|
U příspěvku:Kelišová, takhle se veje? |
Couperfield (Občasný) - 10.6.2011 > Sartori> why comment in english? |
U příspěvku:Živlové se jí chopili |
Couperfield (Občasný) - 10.6.2011 > ataner> to je věc vkusu, mně tady zase na totemu přijde světlo často moc odfláknutě |
U příspěvku:Džínová |
Couperfield (Občasný) - 5.6.2011 > Bajata> Ten název písničky mi něco říká, ale už nevím od koho a tak :-) |
U příspěvku:Odpolední vzkaz fatálním básníkům |
Couperfield (Občasný) - 5.6.2011 > lstejskal> moc to prožíváš :-) mně chybí ambice být jedinečný a nejlepší, já si jen tak plácám :-) |
U příspěvku:Kritika básně "Bez kázně a Dany" |
Couperfield (Občasný) - 5.6.2011 > Děkuji za kritiku :-) - celkem zevrubnou, bohužel, pro mě, nic neříkající. Zcela pomíjím "nesmysly" auto stop - zastavit je myslím věcí licence tvůrce a tobě je prd do toho jak to použiju. To bych mohl říct, že jediný správný tvar je uvedl jsem kola vozu do klidu protože je to tak ve vyhlášce - tady jsem se musel opravdu smát, to je pro mě kritika kvůli kritice a najdeš ji na každém díle na které se podíváš, neboť je subjektivní.
Délka - no jasně, dlouhá je, taky vypráví o něčem co trvalo dvacet let a to je taky dlouhá doba. A ta básnička nebyla pro lidi ale jen pro jednu ženu, pro lidi jsem třeba napsal jiné. A často ne tak dlouhé. Vlastně tu visí jen tak a nemá ambice ohromit.
Haprující rytmus - myslím, že sis vybral dost blbý příklad, mně tam rytmus nehapruje. zase pro mě jen důkaz, že někdo je zvyklý některá slova užívat a jiný ne. Možná rytmus hapruje jinde, tohle je ale suchý pokus :-)
násilné rýmy - násilné pro tebe jako kritika? Zase subjektivní hledisko? Já je tak cítím tak pro mě jako autora násilné nejsou, jdou mi tak z mozku.
Takže beru část jedna a dva - moc dlouhý a užvaněný - což mi teda taky trošku o tvé kritice říká, že je dlouhá a užvaněná, protože tyhle dva body jsou analogické, klidně bych je sloučil v jeden - a když jde jeden nebo druhý vypustit, svědčí to o tom, že jeden z bodů je zbytečný? :-)
A nakonec... že je možné nějakou část vypustit mi nesvědčí o tom, že by básnička byla špatná (i když třeba je, to ať soudí jiní a doba). Vypustit je možné kdeco i když je to hodnotné. Pokud budu stejně demagogický ve svém výkladu tak řeknu, že třeba kvadratické rovnice mohou být pro někoho základ celoživotního bytí ale já bych je ve škole klidně vypustil - zpětně :-)
Tak díky a vím zase trošku víc o tom proč hodnotím díla spíš jen "líbí - nelíbí" - ono napsat kritiku k věci a ne snažit se ventilovat svůj napoleonský komplech taky asi není lehké. Drž se a kritikuj, ono se to taky zlepší :-)
I tak si tvého času vážím, Děkuji |
U příspěvku:Studenti, jaký má básník býti? |
Couperfield (Občasný) - 5.6.2011 > Mima> jasně, studentka pochválí hezkou sukni nebo prsa nebo účes, to si student nemůže dovolit |
U příspěvku:Odpolední vzkaz fatálním básníkům |
Couperfield (Občasný) - 4.6.2011 > Mima> v noci spim a o trémě nevim |
U příspěvku:Studenti, jaký má básník býti? |
Couperfield (Občasný) - 4.6.2011 > Mima> no, tak to je odpověď zkoušeného studenta, ta zase nemůže být úplně kompaktní páč ten plácá co mu slina na jazyk přinese ne? |
U příspěvku:Ten sen se nezdál |
Couperfield (Občasný) - 3.6.2011 > Skafloc> tak to máš asi poluce ne? Já to zase tak často nezažívám... proto o tom nakonec smutně básním :-) |
U příspěvku:Magnetismus |
Couperfield (Občasný) - 3.6.2011 > moje krevní skupina, moje emoční rovina. vím, že tady moc ostatní nestuduju a tak nenarazím denně na něco s čím se ztotožním, ale tohle k tomu patří tak dík :-) |
U příspěvku:tiše a důvěrně... |
Couperfield (Občasný) - 3.6.2011 > ano |
U příspěvku:rainy afternoon |
Couperfield (Občasný) - 3.6.2011 > nuže pěkná, při pohledu aby mě to magnetizovalo bych možná ještě rozostřil pozadí víc - odclonil - takhle je moc hmatatelné a rovnal bych linearitu aby šikmosti nerušily jemný dojem z fotky a pocitu. |
U příspěvku:nevíš ... že dnes zemřeli ptáci |
Couperfield (Občasný) - 3.6.2011 > mě tam teda zlobí to příliž tichý na stesk, některé kousky na mě moc abstraktní, líbí se mi poslední část a pak ta s Holubicemi je taky pěkná. |
U příspěvku:Uprostřed |
Couperfield (Občasný) - 3.6.2011 > To se mi líbí |
U příspěvku:Marijánka |
Couperfield (Občasný) - 2.6.2011 > A jo, hezká atmoška, škoda že řazané tak na těsno a přijde mi že přívěsek táhne zrak víc než obličej - což škoda |
U příspěvku:Co pohání politiky |
Couperfield (Občasný) - 31.5.2011 > dobré, ale moc to nemá rytmus |
U příspěvku:Bez kázně a Dany |
Couperfield (Občasný) - 31.5.2011 > lstejskal> a víš co, tak mi ten fundovaný rozbor tady učiň když jsi teda ten odborník co rozumí poezii. |
U příspěvku:Bez kázně a Dany |
Couperfield (Občasný) - 31.5.2011 > lstejskal> ale já tady nevnímám ani špatnou stylistiku ani hrubky. Stylistika a hrubky je jaksi objektivní měřítko, ale poetické vyjádření pocitu, skutečnosti... to já mám jinou analogii. Jako když malíř vezme při malování kostela na obraz na stropě štětec číslo 40 místo číslo 8 jako na plátno aby mu to nebe šlo rychleji a ty řekneš, že kvůli tomu je ten obraz blbý, protože správně je ten štětec osm. Když nenecháš ve tvorbě trošku nesvázané volnosti a budeš se řídit rigidním pravidlem bez odvahy z něho uhnout podle citu, tak jsi myslím prostě ještě dítě. |
U příspěvku:priority |
Couperfield (Občasný) - 31.5.2011 > smetana> no tak pokud zhodnotím vyloženě fotku tak kdybych ji dodělával, ladil bych kontrast kalendáře, vodorovné linie a čáry srovnal do vodorovna aby nelinearitou nerušily vnímání a vlastně mi nejvíc vadí ten plastik "clever" - ten to bohužel myslím poněkuz zazdil... být tam jen ta síťka s citrony... a světlo by taky mohlo ještě padat jinak. Ale nápad dobrý, chce to dumat jak na to aby z toho potom ten dojem opravdu vycházel a nebyla to fotka jako od strýčka Fandy když jde na ryby :-) Jsi přece umělec nýýý. |
U příspěvku:Pupeční šňůra |
Couperfield (Občasný) - 31.5.2011 > jo, to má výpověď |
U příspěvku:portálem |
Couperfield (Občasný) - 31.5.2011 > Líbí se mi to prostou nenásilností a sdílností |
U příspěvku:Ona |
Couperfield (Občasný) - 31.5.2011 > čoveče taky teda souhlasím, v básničkách se nepitvám, ale tady mám dojem jakoby řeka jejích vlasů byla skutečně mimo - příliš nekresebná proti těm ostatním zajímavým pocitům. Klidně bych to taky vypustil. Ale zamilovaný autor jsi ty :-) |
U příspěvku:Airfreshner |
Couperfield (Občasný) - 31.5.2011 > tak jako není špatná, ještě bych tji trošku nějak zvýraznil... kontrastem, ořezem... |
U příspěvku:kouzelné údolí |
Couperfield (Občasný) - 31.5.2011 > Ale jo, hezké, kde to je? |
U příspěvku:Smutná tráva |
Couperfield (Občasný) - 31.5.2011 > ale stejně na nístní fotky je dobrá |
U příspěvku:Smutná tráva |
Couperfield (Občasný) - 31.5.2011 > hezká, škoda, že graduje tak dolů, že nemůže v klidu doznít do ztracena, je jí tam trošku moc |
U příspěvku:priority |
Couperfield (Občasný) - 31.5.2011 > no, nápad zajímavý, ale úplně bez zpracování |
U příspěvku:Čtyřnohý vzkaz s překladem |
Couperfield (Občasný) - 31.5.2011 > farišta> tak kdyby ty jsi taky občas nějaké napsal ocáskem a zadní tlapkou... taky by ti to šlo jak po másle :-) |
U příspěvku:Bez kázně a Dany |
Couperfield (Občasný) - 30.5.2011 > lstejskal> jo, to chápu a ještě mi vysvětli co to je rozumět poezii - to rozumíš struktuře a nerozumíš sdělení, nebo rozumíš formě a nerozumíš atmosféře, nebo rozumíš všemu a píšeš zanícené hlášky co tím chtěl básník říci, odkud a kam jel a kdy a jakou barvu mělo to auto? Nezlobíš se na mě snad, ale já tu proto nejsem. Raději básničku napíšu než bych o deseti jiných cintal a když to někomu něco dám, je to fajn, když ne, tak je zkrátka pro tu, pro níž je :-) Pokud totiž řekla PŘESNĚ to co jsem si přál a dopadla tam kam měla je správná i forma. Kdyby mi ji hodila na hlavu, bude to jiná. Ale já se tvýma konvencema a poučkama nesvážu. |
U příspěvku:Čtyřnohý vzkaz s překladem |
Couperfield (Občasný) - 30.5.2011 > ano, ona je velice poetická |
U příspěvku:Být tak zběhem |
Couperfield (Občasný) - 30.5.2011 > taky už týden neusínám. Usni :-) |