Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:dnešní
pořezaná_sluncem (Občasný) - 20.4.2014 > Focus> mně ani trošku.
U příspěvku:dnešní
pořezaná_sluncem (Občasný) - 26.2.2014 > ale no tak, pánové, pánové..
U příspěvku:dnešní
pořezaná_sluncem (Občasný) - 17.2.2014 > baska> děkuju.. (sama se trochu divím, nepřijde mi to moc zvládnuté.. myslím, že na světě je pár věcí, které se vlastně nijak neuplatňují a přece je super, že tu jsou.. - někdo je potřebuje?)
U příspěvku:....................
pořezaná_sluncem (Občasný) - 28.1.2014 > připomněly mi oscara wilda..
U příspěvku:Hölderlin: Empedokles
pořezaná_sluncem (Občasný) - 19.1.2014 >
U příspěvku:vyhlídky na věčnost
pořezaná_sluncem (Občasný) - 10.12.2013 > hm, hm.. je to super..

(... znáš tohle? http://kberry.wordpress.ncsu.edu/files/2012/11/void-of-memory.jpg )
U příspěvku:Bahenec
pořezaná_sluncem (Občasný) - 21.10.2013 > má to něco do sebe.. úplně tomu rozumím..
U příspěvku:Červený les
pořezaná_sluncem (Občasný) - 10.10.2013 > alice> no, to ne já, to ludvík aškenazy.. tak nějak to napsal a jmenuje se to říjen.. a já jsem si prostě jen vzpomněla :-)
U příspěvku:Červený les
pořezaná_sluncem (Občasný) - 10.10.2013 > šli jsme rudě planoucím lesem, den byl teplý, ještě v něm tlelo léto, nebe však nebylo docela čisté - nízko nad námi visely žlutavé mraky a všude se chvělo mírné podvečerní světlo blikavé jako svíce. Všechny stromy si byly podobny, stačilo aby přiletěl náhlý vítr a pršelo z nich listí prudkým deštěm. Bylo toho listí jako hvězd. Jenže hvězdy nezůstávají na svých místech a vadnou mnohem, mnohem pomaleji. A kdo by ty hvězdnaté stromy rozkolébával? Tak jsme planě uvažovali, o listí a o hvězdách. Krásně bylo v tom podzimním světélkujícím lese. Dobré by bylo potkat nějaké zvíře, nepříliš plaché.. Ale my jsme potkali člověka. Na prosluněné pasece - bouřilo na ní červené listí jako jezero - seděla žena s paletou v ruce. Prostovlasá, útlá, vůbec se na nás nepodívala. A malovala to listí. Drobné, jemně žilkované, poslední listí října.
Pozdravili jsme ji: "Dobrý den, paní malířko."
"Dobrý den," odpověděla, "buďte vítáni na pasece".
Chvíli jsme se dívali na plátno, na to její malování.
"A paní malířko," říká človíček, "uměla byste namalovat taky pejska?" "Pejska já neumím," řekla. "A uměla byste namalovat chaloupku?"
"Ani tu neumím. Ani chaloupku, ani pejska ani dítě," řekla, "jen jednu věc teď umím, jednu jedinou.."
"A jaká je to věc paní malířko?"
"To listí, které padá," řekla. "Jen to vadnoucí listí, které padá a to je všechno."
Divná byla, a hezká. černovlasá, černooká a měla malé zlaté náušince.
U příspěvku:další veduta
pořezaná_sluncem (Občasný) - 7.10.2013 > čtenář> nerozumím, myslím, že kecáš..
U příspěvku:dnešní
pořezaná_sluncem (Občasný) - 3.10.2013 > Přáníčková víla 10+> ano, to na obzoru ano.. to v popředí je říp..
U příspěvku:Mapa myšlenek - zmatek v hlavě
pořezaná_sluncem (Občasný) - 1.10.2013 > vidím v tom krásné poetické věci.. (téměř chagall.. )
U příspěvku:další veduta
pořezaná_sluncem (Občasný) - 1.10.2013 > čtenář> to je tak skoro u všech mých kreseb z venku.. myslím, že je to projev toho, co dělají moje oči i ve skutečnosti - běhají po tom, co je daleko, k tomu se neustále vracejí, protože to se zdá mojí hlavě nejzajímavější.. je v tom nejvíc tajemství, nedá se na to sáhnout, nejvíc to stojí za pozornost (subjektivní pocit).. to, co je těsně vedle mě, vnímám málo a jinak, ne očima..
U příspěvku:další veduta
pořezaná_sluncem (Občasný) - 1.10.2013 > sadaf> tomu nerozumím. obrázek je pohled z vyšehradu. nic neodráží.
U příspěvku:další veduta
pořezaná_sluncem (Občasný) - 1.10.2013 > born to be child> :-)
U příspěvku:další veduta
pořezaná_sluncem (Občasný) - 1.10.2013 > čtenář> ahoj, to je zajímavej názor, - skoro jako bych si ho napsala sama.. ale to by skončilo tím nadhledem.. jednoduchost není přednost. spousta překrásných věcí není jednoduchých (a veduta není silueta..) (ale máš pravdu, že jsem se nemohla ubránit tomu ten papír celej popsat.. je to taková slast, nebo co.. to nepochopíš..)
U příspěvku:Příslib podzimu, olejový paste
pořezaná_sluncem (Občasný) - 30.9.2013 > je to špatné..
U příspěvku:včerejší
pořezaná_sluncem (Občasný) - 17.9.2013 > čtenář> chi chi :-)
U příspěvku:Omluva
pořezaná_sluncem (Občasný) - 11.9.2013 > tolik slizkých slov.. brr...
U příspěvku:Město - vzdálená kavárna
pořezaná_sluncem (Občasný) - 2.8.2013 > zábavné, veselé.. pro mě..
U příspěvku:dobrá kočka
pořezaná_sluncem (Občasný) - 31.7.2013 > Marod> dík..snad.. myslím na něj..
U příspěvku:dobrá kočka
pořezaná_sluncem (Občasný) - 31.7.2013 > čtenář> to by mě zajímalo, co si o sobě myslíš...

Promiň,
protože já o tobě mám jen dost strašnou představu umělkyně Mgr. Nazarské..
U příspěvku:dobrá kočka
pořezaná_sluncem (Občasný) - 30.7.2013 > alice> myslím, že skici... :-)
U příspěvku:dnešní
pořezaná_sluncem (Občasný) - 10.7.2013 > born to be child>  z venku je to obyčejný barák.. zázraky se dějí teprve uvnitř..
jaká je vaše chaloupka?
U příspěvku:dnešní
pořezaná_sluncem (Občasný) - 9.7.2013 > popleta79> kresba se ve skutečnosti jmenuje takto:

...na schodišti před klášterním kostelem premonstrátů v Želivi v sobotu 6.7.2013 za 10 minut šest dává Marika Pečená interview českému rozhlasu o festivalu Musica Figurata a večerním koncertě Pražských pěvců (Alfred Schnittke - pro smíšený sbor na texty z Knihy nářků Sv. Řehoře)...
U příspěvku:dnešní
pořezaná_sluncem (Občasný) - 1.7.2013 > čtenář> absolutně prázné kecy.. už podruhé mi zde někdo, kdo tomu vůbec nerozumí (= neumí se dívat) vyčítá nepoměr popředí a pozadí..
U příspěvku:dnešní
pořezaná_sluncem (Občasný) - 1.7.2013 > popleta79> kreslila jsem to venku, na mezi na mé oblíbené cestě mezi Jeňovsí a Ledčicema.. pro mě je to tedy rozhodně skutečnost (dokážu pojmenovat všechny kopce na horizontu)..
U příspěvku:ceresne
pořezaná_sluncem (Občasný) - 27.6.2013 > je to takové Tvoje.. je na tom milé, že je to aktuální.. že je to z třešnové potřeby.. přesně takhle člověk zaostřuje když se dívá zespoda do koruny stromu a rozmýšlí, které a kde začně česat.. takhle mu vystupují. to je na tom pro mě super..
U příspěvku:Líné letní odpoledne
pořezaná_sluncem (Občasný) - 26.6.2013 > pane jo.. hezké to je, jen kdyby nahoře bylo o trochu víc vidět..

mraky na můj vkus trochu těžké, ale horizont + stromy a obilí pro mě moc krásné..

co se mi nelíbí je podpis.. to, že je tak velký a tak dominantní..
U příspěvku:dnešní
pořezaná_sluncem (Občasný) - 24.6.2013 > alice> dík..
k trávě - mě samotnou mrzí, protože kvůli té trávě zaniklo kolo víc, než jsem chtěla.. podruhé bych to rozhodně nakreslila jinak.. tráva je jen to na okraji cesty, jinak to je všude jarní obilí..
U příspěvku:hafternoon
pořezaná_sluncem (Občasný) - 17.6.2013 > probouzí fantazii, vede k příběhu.. to je na tom super..
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter