|
U příspěvku:Šťastné ránko |
Honza P. (Občasný) - 12.7.2004 > Dobrej! |
U příspěvku:Kouzelné slůvko |
Honza P. (Občasný) - 12.7.2004 > Ten je :o-) |
U příspěvku:Když Pepíček upadl do trávy... |
Honza P. (Občasný) - 18.6.2002 > -:) |
U příspěvku:Jen tu a tam |
Honza P. (Občasný) - 17.6.2002 > Hmmm |
U příspěvku:Jsi |
Honza P. (Občasný) - 17.6.2002 > No,za kýč bych to nepovažoval. Je to takové pohodové rozjímání. Ten smailík bych bral jako dost originální vyjádření, že s Pánem Bohem může být docela legrace. Ale, chtělo by to trochu přidat-:) |
U příspěvku:Dotaz |
Honza P. (Občasný) - 17.6.2002 > Dobrej šutr-:)))). |
U příspěvku:Návod pro blondýny |
Honza P. (Občasný) - 13.6.2002 > Která dobrá duše vložila na řádku "autorovi" červeně "NEPUBLIKOVAT"? Jak se to vůbec dělá? Žeby cenzura-:)))))) |
U příspěvku:Návod pro blondýny |
Honza P. (Občasný) - 12.6.2002 > >piii> Nemám. Jsem částečně židovského původu. A blondýny se mi líbí. I ty chytrý...-:))))))) |
U příspěvku:Básníkova vize smrtonošů aneb Jan Orwell Zahradníček |
Honza P. (Občasný) - 11.6.2002 > Dobré! |
U příspěvku:Hravá... |
Honza P. (Občasný) - 11.6.2002 > Lienko, tys pravoslavná?
H. |
U příspěvku:Sonet Velikonoční |
Honza P. (Občasný) - 10.6.2002 > Hezká meditační poezie, Cide! Pro Dupointa - nikdo nikoho nejspíš nepohřbívá, ale vy asi nerozumíte křesťanské mystice. Ale nezazlívám Vám to-:)
Honza P. |
U příspěvku:Návod pro blondýny |
Honza P. (Občasný) - 10.6.2002 > Noooo, nevím zrovna v čem.
Odkdypak jsou zlaté vlasy jasným znakem jiné rasy-:)))))) |
U příspěvku:Pochodoval jsem pro život |
Honza P. (Občasný) - 5.4.2001 > Cide, promiň za ten "hrozný styl". Ono napsat narychlo reportáž...polepším se.
Honza |
U příspěvku:Matfyzáci |
Honza P. (Občasný) - 5.4.2001 > Tak tohle je naprosto přesný!!! |
U příspěvku:Pochodoval jsem pro život |
Honza P. (Občasný) - 2.4.2001 > To káže nejen víra, ale i zdravý rozum. Zabít nenarozeného člověka.... |
U příspěvku:Pochodoval jsem pro život |
Honza P. (Občasný) - 30.3.2001 > Nevím, zda arcibiskup Otčenášek, poslanec Kasal či paní Rybová z organizace Prolife jsou primitivové. Já osobně se mezi nimi cítím docela dobře. Podporuje nás třeba "primitiv" Radovan Lukavský, několik primářů a podobně. Není nad primitivy. Občas se holt pro "ňáká ta lidská práva" něco dělat musí..... |
U příspěvku:Dar |
Honza P. (Občasný) - 27.3.2001 > Takové něžné a (v tom dobrém slova smyslu) obyčejné - lidské.
|
U příspěvku:Jak jsem si vydělala na ulici |
Honza P. (Občasný) - 26.3.2001 > Jsi fajn. Má to humor a nadhled. |
U příspěvku:Problém destability a strachu z Boha |
Honza P. (Občasný) - 26.3.2001 > Hm........a nemohl bys spíše napsat něco o to, co Bůh znamená ve Tvém životě. Zkušenosti s odpuštěním, smířením s lidmi, životem z modlitby....
Honza P. |
U příspěvku:Obraz |
Honza P. (Občasný) - 22.3.2001 > Velice hezké a hluboké.
|
U příspěvku:policajt v místnosti |
Honza P. (Občasný) - 19.3.2001 > Klasickej kameňák. |
U příspěvku:Delfská věštírna |
Honza P. (Občasný) - 14.3.2001 > Nerozumím posledním veršům. Zdá se mi, že báseň postrádá smysl.
|
U příspěvku:Častuška |
Honza P. (Občasný) - 14.3.2001 > Pro Ospalku:
Žijeme sice teď, ale minulost zapřít nemůžeme. Ten autentický text je odstrašující, nicméně dnes se mu můžeme od srdce smát. Naši předkové (např. moji rodiče), kteří to "naplno" prožívali by mohli povídat. Je to memento, aby se zase, až někdo opětovně "vystřelí z Aurory", nezpívalo při garmošce o tom, jak Český národ zblbnul.
Honza P. |
U příspěvku:Věnováno Lian |
Honza P. (Občasný) - 22.2.2001 > Dobré. Škoda že neznám člověka jménem Lian. |
U příspěvku:Důkazy boží existence |
Honza P. (Občasný) - 22.2.2001 > Zajímalo by mne, jak vysvětlíš historickou existenci matky boží - panny Marie. Dle učení církve a svědectví první obce
-byla člověkem (tedy ne Bohem)
-nikdy neučinila jediný zlý skutek (hřích)
-porodila Boha a člověka a zůstala přitom pannou (i po fyzické stránce - viz liturgie církve "Tak jako Mojžíš prošel Rudým mořem a ono se za ním uzavřelo, tak tys, Neposkvrněná porodila Boha a člověka z masa a krve - pannou zůstalas, neboť, ten, kteréhos v náručí nesla a skrze něhož povstaly všechny světy obnovuje i přirozenost"...
Tedy dokonalý čistý mikrokosmos v porušeném makroskosmu současné reality. "Ďábel se tě nedotkl" (zlo není nutnou komplementární součástí bytí). To je ale naše křesťanská esoterika -:)
|
U příspěvku: Vzpomínky na osmnáctou meditační operaci |
Honza P. (Občasný) - 22.2.2001 > To je ale chaos. Jak se dostáváš do těch dimenzí. Modlitbou? Meditací? Nebo to máš jako nějakou "parapsychologickou" schopnost?
(nepočítám s tím, že by mohlo jít o následek psychogenní drogy - to by stejně byla "meditace" úplně nanic - jednalo by se o falešný svět představ vytvořený chemií).
|
U příspěvku:Důkazy boží existence |
Honza P. (Občasný) - 22.2.2001 > Právě ty symboly mluví o metareálných skutečnostech. Neporušený řád musel existovat (resp. existuje i teď, ale člověk do něj nemá přístup) - je to vysoká křesťanská mystika, těžko se to popisuje slovy. Prvotní hřích je historickou reálnou skutečností. Spočívá v tom, že lidé se vzepřeli řádu bytí, stvořeného Bohem jako velmi dobré a chtěli se postavit na místo Boha. Je to základní krok víry křesťanů. Bez prvotního hříchu nelze vysvětlit, jak proniklo zlo do jednání rozumných a dobrých bytostí, jako je člověk.
|
U příspěvku:Představa |
Honza P. (Občasný) - 21.2.2001 > Śutr -:))))) |
U příspěvku:Jaro |
Honza P. (Občasný) - 21.2.2001 > Hezký.-:) |
U příspěvku:Důkazy boží existence |
Honza P. (Občasný) - 21.2.2001 > Původní stvoření bylo bez zla. (Psáno v Písmu - a Bůh viděl, že je to dobré). Zlo vzniká následkem vědomé vzpoury bytostí vůči Bohu....Mám pocit, že nechápeš základní premisy křesťanského učení (to myslím v dobrém-:)
Zdraví Honza |
U příspěvku:Důkazy boží existence |
Honza P. (Občasný) - 21.2.2001 > Poznámka k dobru a zlu. Píšeš: Je to seřazení podle podobnosti, např. dobro a zlo je na opačných polech, mezi nimi je jejich různá kombinace. Podobně je to s každou kvalitou.
Ale zlo není kvalita. Je to nedostatek dobra. Je to pokřivené dobro. Ďábel existuje. Podle křesťanského učení byl původně stvořen jako dobrý anděl. Ale "padl" a pokřivil vědomě v sobě ono dobro, které mu bylo dáno a tak vzniklo zlo. Rozhodně zlo nepatří do meditace o stvoření. Zlo není vůle Boží a jako takové nebylo stvořeno. Bylo dopuštěno jako následek rozhodnutí proti Bohu=absolutnu. |