Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Miluju Tě
Maui (Občasný) - 24.5.2007 > kerrrik> Správně děláš. Mě taky předhazovali že nepíšu podle nějaký tý formy.. No a co? Ser na to... Někdo je dobrej básník a někdo to prostě dělá protože ho to baví.. Ale je pravda, že bys tam taky mohla napsat něco o mně a né jen o chulidovi... :) Tvorbě zduř Maui
U příspěvku:jáá
Maui (Občasný) - 24.2.2007 > Úplná šelma :)
U příspěvku:Jít nebo zůstat?
Maui (Občasný) - 13.2.2007 > Aaaaaaaaa co to má bejt keříku??? Jakou hranici smrti?? Doufám, že zůstane pouze u díla a né u reality...
U příspěvku:MÉ pocity k Tobě
Maui (Občasný) - 6.2.2007 > kerrrik> Fakt??? Tak to děkuju... A kdy mi ten med slížeš??? :)))
U příspěvku:MÉ pocity k Tobě
Maui (Občasný) - 5.2.2007 > Solidní :)
U příspěvku:porozmění..?
Maui (Občasný) - 20.1.2007 > kerrrik> Tak to sem teda fakt nepochopil... :)
U příspěvku:porozmění..?
Maui (Občasný) - 19.1.2007 > Vím... já tě taky miluju :)
U příspěvku:Samota-zkurvená samota
Maui (Občasný) - 19.1.2007 > Nooo až na pár obratů který moc nechápu je to mazec :) ..SAMÁ PŘETVÁŘKA, SAMOTA, TICHO,TA ZKURVENÁ SAMOTA A TO UKRUTNÉ TICHO.. tak to se mi líbilo asi nejvíc... Ale musím konstatovat, že už začínáš mít podobný příspěvky jak já :)
U příspěvku:BROUK V HLAVĚ
Maui (Občasný) - 17.1.2007 > Tak už něco tvoř........
U příspěvku:Už sem si zvyk
Maui (Občasný) - 25.12.2006 > kerrrik> :)
U příspěvku:Už sem si zvyk
Maui (Občasný) - 16.12.2006 > kerrrik> Možná že máš pravdu, ale já nemám žádnou motivaci. Jedině že mě to štve... Ale jak řikám.. Naštěstí už sem si zvyk..
U příspěvku:Nejsem spokojený
Maui (Občasný) - 14.12.2006 > Kopčaj> Hezky se to poslouchá, ale vylez na ulici a podívej se na všechny ty otrávený a nepříjemný lidi... To prostě nejde se smát v tomhle pos... světě. Můžeš se sice smát a brát všechno s humorem (tak to dělám poslední dobou já) ale stejně ti nejlepší kámoš bodne kudlu do zad, stejně jako se tvoje holka vyspí s nějakym magorem... Všichni jsou falešný a ty co falešný nejsou... ty jsou buď postižený a nebo někde ve filmu... Vim co chceš říct, ale stačí zavolat nějakýmu kámošovi a začít... "Ahoj, hele něco bych potřeboval..." A kde je nějakej kámoš. Každej by tě poslal někam... Všichni jsou milý a přátelský dokud se jim to hodí.................................
U příspěvku:Už sem si zvyk
Maui (Občasný) - 14.12.2006 > kerrrik> Víš, jsou věci co se nikdy nezmění a jsou věci co ano...
U příspěvku:Už sem si zvyk
Maui (Občasný) - 11.12.2006 > Už s tim dělám 4 roky. Jenomže asi né to pravý :)
U příspěvku:Všehochuť
Maui (Občasný) - 11.12.2006 > Dík :) Takhle sem to nebral ale něco na tom je...
U příspěvku:Nejsem spokojený
Maui (Občasný) - 11.12.2006 > Kopčaj> Zatnem zuby a kousnem někoho do zadku :)) Třeba se pak budeme mít líp :))
U příspěvku:Každý umírá sám
Maui (Občasný) - 11.12.2006 > Kopčaj> Jasně.... pokud tam na tebe nahoře nějakej bůh čeká...
U příspěvku:Soumrak
Maui (Občasný) - 8.12.2006 > :)
U příspěvku:Soumrak
Maui (Občasný) - 8.12.2006 > Děkuju všem :)
U příspěvku:BROUK V HLAVĚ
Maui (Občasný) - 9.11.2006 > Jestli k tomu něco můžu dodat, tak: je určitě dobře že o tom přemýšlíš. Protože není nad člověka, který má svůj názor. Určitě se nenech nikým a ničím ovlivnit. Nevim, jestli odpovím dost nezaujatě a jestli vůbec mám právo odpovídat na tak choulostivé otázky, ale jak sem již napsal.. Máš svojí hlavu a tak to můžeš brát buď jako odpovědi a nebo jako naprostý žvásty... K Tvé první otázce... Člověk je na 100% schopný být věrný několik let. Ale nevěra je na druhou stranu běžná... Hodně lidí už podvedlo... Možná by tě překvapilo, kdyby se k tomu každej přiznal. Je totiž jednodušší říct "nikdy sem nikoho nepodved" a být za hodnýho než se přiznat a bejt za grázla. Málo kdo mluví pravdu a málo kdo se tím chce chlubit... To že nevěru neuznáváš je naprosto normání.. Neni v tom nic staromódního. Možná to bude k smíchu, ale já ji taky neuznávám. Sice se jí nebránim, ale rozhodně jí nevyhledávám. Nesmyslné užít si když víš, že někde čeká moje zlatíčko???? Z vlastní zkušenosti vim, že někdy to zlatíčko na partnera vůbec nečeká a má plný ruce práce jinde. Už nemůžu dál psát, protože je to debata minimálně na několik hodin a nejde vměstnat do pár řádků... Každopádně s tebou souhlasim v tom, že lidi jsou na sebe zlý, sobecký a falešný... Každopádně je dnešní svět pěkně ZKURVENEJ!!!!!!!!!!!!!!!
U příspěvku:bílina-focena z letadla
Maui (Občasný) - 5.11.2006 > kerrrik> Prosim??
U příspěvku:bílina-focena z letadla
Maui (Občasný) - 4.11.2006 > Pěkný... Moje město :)
U příspěvku:Lidi si říkají
Maui (Občasný) - 4.11.2006 > kerrrik> Nikdo sice nemůže říct na 100% co je normální, ale jak už to v téhle zkažené společnosti bývá... vše se řídí podle většiny :( Když je v módě číro, tak bude plno "normálních" nosit číro a každej kdo se nechová podle posledního trendu a nenosí obráceně tanga není in... A vzhledem k tomu, že postižených spoluobčánků bude vždy míň, tak se pro ostatní automaticky řadí mezi nenormální ....
U příspěvku:Každý umírá sám
Maui (Občasný) - 4.11.2006 > ufo123> Tak to každopádně :) Ale stejně je to jenom strach ze smrti, to co nás nutí se stále seznamovat...
U příspěvku:Král
Maui (Občasný) - 3.11.2006 > kerrrik> Děkuju. Už je to dlouho co jsem to psal... Ale nic se nezměnilo :)
U příspěvku:Každý umírá sám
Maui (Občasný) - 30.10.2006 > Nevim teda kolik ti je, ale mám takovej pocit, že až ucejtíš takovej divnej pocit, jako že se blíží těch posledních pár okamžiků, tak nebudeš chtít bejt někde v tmavý místnosti a koukat se do stropu... Myslim, že by chtěl každej mít u sebe svoje nejbližší a v duchu doufat, že se s nima ještě setká... Nevim... Ještě sem nikdy neumřel, takže nemůžu objektivně soudit :))
U příspěvku:boží
Maui (Občasný) - 29.10.2006 > Náádherný... Škoda jen, že neni ta fotka větší...
U příspěvku:jéjé,moje město....
Maui (Občasný) - 29.10.2006 > Taky bych řek, že to je Trutnov... Ale asi bych se splet
U příspěvku:milující místo
Maui (Občasný) - 29.10.2006 > Mooooc pěkná fotka...
U příspěvku:Každý umírá sám
Maui (Občasný) - 27.10.2006 > flea> To jo. Mám hroznej stach ze smrti. A z toho, že mě nikdo nebude držet za ruku na cestě za světlem :(
U příspěvku:moj brat
Maui (Občasný) - 25.10.2006 > Jen proto, že ho znám... A vim jak je na tom blbě
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter