Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Slova
pořezaná_sluncem (Občasný) - 2.10.2017 >
U příspěvku:Bodies
pořezaná_sluncem (Občasný) - 2.10.2017 > taková zpověď to je. upřímná.
U příspěvku:Spolu
pořezaná_sluncem (Občasný) - 2.10.2017 > to jsem psala já...
U příspěvku:...............
pořezaná_sluncem (Občasný) - 23.11.2015 > jsou krásné.
(radost.)
U příspěvku:pozvánka
pořezaná_sluncem (Občasný) - 11.9.2015 > ahoj. děkuju. bude to tam viset do 4. října..
U příspěvku:Cesta
pořezaná_sluncem (Občasný) - 4.9.2015 > je to super!
U příspěvku:okno
pořezaná_sluncem (Občasný) - 16.6.2015 > Dani> ahoj, dík. taky jsem Tě tu vídala ráda..
U příspěvku:Bříza
pořezaná_sluncem (Občasný) - 13.4.2015 > dík za pozvání.. a za pěknou fotku.
U příspěvku:Bar
pořezaná_sluncem (Občasný) - 13.4.2015 > hm, hm, zábavné. fakt. to je dóza s bonbony na tom pultu?
U příspěvku:dnešní
pořezaná_sluncem (Občasný) - 9.4.2015 > g morr> dík, dík, Gabrieli! také Tě pozdravuji, (bylo by pěkné zase někdy slyšet nějaké vaše nové písničky).
U příspěvku:DETEKTIV
pořezaná_sluncem (Občasný) - 8.4.2015 > jeremy> chi, taková poklona, dík :-)
no, za rámeček bych si toho Detektiva nedala, ale někdy má člověk úchylnou náladu na prohlížení takových věcí. (A potom se hodí, když je jich spousta pohromadě, protože se může nabažit.)
Bavilo by mě v těch Tvých sešitech i pozorovat jistou proměnu rukopisu, jeho uvolňování.
U příspěvku:Ilustrácia Vesmírni lidé I.
pořezaná_sluncem (Občasný) - 7.4.2015 > úplně tomu obrázku nerozumím..., ale raduju se z toho, že tu jsi, protože mám ráda to, jak kreslíš.. (patříš k těm několika lidem odsud, které bych jednou ráda poznala živě.)
U příspěvku:DETEKTIV
pořezaná_sluncem (Občasný) - 7.4.2015 > asi by mě bavilo zalistovat celým tím sešitem, musí to být parádní sešit! :-)
U příspěvku:To není poezie, to jsou nějaké deníky
pořezaná_sluncem (Občasný) - 27.3.2015 > mystikus> myslela jsem jistý decentní vtip o to překvapivější, že báseň je v podstatě hořká a o smrti. + tak milá pointa na konci, která mě donutila se usmát... a potom ještě jedna věc mě dojímá, a to, že sama nevnímám ani trochu snobsky tenhle typ deníkového projevu, je mi vlastní. A ještě navíc vychází z hodně podobného společenského podhoubí, ze kterého vychází i moje zkušenost. což je úlevné občas pocítit.
U příspěvku:To není poezie, to jsou nějaké deníky
pořezaná_sluncem (Občasný) - 25.3.2015 >
U příspěvku:To není poezie, to jsou nějaké deníky
pořezaná_sluncem (Občasný) - 25.3.2015 > Jonáši ,Jonáši můj milý. já taky na něj od pátku myslím, komu asi udělal na světě místo.. taky si píšu takový deník jako Ty, ale ne tak chytrý. (ne s takovým přesahem.)
U příspěvku:dnešní
pořezaná_sluncem (Občasný) - 23.3.2015 > tolik čtenářů a čtenářek.. to je paráda :-)
U příspěvku:Peklo
pořezaná_sluncem (Občasný) - 27.1.2015 > líbí se mi to. hutná barva, vřelá barva, celý ten obraz hoří, snad ta práce s černou v kombinaci se zemitým námětem mi připomněla Jiřího Johna. (neumím to přesně vysvětlit. ale jsem ráda, že jsem si vzpomněla právě na něj.)
U příspěvku:Memento Mori
pořezaná_sluncem (Občasný) - 27.1.2015 > líbí se mi to. rozumím tomu záběru a rozumím barvě omítky - přijde mi, že je skvěle hledaná a nalezená, úplně cítím vlhkost, která je na dvoře dole, rozumím práci se světlem a stínem, přijde mi zvládnutá, logická, dobrá. ve spojitosti s názvem si to vzhlédnutí k nebi zevnitř takového dvorku vykládám i jinak (asociace pádu nemohla nepřijít), líbí se mi, jak se nebe odráží v těch okenní tabulích, i zazděné okno. výborný postřeh a dobrý námět ke správně zvolené technice. tak nekriticky to vidím já. Obdivuji. výborná práce s vědomě střídmou barevností, se světlem a stínem, úplnou samozřejmostí je skvěle zvládnutá perspektiva..
U příspěvku:Tomášská
pořezaná_sluncem (Občasný) - 7.11.2014 > ach -
(to by pro změnu úplně mohl být dodatek k vlnám TSF..)
U příspěvku:stůj při mně, můj jediný příteli
pořezaná_sluncem (Občasný) - 6.11.2014 > musela jsem se smát. dík.. (dokážu si představit jen jednoho muže, který dnes čte knihu lesů vod a strání a zároveň do čtenářského deníku z toho dokáže spáchat toto - je to skvělé - máš rukopis :-)
U příspěvku:Modlitba proti ďáblu
pořezaná_sluncem (Občasný) - 2.11.2014 > odhlavykpate> hodnotila jsem (napsala hodně subjektivní názor) na Tvůj linoryt - jeho obsah, (technicky se mu nedá nic vytknout), vůbec jsem nehodnotila Tebe, to bych si nedovolila.
U příspěvku:Modlitba proti ďáblu
pořezaná_sluncem (Občasný) - 1.11.2014 > odhlavykpate> no, neber to zle. je to možná moje chyba, že si myslím, že modlitba je něco úplně jiného.
U příspěvku:dnešní
pořezaná_sluncem (Občasný) - 27.10.2014 > dagmara> myslíš?
U příspěvku:v zahradě
pořezaná_sluncem (Občasný) - 25.10.2014 >
U příspěvku:jaro v lese
pořezaná_sluncem (Občasný) - 25.10.2014 > parádní
U příspěvku:Překvapivý úkryt
pořezaná_sluncem (Občasný) - 25.10.2014 > kazatelna, kazatelna! (že je to vlastně situace svědčící o básni, báseň sama..)
U příspěvku:Modlitba proti ďáblu
pořezaná_sluncem (Občasný) - 21.10.2014 > ošklivé, naivní, prázdné a hloupé..
U příspěvku:Beskydy
pořezaná_sluncem (Občasný) - 20.10.2014 > líbí se mi to. barevnost se mi zdá dobře volená.
U příspěvku:koncert
pořezaná_sluncem (Občasný) - 24.9.2014 > Mima> tečky nejsou vůbec záměrné. vznikly použitím špatného fixu na špatném papíře.. záznam to je doslova, koncert byl dlouhý a trochu nudný, začala jsem kreslit proto, abych se zabavila. myslím si, že to není moc dobrý záznam, sama s ním nejsem spokojená. vznikalo to po tmě, ve skutečnosti světle modrým fixem na poloroztrhaný křídový přebal knihy. rozhodně to není komponovaná kresba, spíš je to jen vedlejší produkt nějakého pokusu o koncentraci myšlenek.
U příspěvku:koncert
pořezaná_sluncem (Občasný) - 23.9.2014 > jakopes> to jsem opravdu chtěla. máš dobrý postřeh. (jsem ráda, že mi někdo rozumí.)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter