Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:koncert
pořezaná_sluncem (Občasný) - 23.9.2014 > jakopes> to jsem opravdu chtěla. máš dobrý postřeh. (jsem ráda, že mi někdo rozumí.)
U příspěvku:pokoj večer
pořezaná_sluncem (Občasný) - 22.9.2014 > jakopes> to je až neuvěřitelný, žes ho v takovém zmenšení přečetl :-))
U příspěvku:Můj otec
pořezaná_sluncem (Občasný) - 10.9.2014 > kdyby to bylo budovatelské, tak nemá hlavu skloněnou, ale zvednutou a hledí do dálky.. takhle je to spíš shovívavé.. dojalo mě, že si ho maluješ... je to dobrý přístup.
U příspěvku:Můj otec
pořezaná_sluncem (Občasný) - 8.9.2014 > myslím si, že je to obdivuhodně namalované (nezvládla bych to tak..) jak je to velké? je si podobný?
U příspěvku:ticho
pořezaná_sluncem (Občasný) - 23.8.2014 > byl tu kdysi jeden, co se jmenoval ten s jelenem.. trochu jsem si u těch parůžků na něj vzpomněla.. :-)
U příspěvku:Zas pes
pořezaná_sluncem (Občasný) - 23.8.2014 > přijde mi to rozhodně zvládnuté... myslím si, že mnoho věcí velmi dobře.. znáš tohle
http://old.avu.cz/~sahankova/kresby/2012/web/26.jpg
?
U příspěvku:Et par billeder fra Danmark, August 2014
pořezaná_sluncem (Občasný) - 21.8.2014 > to jsou věci..

vyloženě krásný je vlastně jenom ten most.. ale na těch ostatních vždycky nějaká část v kontrastu dojme. asi poctivá reportáž.. (láskyplná i zlomyslná)..

kodaň. (a žádná christiania?)
U příspěvku:dnešní
pořezaná_sluncem (Občasný) - 11.8.2014 > dagmara> jak může být list větší než hlava? - no může.. může.. tos nikdy dosud neviděla?
U příspěvku:dnešní
pořezaná_sluncem (Občasný) - 10.8.2014 > čtenář> hele, příteli, ona editovatelnost poznámek je jednou z legitimních výhod přihlášení... to píšu jen tak.. jen, aby bylo jasno.. :-)
U příspěvku:dnešní
pořezaná_sluncem (Občasný) - 8.8.2014 > alice> :-) trochu souhlasit - to je něco jako trochu umřít :-)))
U příspěvku:dnešní
pořezaná_sluncem (Občasný) - 8.8.2014 > čtenář> máš pravdu. nepoužívám vůbec štětec. stydím se venku mít kolem sebe rozložených moc věcí.. (ten horizont je namalovanej ukazováčkem..)
U příspěvku:dnešní
pořezaná_sluncem (Občasný) - 8.8.2014 > čtenář> zajímavý názor..?
U příspěvku:dnešní
pořezaná_sluncem (Občasný) - 8.8.2014 > čtenář> když jsem tam přišla, nikdo tam nikde neseděl, bylo ráno a jedna paní uklízela ze stolů prázdné kelímky a odpadky.. ale postupně dopoledne lidé přicházeli, jedli a odcházeli.. původně jsem tam šla kvůli té vedutě, nakonec se mi ale stejně tak zalíbil ten kaštanový bosket se stoly a lavičkami, proto jsem se nakonec rozhodla pro tak široký záběr, který má dvě poloviny.. o lidech jsem přemýšlela jen chvilku, jestli je tam chci nebo ne, patří tam, lidé a limonády.. máš pravdu, že jsem je nezvládla.. taky si to uvědomuju. taky ten bosket, světlo pod těmi korunami, to jsem taky nezvládla ani z poloviny tak, jak jsem chtěla..
U příspěvku:cestou
pořezaná_sluncem (Občasný) - 7.8.2014 > to s těmi kořeny, to je věc..
U příspěvku:Legenda o sv.Prokopu
pořezaná_sluncem (Občasný) - 8.7.2014 > hezké to je. komponované, hezké.. (co je to za techniku? líbí se mi.) snad ten jelen nemusel být tolik disneyovský, viděla jsem nedávno srnce velmi zblízka a byl docela obyčejný, jednobarevný, jen oči měl veliké.
U příspěvku:Letní festiválení 2014
pořezaná_sluncem (Občasný) - 3.7.2014 > krásné a milé.. fotky i situace..
a to obojí velmi)..
U příspěvku:ZZUBATTAÁÁ
pořezaná_sluncem (Občasný) - 24.6.2014 > Tvoje věci pro mě kdysi byly absolutně nepřijatelné, ale čím dál tím víc mi něco říkají a nenechávají mě lhostejnou.. myslím si, že hodně rosteš a taky jsou Tvé práce čím dál rafinovanější.. myslím si, že je to dobře.

U příspěvku:dnešní
pořezaná_sluncem (Občasný) - 24.6.2014 > lada34> nezáviď.. to je k ničemu... :-)
U příspěvku:Pilátův dvoreček
pořezaná_sluncem (Občasný) - 22.6.2014 > uran> opsala jsem si to do deníčku.. je to dobrý název případné výstavy...
U příspěvku:dnešní
pořezaná_sluncem (Občasný) - 21.6.2014 > jakopes> v čem konkrétně jsou jiné? (sama snad něco tuším, ale nevím, jestli to není jen chabý konstrukt - domácí jsou z lásky (a z hlubšího poznání, z hlubšího vztahu k místu).. aspoň myslím.. a tyhle italské jsou z povrchního vztahu k místu, snad jen taková pozorovatelna - oči dokořán, snad údiv. u některých někdy povrchní blaženost místa..)
U příspěvku:dnešní
pořezaná_sluncem (Občasný) - 21.6.2014 > jakopes> zajímavé.. děkuju za názor.. pro mě subjektivně je tenhle nejhorší z celé té kolekce.. (snad ta reprodukce klame, snad to zmenšení.. ale možná to skutečně čteme každý jinak.. zajímavé..)
U příspěvku:bláznivá Viktorka (+ bonusy)
pořezaná_sluncem (Občasný) - 20.6.2014 > kalí maliny - to není marné... kálí indická bohyně smrti :-))
U příspěvku:a až padne noc, budeš silný
pořezaná_sluncem (Občasný) - 17.6.2014 > dobré to je.. na mě funguje..
U příspěvku:Skicář
pořezaná_sluncem (Občasný) - 19.5.2014 > mně se to prostě nelíbí.. nemyslím to zle.. je mi to nepříjemné, neumím říct proč a nevím to, mám u toho stejný pocit jako u borise jirků, je mi z toho stejně odporně.. nikoliv z námětů, z toho rukopisu.. neumím to vysvětlit... píšu to sem jen proto, že se mi zdá, že jsem s tímhle vjemem docela sama..
U příspěvku:pohled
pořezaná_sluncem (Občasný) - 7.5.2014 > jakopes> pěkné slovo (upředeno), dík.
U příspěvku:MONDAY MORNING
pořezaná_sluncem (Občasný) - 5.5.2014 > tolik písmenek.. tolik typografie..
U příspěvku:foto
pořezaná_sluncem (Občasný) - 5.5.2014 >
U příspěvku:Báseň
pořezaná_sluncem (Občasný) - 22.4.2014 >
U příspěvku:Mascha Kaléko: Libo horoskop?
pořezaná_sluncem (Občasný) - 22.4.2014 > pěkná báseň. krásná.
U příspěvku:dnešní
pořezaná_sluncem (Občasný) - 20.4.2014 > born to be child> :-)
U příspěvku:dnešní
pořezaná_sluncem (Občasný) - 20.4.2014 > Focus> mně ani trošku.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter