná přehršel přebíjejících se výrazů (ale beru to jako třeba expresionistickej obraz, nebo koláž, takže pořád ano!) tě zachraňuje právě od té hranky kýče, o které jsem psala.. protože tohle je už jaksi na zcela jiném území... neberu to jako vtip ani zpitovořeného Hlaváčka.. poněvadž je to tak prehistorické, až je to moderní!... a jako epxeriment jupijou! a myslím, že tohle tě zákonitě musí něco naučit/někam posunout, také...
zcela přiznaně zde hájím svá východiska a jsem tak neobjektiví jak jen jde...
ale ze své arogantní pseudointeletuální atd. pozice dávám body... i když... už je jich tu stejně dost i beze mně;)
omlouvám se taky, kdybych tě výše napsaným urazila..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli travail
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 4 6 7 8 9 (10) 11 12 13 14
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter