Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 25.12.
1.svátek vánoční
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@gmail.com
   


Psi vino
Poetikon
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Spomienka
jawka (Občasný) - 4.6.2009 > Mishka> porozmýšľam :)
U příspěvku:Vražda v krajině II.
jawka (Občasný) - 28.5.2009 > výborné!!!
U příspěvku:V kruhu
jawka (Občasný) - 28.5.2009 > Mishka> úplne s tebou súhlasím totem už dávno nie je tým čím býval...
U příspěvku:Rodina II.
jawka (Občasný) - 27.4.2009 > Mazionek> :)
U příspěvku:V Parlamentu
jawka (Občasný) - 15.4.2009 >
U příspěvku:Rodina
jawka (Občasný) - 15.4.2009 > wandalka> moja mila vždy píšem v medziach slušnosti ak napišem čosi trochu inak je to iba na základe toho čo mi kto napísalako reakciu na môj prispevok, vôbec si nemyslím žeby tí čo mi dávajú 5 aD všetci dojedneho chápu čo tým myslím, nezdá sa ti akurát to že ta kritika ktorú píšeš napríklad aj ty sama nie je nijako oddôvodnená ide o to že nikdy nepíšeš prečo, čo je zle, čo robiť inak aby to bolo lepšie kritika má tiež istý základ isté pravidlá a toto je to čo ma zaujíma , a pozri ak by ma nezaujímalo čo si kto o mojich prácach myslí nikdy v živote by som nezačala publikovať, a po ďalšie totem nie je jediná možnosť ako si môžem vypočuť názor iných pozri študujem výtvarnú výchovu s kritikou sa stretávam denno denne v škole kritika však nie je to že niekto povie toto sa mi nepáčí to je len subjektívny názor rovnako tak aj keď niekto povie toto sa mi páči, ak si zároveň nevieš opodstatniť názor prečo sa to nepáči a prečo sa to a to páči nevieš posudiť isté parametre pre a proti - ako môžme hovoriť o kritike ??? pišem snad tak nezrozumiteľne že je to tak ťažké pochopiť o čo mi ide chcem skutočnú kritiku, a vezmi si koľko rokov tu publikujem za ten čas som dostala množstvo kritiky pozitivnej a hlavne negatívnej pri niektorých príspevkoch veľa krát som stála priam niekde na hrane či s tým neseknem vážila som si názory mnohých ľudí ktorý tu už v súčasnosti buď to vôbec nepôsobia alebo len obmedzene stretla som sa u nich s názormi na moje práce v pozitívnom a aj negatívnom duchu vedeli opodstatniť to čo hovorili práve takým ľuďom som vďačná lebo ma posunuli vo vývoji -chcem tým povedať len toľko ak by ma zaujímali len pozitívne názory nikdy by nebolo vidieť vývoj v mojej tvorbe a ak by ma nezaujimala negatívna kritika tak by som bola bud to stále na tej istej úrovni alebo by som prestala tvoriť úplne ja som sa však posunula a ak si prebehneš moje obrazy od tých najstarších až po tie súčasné uvidíš to sama a možno potom konečne ty pochopíš mňa o čom to vlastne hovorím ...
U příspěvku:Rodina
jawka (Občasný) - 14.4.2009 > wandalka> vieš čo už nemám chuť sa obhajovať vlastne už nemám chuť tu ani publikovať ( aj ked je mi jasné že si to zase vysvetlíte posvojom) ked človek ku svojmu vlastnému prispevku reaguje na reakciu niekoho iného iba zbytočne dáva priestor na nezmyslené diskusie dvoch protipólov, ak autor povie niečo viac o svojom obraze -automaticky sa obhajuje, čo sa tu vníma v zásade v zlom svetle všetci čosi kritizujú a pritom sa tu len málokto zmôže na konštruktívnu kritiku, ktorú by aj adekvátne vedel "obhájiť" aby výchadzal z čohosi čo má hlavu aj pätu, ale tu je to o inom autor sa nesmie obhajovať má len hlucho príjmať ako mu niekto na jeho obraz povie že sú to sračky bez toho aby dokázal povedať prečo v konštruktivnej forme kritiky, osobne sa domnievam že na to aby človek mohol čosi kritizivať musí výchádzať z viacerých stanovísk aby vedel podať adekvátnu kritiku takže takto dám sem na totem ešte zopar obrazov a potom poviem defitívne zbohom pretože už naozaj nemám chuť riešiť viac takéto debaty a už vôbec nie obhajovať po každej mojej reakcii to čo hovorím to čo robím prečo to tak robím a podobne a mila wandalka želám ti aby si si rozšírila obzory a potom adekvátne a hlavne konštruktívne hodnotila veci ku ktorým pristupuješ a ktoré kritizuješ a teraz rozhodne nehovorím len o mojich príspevkoch ...
U příspěvku:Rodina
jawka (Občasný) - 14.4.2009 > Karhaj(Sinner)> hmm no a? kristepane a čo je na tom že to niekto použije na obraze ved ja tu predsa celkom vedome priznávam ako som to robila ano ved je to striekané cez šablónu ano do istej miery ide o nápodobu streetartu ale čo je preboha na tom ??? ako ja vám už fakt nerozumiem čo sledujete týmito komentami teraz len preto že ono sa to už robi a ja som to použila tak to čo robím akosi absolutne nemá žiadnu hodnotu lebo ono to už niekto urobil ako sorry, ale čo tým chcete povedať ??? ak už čosi urobí niekto tak to nemôžete použiť v kontexte svojej tvorby pretože nič v zlom ale máme tu potom hrozne málo originálnych ľudí
U příspěvku:Rodina
jawka (Občasný) - 10.4.2009 > Side> no to máš pravdu veď ja sa ani nepokúšam tvrdiť žeby som spravila niečo prevratné to teda rozhodne nie jediné čo som spravila inak je že mojim východím bodom bola stará fotografia ktorú som tak nejak preniesla do súčasnej podoby , no a koniec koncov byť originálny nie je nič ľahké ono sa nám v tom umení stále čosi nejakým spôsobom opakuje... a zase tvoriť len za cenu aby sme boli stopercentne originálny, tiež nie je najšťastnejšie riešenie, lebo aj tu sa môže stať že to čo sa nám sprvoti javí ako originálne už niekto predsa len urobil a prideme na to až neskôr:)
U příspěvku:Rodina
jawka (Občasný) - 9.4.2009 > čtenář> oni to totižto poväčšine píšu pokiaľ si si nevšimol ...a vôbec prečo ja sa nad tebou vlastne pozastavujem nechápem fakt si už hovor a píš čo chceš tu nemá cenu sa obhajovať všetko čo napíšem obrátiš proti mne aj keď to absolutne nedáva žiaden zmysel ži svoj život ja budem svôj budem ťa rešpektovať ty prosim rešpektuj mňa
U příspěvku:Rodina
jawka (Občasný) - 9.4.2009 > jaspra> nemusí sa ti to predsa páčiť ale aspoň by si mohla odôvodniť prečo, vieš osobne mi je vlastne ukradnuté kto dá koľko bodov za môj obraz sú to len body viac si vážim to keď niekto napíše čo ho na obraze zaujalo prípadne nezaujalo prečo je teda podľa neho zlý a tak, ale názor nepáčí a dovidenia hodnotenie jedným bodom fuha beriem ale radšej objasni aspoň prečo ( i keď úlohou obrazu nie je páčiť sa každému, úlohou je aby povedal svoj príbeh sám niekto ho počuje niekto nie tak to už chodí)
U příspěvku:Rodina
jawka (Občasný) - 8.4.2009 > čtenář> prosim? že to budem obhajovať iba pred niekým kto mi dá 5a D ??? čo to preboha trepeš??? premeľovala som starú fotku ja som ju interpretovala povrchné to nie je, ide o moju rodinu ide o moje vnímanie týchto ľudí rovnako tak o fakt že niekto z nich už nežije všetci z toho obrazu čosi cítia ty stále tvrdíš že je to povrchne len preto aké spracovanie som na to použila a obhajovať sa vieš čo ak sa obraz neobhájí sám nemá význam ti niečo vysvetľovať ale poviem ti to ešte raz a naposledy povrchný si ty vo svojej obmedzenosti vnímania !!! nepotrebujem sa obhajovať prejdi si moje obrazy čo tu už niekoľko rokov publikujem a vedz že ich tu teda nie je málo nebudem sa tu pred tebou slovne obhajovať, moje nazory rozprávajú moje obrazy, a popravde nič konštruktívneho v tvojej kritike nie je hold fakt že je to istá časť procesu ktorá prešla photoshopom nie je nič svetaborné a na kritiku použijem tvoje slovo " povrchne" detinské aby si adekvátne obhájil svoj názor ohľadom toho že je to len sračka
U příspěvku:Rodina
jawka (Občasný) - 7.4.2009 > čtenář> to čo tebe príde ako sračka u iného môže vyvolávať celkom opačný dojem , to že som to použila a ako som to použila má svoje dôvody, ale skutočne ich nepotrebujem objasňovať niekomu pre koho je tento druh maľby sračkou, rozhodne maľujem podľa seba to že čas od času použijem nejaký kvázi trend ešte neznamená že nemaľujem podľa seba navyše ten trend ako si to ty sám označil sa vzťahuje na celkom odlišné témy, v mojom prípade je ten trend len akousi formou prevedenia čohosi starého do súčasnosti a vôbec najradšej mám ľudí ktorí kritizujú iných pričom sami sa nijako neprezentujú lež v konečnom dôsledku vždy vystupujú ako tí najfundovanejší odborníci pre danú vec povrchnosť je v tvojom vnímaní nehľadáš totižto povedzme v tých tendenciách ich podstatu a myšlienku sleduješ len formu
U příspěvku:Rodina
jawka (Občasný) - 7.4.2009 > Side> je to podľa starej rodinnej fotografie z tohto dôvodu nepoznáš určite čo ti môže byť povedomé je že to pripomína staré fotografie a aj to že nie som prvá čo sa nejakým spôsobom pokúša o interpretáciu takýchto fotiek takže ja celkovo uprednostním pre budúcnosť pádnejší argument ako domnienku
U příspěvku:Rodina
jawka (Občasný) - 7.4.2009 > čtenář> dokážem si predstaviť že s tebou budem do istej miery v dvoch bodoch súhlasiť ale v tom že je to povrchné rozhodne nie nejde o to že tu chcem obhajovať čo ten obraz predstavuje atd ale rozhodne v tomto bode je povrchný skôr tvoj názor než môj obraz a len tak pre info východzia záležitosť bola cez photoshop a bolo to striekané cez šablónu potom ďalšie drobné malebné zásahy ide skôr o to že v dnešnej dobe sa to v maľbe bežne využíva ale ak si si to nevšimol doteraz problem bude asi inde
U příspěvku:...
jawka (Občasný) - 6.4.2009 > ja by som povedala že je to ok ale na druhej strane to nie je sadrova hlava vy ste z nej spravili totižto živého človeka ak to bol zámer tak vyšiel ak malo ísť výlučne len o štúdinú kresbu sádrovej busty tak potom nechápem predovšetkým tým očiam, ktoré sú živé no a na sádrových hlavách teda takto rozhodne nie su, ale ako vravím ak išlo o posun tak sa vydaril veľmi
U příspěvku:hairy mother
jawka (Občasný) - 26.3.2009 >
U příspěvku:lino
jawka (Občasný) - 21.3.2009 >
U příspěvku:další pokus pastelem
jawka (Občasný) - 15.3.2009 > hloupy ivan> nuž myslím že odborníka nekvalifikujú len ukončené školy ale asi bude potom nesprávne slovné pomenovanie odborní lež zjednodušila som to, jednoducho povedané podstatná je práca a ta tvoja je technicky atd zvládnutá na úrovni odborníka a nepotrebuješ na to školy ktoré byťa do toho kvalifikovali
U příspěvku:další pokus pastelem
jawka (Občasný) - 14.3.2009 > hloupy ivan> heh na to ti spokojne odpoviem patríš pre mňa do tej podľa môjho názoru najmenej početnej skupiny na toteme takže odborník kresliarsky a technicky zručný ktorého tvorba je kreatívna a v čomsi inovatívna :)možno toto moje zhodnotenie a škatuľkovanie ľudí na toteme je pre niekoho priostré ale sledujem to už roky no a posledný rok sa mi to tak nejako vykryštalizovalo takže pokojne ti pre každú skupinku dám aj konkrétny príklad autora:)
U příspěvku:další pokus pastelem
jawka (Občasný) - 14.3.2009 > pořezaná_sluncem> možno pre autora samotného aj ano ale pre pozorovateľa sa to v niektorých prípadoch stáva už nudou
U příspěvku:Staré fotky (1.)
jawka (Občasný) - 12.3.2009 > teda ja úplne milujem staré fotografie, sú v mnohom neskutočne inšpiratívne a je zvláštne že aj napriek tomu že mnohkrát sú to strojené fotky typu " aha pozerajte sa sem vyletí vtáčik" tak majú neuveriteľnú silu, čaro a pôsobia takmer poeticky, pre mňa sú staré fotografie umeleckými dielami, hlavne preto že z každej z nich dýcha duša ( duša portrétovanej osoby, duša danej doby, ale do určitej miery aj duša fotografa) dnes čosi také do fotografie dokáže dostať len veľmi malá hŕstka ľudí...
U příspěvku:další pokus pastelem
jawka (Občasný) - 12.3.2009 > papillon> ja som ti len objasnila podstatu hodnotenia niektorých ľudí, všetko záleží len na tebe samej čo vlastne chceš, ak si chceš kresliť ľubivé obrázky tak pokojne pokračuj takto, ak ti ide o viac tak trenuj kresbu na živých modeloch, ak chceš používať fotografie ako predlohu pokojne ale snaž sa o interpretáciu tej fotografie a nie o kresliarsku onaniu, to samozrejme v prípade že ti ide o viac ako iba o kreslenie, ako to povedať vieš na toteme sú skupiny ľudí jednu skupinu tvoria úplní laici, druhú skupinu tvoria technicky zruční kresliari, ktorým však chýba hlbšia podstata v ich tvorbe( resp. zatiaľ vpodstate ešte žiadnu nemajú) tretiu skupinu tvoria povedzme odborníci ktorý sú po technickej a kresliarskej stránke zručný a nechýba ani bohatá kreatívna myseľ a ich tvorba je v čomsi inovatívna, potom je tu ďalšia skupina ktorej do istej miery ešte trochu chýba kresliarská zručnosť, ktorú by mali doladiť ale ich vlastná tvorba je kreatívna a inovatívna, no potom tu máme skupinku odborníkov ktorí sice vedia ale ich tvorba upadá a je o opakovaní sa a teda neprinášajú už nič nové ale sú pre totem bohovia, no a potom samozrejme ako všade je tu skupinka "odborníkov" ktorí všade boli všetko videli a všetko vedia v preklade ale nemajú šajnu o ničom takže takto je len na tebe ku ktorej skupinke sa pridáš :)
U příspěvku:další pokus pastelem
jawka (Občasný) - 12.3.2009 > papillon> ja ti poviem čo ich odpudzuje asi najviac fakt že je to robené podľa fotografie - je to evidentné ( ide o to že aj podľa fotografie môžeš urobiť zaujímavý obraz len ti ta fotografia musí slúžiť len čosi ako východzí bod) inač to bude vždy pôsobiť umelo a trochu násilne , tento portrét od teba je evidentne podľa fotografie ale nepôsobí až tak neuveriteľne umelo ako iné ale to bude aj tým že si použila pastel, ale vo všeobecnosti ostáva to že je to len portrét podľa fotografie bez hlbšej podstaty a teda pôsobí tak trochu umelo a násilne
U příspěvku:Vzpomienky
jawka (Občasný) - 9.3.2009 >
U příspěvku:Vzkaz
jawka (Občasný) - 9.3.2009 >
U příspěvku:Pohlednice ze Švédska
jawka (Občasný) - 5.3.2009 >
U příspěvku:Sinner
jawka (Občasný) - 5.3.2009 > zabicka> preboha to vždy musí všetko dokonale sedieť ty stále kritizuješ anatómiu pričom ty sama vo svojich prácach nemáš vždy všetko správne a navyše veď ten obraz dýcha úžasnou atmosférou umenie je snád iba o anatomii?? podľa mňa rozhodne nie !!! ty kritizuješ čosi o čom si myslíš že to zvládaš ľavou zadnou - a pritom to vždy tak nie je , no na druhej strane ešte som od teba nevidela jednu jedinú voľnú vec čosi čoby nebol len portrét len štúdia ale nejaká voľná maľba proste tvoja tvorba , skús trochu hľadieť aj na obsah jednotlivých obrazov a nehľadať v nich stále len absurdné chyby
ps: sory že som sa rozkecala pri tomto prispevku
U příspěvku:Sinner
jawka (Občasný) - 5.3.2009 >
U příspěvku:Na Pumě sedi rum
jawka (Občasný) - 1.3.2009 >
U příspěvku:S*02
jawka (Občasný) - 27.2.2009 > no ale tá kópia má svoje chybičky a len na margo veci keď robíš kópiu nikdy ju nepodpisuj svojim menom ono sa to totiž nesmie :)a ešte niečo neber to nijak v zlom ale technická onania v kresbe, ako aj robenie kópii a vôbec celkovo zvládnutie anatomie a techniky sa ešte nie vždy automaticky rovná tomu že musí ísť o umenie ( to je len jeden krôčik z množstva ďalších potrebných), neviem čím to je že si mnoho ľudí myslí že ak vidia niečo hyper krásne realisticky nakreslené alebo namaľované tak že sa to automaticky rovná umeniu ....
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter