Planeta Země je poměrně nehostinné místo k existenci. Tato nehostinnost spočívá především v lidské duši. Někteří její obyvatelé jakoby ji ani neměli. Dost možná se jedná o drtivou většinu z nich. Stali se citově chladnými a výhradně sobeckými.
Bulva Testosteronová přestala číst tyto řádky, jež pocházely z klávesnice Petra Měrky a které se jí jevily jako nudné a nesmyslné. Místo toho se šla podívat na sebe do zrcadla. Měla 9 let a ego. Už teď jí bylo jasné, že se stane top modelkou. Bude bohatá celebrita. Lidé budou chtít vypadat tak jako ona – tedy bezvadně a dokonale.
Stane se vlivnou. Lidé jí budou naslouchat a dají na její názor.
Z toku myšlenek koncentrovaných na růžovou budoucnost ji vytrhl táta, který do ní viděl a to co zřel, se mu ani pranepatrně nezamlouvalo. Chtěl, aby se z jeho dcery stala učitelka na prvním stupni základní školy někde na zapadlé vesnici.
Řval po ní:
„Nečum na sebe a běž se učit!“
Byl u toho rudý v obličeji a vyloženě nesympatický. Měl na sobě bílé trenýrky znečištěné zaschlou močí, smrdící papuče, obnaženou hruď zhusta potřísněnou muším trusem a z pusy mu trčela nedomyslitelná cigareta. Vizuální zřídla měl vyjevená a zorničky jevily patrné známky totálního šílenství. Psychopat každým coulem. Ke všemu fanatik do vzdělání.
Bulva ho neměla ráda. Opovrhovala jeho životním stylem a nemínila dopustit, aby se on montoval do toho jejího. Ukázala mu zpupně vztyčený prostředníček a řekla:
„Sklapni, čuráku.“
Otec na ni hleděl jako psychiatr na magora. Krátce nevěřil svým uším a poté jí vlepil facku. Ona ho na oplátku bodla vystřelovacím nožem, který nosila vždy při sobě, do břicha a to mu rozpárala. Zploditel se složil na podlahu a zemřel.
Bylo vážně po něm. Dloubla do něj nártem pravé nohy, pročež jí projelo myslivnou: Ty vole, to bylo tak snadné!
Její matka měla z jejího zločinu náramnou radost. Už před časem si totiž našla o mnoho let mladšího přítele, který ji dokázal výtečně sexuálně uspokojit. Nyní, když byla vdova, jí ubylo starostí s rozvodem.
Bulvin otčím byl psychopat. Specifikace jeho úchylky spočívala v bití a pomočování těch nejmenších dětí.
Bulva mu připadala už nejen moc vysoká, ale i svým stářím vyloženě neatraktivní. Jenom proto ji od onoho potupného údělu ušetřil. Ignoroval ji a jí to vyhovovalo. Jejího skutečného otce pohřbili na zahradě.
Jeho hrob nebyl mělký a byly na něm naházeny kameny do tvaru malé mohyly, na jejímž jednom konci byl zaražený dřevěný kříž.
Nikomu nechyběl.
Bulva rostla jako z vody. Když jí bylo 11, oslovil ji agent a nabídl jí práci. Natvrdo se jí zeptal:
„Hele maličká, nechtěla bys sis zahrát v pornu? Přišla by sis tím na pěkné prachy.“
Tuto nabídku samozřejmě odmítla. Kopla toho chlapa surově do koulí. On se způsobenou bolestí pokrčil v kolenou a ona mu z hrdla vyrvala ohryzek.
Ve třinácti odešla z domu. Už ji to nebavilo čekat na kariéru. Odložila pasivitu a stala se v tomto ohledu aktivní. A protože nepromarnila ani jednu příležitost, která se jí naskytla, stala se v patnácti úspěšnou královnou modelingového nebe. Téměř všemi oslavovanou a obdivovanou. To ovšem vyprodukovalo u těch ostatních, s rozvinutým komplexem méněcennosti, závist, která z nich udělala po stránce lidské slušnosti bezohledné a všeho schopné zrůdy.
Pomalu ale jistě jí začínalo jít o život. Lidská závist jí šlapala na paty. Mohla ji vnímat prakticky na každém kroku. Z úsměvů se dala velice snadno vycítit faleš a ze vstřícnosti se staly jehly dlouhé jeden metr se špičkou napuštěnou tím vůbec nejkrutějším jedem, který způsobuje pomalou smrt.
Takovýto druh umírání se nazývá muka.
V pětadvaceti byla přinucena spáchat sebevraždu. Hlavní příčinou byla bezbřehá deprese, vydatně podpořená konzumací alkoholu a jiných drog. Velice rychle se na ni zapomnělo.
Dnes o ní vím už jenom já a proto jsem napsal tento její příběh… Abych se o něj podělil s tebou. Přesně tak, myslím konkrétně tebe, cos tohle zrovna dočetl.
10. srpna 2011 Petr Měrka
|