Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:kombinovaná závislost
Inuška (Občasný) - 9.4.2008 > Klasta> ...samozřejmě nic neberu....                   ....mě to moc samozřejmé nepřipadá...
U příspěvku:Dvojka profíků
Inuška (Občasný) - 9.11.2007 > Skafloc> Tak já vím už dávno, že roste nový Bábelek a ještě lepší :-)) No přece můj Moon samozřejmě! ;-)
U příspěvku:Dvojka profíků
Inuška (Občasný) - 4.11.2007 > Skafloc> Takovýho slavnýho koně snad musí znát každej, kdo vlastní nebo se zajímá o chladnokrevníky.. :-)
U příspěvku:Zamilovaná...
Inuška (Občasný) - 19.7.2007 > No jo no, víš jak to dnes chodí..
U příspěvku:Zamilovaná...
Inuška (Občasný) - 17.7.2007 > Kejchal> Je mi to úplně jedno ;-)
U příspěvku:Zamilovaná...
Inuška (Občasný) - 16.7.2007 > ztratila> Pod lavicí... To už bych nesměla mít za sebou všechny školy, zlato..;-)
U příspěvku:Zamilovaná...
Inuška (Občasný) - 16.7.2007 > Kejchal> Každej v tom vidí to, podle toho jak přemýšlí, takže ses trošku prozradil ;-) Podle tvé poznámky bych řekla že je ti tak přes dvacet, nejseš zamilovanej a honíš si ho u televize ;-)
U příspěvku:Zamilovaná...
Inuška (Občasný) - 16.7.2007 > ztratila> Tohle jsem psala já. A je mi úplně jedno, co si myslíš zlato ;-)
U příspěvku:Pan Kůň
Inuška (Občasný) - 4.7.2007 > Je fakt úžasnej, znám ho z Jezdectví.. Čiší z něj charakter..:-)
U příspěvku:Dvojka profíků
Inuška (Občasný) - 3.7.2007 > To je nádhera.. Bábel je fakt krasavec ;-)
U příspěvku:Něco mezi nebem a zemí
Inuška (Občasný) - 28.6.2007 >
U příspěvku:Domečky
Inuška (Občasný) - 28.6.2007 >
U příspěvku:Zamilovaná...
Inuška (Občasný) - 17.6.2007 > Arid> :-) děkuju Aride
U příspěvku:Já a Moon
Inuška (Občasný) - 17.6.2007 > sempull tampush> To tady řešíš.. prosímtě, vždyt je to jedno. Navíc tam mám fotky Moona, takže to od věci zas tak není a kdyby bylo, tobě to může bejt jedno ne?? ;-)
U příspěvku:Já a Moon
Inuška (Občasný) - 15.6.2007 > sempull tampush> Tak je to humorná reklamička, no a. Kdo nechce tak se na to dívat nebude ne.
U příspěvku:Já a Moon
Inuška (Občasný) - 15.6.2007 > čtenář> Fotografkou :-(
U příspěvku:Já a Moon
Inuška (Občasný) - 15.6.2007 > zabicka> Ale tak jedno mi to není, to zas ne, děkuju Ti za rady. Rovnost sou noviny.
U příspěvku:S Moonem ve vodě
Inuška (Občasný) - 15.6.2007 > Prokletý Filip> No jasný, ale proč ten koment nemůže být bez těch slov: blití, trapná, filcko nebo co si mi to ještě napsal. Spíš třeba vysvětlit co je špatně a tak dále, co bys doporučoval. Třeba co napsalal žabička k jedný fotce a ne se tady ohánět takovýma slovama.. Vůbec mě neznáš a budeš mi tady říkat že sem trapná nebo co.. To je trapný trochu z tvý strany ne spíš?
U příspěvku:Já a Moon
Inuška (Občasný) - 15.6.2007 > sempull tampush> Proč bych sem nemohla dát odkaz na naši kapelu, když tam mám taky pár fotek Moona? Nebo nevím co je na tom vtipnýho..:-(
U příspěvku:Já a Moon
Inuška (Občasný) - 15.6.2007 > Prokletý Filip> Ty mě fakt bavíš hochu, seš fakt hustej, nebydlíš někde poblíž Znojma, že bychom se seznámili osobně? ;-) Jak říkám, fotky sem já nedělala. A proč je sem dávám? No ze začátku jen pro Skafloce, ted už mu je mohu posílat na meil, takže si můžeš oddychnout, nic ode mě už tu neuvidíš :-))
U příspěvku:Já a Moon
Inuška (Občasný) - 15.6.2007 > zabicka> Tak jako mě je to jedno že jo, já sem nic tady z toho kromě jednoho nefotila, takže vyřídím ;-) Tohle fotila redaktorka z Rovnosti.
U příspěvku:S Moonem ve vodě
Inuška (Občasný) - 14.6.2007 > Prokletý Filip> Šak Tě nikdo nenutí aby si to komentoval, nemusíš se na to vůbec dívat.:-)
U příspěvku:S Moonem ve vodě
Inuška (Občasný) - 14.6.2007 > Skafloc> Nevím, nějakým digitálem či co :-)) Vypadá to jak focený prvním foťákem na světě :-))
U příspěvku:S Moonem ve vodě
Inuška (Občasný) - 14.6.2007 > Dani> Jo jinak ta kapela, je po ní pojmenovanej, jedna z mých oblíbených kapel :-)
U příspěvku:S Moonem ve vodě
Inuška (Občasný) - 14.6.2007 > Dani> No jo no, stojí no :-)) Jj, normálně plave, je to sranda. Když už je tak ponořenej, že dosáhne na dno jenom špičky kopyt, tak se tak legračně odráží a tak nadskakuje a když už nedosáhne na dno vůbec, tak mu lezou jenom uši oči a nozdry a už valí :-))
U příspěvku:Moon a jeho kamarádka Dasari
Inuška (Občasný) - 12.6.2007 > elroj> Jj, máte všichni pravdu. Ale popravdě.. já sem se ani nesnažila to fotit nějak umělecky, dala sem to sem spíš pro Skafloce.. nemám moc zájem o hodnocení fotky.
U příspěvku:Moon a jeho kamarádka Dasari
Inuška (Občasný) - 11.6.2007 > Prokletý Filip> Pro někoho vopruz, pro někoho smysl života... ;-) měj se a směj se :-)
U příspěvku:Moon a jeho kamarádka Dasari
Inuška (Občasný) - 11.6.2007 > zabicka> jj, snažila sem se aby se koukali, což nebylo vůbec jednoduchý a když se koukli tak sem to rychle vyfotila, ale zapoměla sem na nohy a rozmázlo se to :-( je to na ho... :-)
U příspěvku:Moon a jeho kamarádka Dasari
Inuška (Občasný) - 11.6.2007 > Ted už snad jde vidět celá fotka..:-/
U příspěvku:Můj smysl života.. Moonspell
Inuška (Občasný) - 11.6.2007 > Skafloc> klidně můžem, je míň těch, koho zajímají chladnokrevníci a né ty hubeňouři :-) Kdybych chtěla jenom jezdit, tak si koupím nějakýho jezdeckýho. Mě baví se o něj starat stejně, jako jezdit. Už zkoušíme tahat pneumatiky od náklaďáku :-) Jde mu to parádně, akorát se pořád ohlíží co to sakra má za zadkem velkýho černýho :-)) Tedka sme spolu byli v novinách (znojemský deník ze soboty 9.6.) :-) takovej náš příběh..
U příspěvku:Můj smysl života.. Moonspell
Inuška (Občasný) - 11.6.2007 > anae> jj, je to škoda, kdybych ho koupila jako hřebce, tak bych ho nekastrovala.. :-(
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter