Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
ztratila

Občasný
Na Totemu: 192624x
Napsat zprávu

"Od člověka jako já nemůžete čekat, že bude vyprávět plynule. Mám co dělat, abych to na'tukal do počítače." ELW/SF

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Největším rizikem je sexuální styk z cizinci
ztratila (Občasný) - 13.1.2009 >
U příspěvku:Strip vol. 9
ztratila (Občasný) - 23.12.2008 > no, tohle je tak blbý, až je to dobrý docela hodně:))
U příspěvku:Strip vol. 10
ztratila (Občasný) - 23.12.2008 >

tohle mi moc vtipný nepřijde.

U příspěvku:Sourozenci
ztratila (Občasný) - 24.11.2008 > zkus třeba promyslet postavy sestry a její kámošky: v čem si jsou podobné, v čem se liší, oč jim jde, jde to tam zřetelně poznat? posunou se někam?
U příspěvku:Sourozenci
ztratila (Občasný) - 24.11.2008 > technická: ano, nemusíš tam psát 3-10 stran životopisů postav, jak to v příručce požaduje Syd Field, ale musí být patrný, co je to za lidi, co chtějí a tak.
U příspěvku:ADAM A EVA DNES,ZA POMCI ŽIDLE V.v.GOGHA ZJIŠŤUJÍ JAK CHUTNÁ NEJEN JABLKO..
ztratila (Občasný) - 17.11.2008 > líbí se mi tvoje věci a líbí se mi tvůj nick!:) za jakým účelem maluješ, ha?.)
U příspěvku:Cítím v másle pecky
ztratila (Občasný) - 16.11.2008 >

:)

ještě by mě zajímalo, já jsem nedouk, coje to přesě ta didaktická ilustrace?

U příspěvku:Cítím v másle pecky
ztratila (Občasný) - 15.11.2008 >

ale spíš ty, co jsou na webovkách, ty, co jsou tu, jsou hodně ponurý, tam je jsou náznaky vtipu a hravosti...

připomnělo mi to trochu nikolu čulíka, ty jeho letce a koláž olgy hepnarový, co nám dělal.  

U příspěvku:Cítím v másle pecky
ztratila (Občasný) - 15.11.2008 > Janele z Liků> líbí se mi ty jeho ilustrace. a vyjadřujete se ve stejným kódu, to je sympatický.
U příspěvku:Cítím v másle pecky
ztratila (Občasný) - 15.11.2008 >

já vim, že se ptám naivně, ale to je tvůj kluk, ten na tom obrázku?

U příspěvku:dnešní
ztratila (Občasný) - 1.11.2008 >

na mě spousta tvých věcí působila smutně nebo zasmušile, ale tohle je pozitiní!

U příspěvku:dnešní
ztratila (Občasný) - 1.11.2008 >
U příspěvku:Kýrovi
ztratila (Občasný) - 11.10.2008 > nakonec janele ani nejde o to, jaká je jeho konkrétní diagnóza. všechny tři znamenají v pdostatě totéž a tvému záměru neodporují.
U příspěvku:Kýrovi
ztratila (Občasný) - 11.10.2008 >

no, i tak by to nebylo jasné, protože pán by mohl mít i sklerózu nebo stařeckou demenci, obojí provází výpadky paměti.

 

na druhou stranu by žádnou nemocí trpět nemusel, prostě by jen chtěl sníst té svojí ženě to, co ona ráda. někteří staroušci s věkem začínají být až lstiví:)

U příspěvku:Pár fotek ze křtu
ztratila (Občasný) - 30.9.2008 > ale kluku: slezly ti vlásky, narostlo ti bříško:)
U příspěvku:holej pták
ztratila (Občasný) - 28.9.2008 >
U příspěvku:Pár fotek ze křtu
ztratila (Občasný) - 18.9.2008 > skold strašideně stárne -
U příspěvku:Jelen
ztratila (Občasný) - 18.9.2008 > vida :) já si to přečtu
U příspěvku:MAŠKARY
ztratila (Občasný) - 30.8.2008 > a co próza? ta už nic?
U příspěvku:Singularita
ztratila (Občasný) - 10.8.2008 > To je právě to.

Představ si, že píšeš o Ludvíkovi, kterýmu se večer kolem devátý stane něco nečekaně dramatickýho. právě jsi v patnáctý části, kolem desátý ráno, Ludvík si obouvá boty a vyráží na menší nákup do sámošky za roh. Zatím se stihnul nasnídat, osprchovat, možná si ustlal a třeba měl telefonát - omyl. Ty seš natěšenej, protože ti je jasný, že to je jen taková hlodavá, podloudná předzvěst toho velkýho důležitýho - ale čtenář se nudí. Nemusíš na něj myslet, ale potom nemůžeš ani počítat s jeho vstřícností.
U příspěvku:Singularita
ztratila (Občasný) - 10.8.2008 > Termín „aspergerovská poetika“ není samozřejmě kodifikovaný. Odkazuju jím k Aspergerově syndromu, což je druh autismu, který se projevuje nedostatkem představivosti, potížemi v komunikaci a společenských vztazích. Tady bych vyzdvihla hlavně to poslední. Ty, zdá se, v posledních měsících vypisuješ útržky jednoho dlouhýho příběhu s výrazně autobiografickými prvky. Máme tu vypravěče, který úplně nechápe dění ve světě okolo, lidí v něm – a my zase úplně nechápeme jednání a myšlení vypravěče, všechno se děje jako by přes skleněný stěny. - Neříkám, že je to špatně nebo dobře, ale zdá se mi, že to tak nějak podobně je.

Tak mi taky došlo, že jsem nečetla zrovna tohle, ale že téměř totožný začátek má povídka Marlboro Classic. Nic proti tomu, ale člověk asi musí být tvůj hodně velký fanoušek, aby se tím dal ještě strhnout. Druhá varianta by byla, že bys napsal nějakej skutečnej delší, uzavřenej text, kde by se třeba tyhle monotónní diskuse i opakovaly, ale vedle toho by tam bylo něco víc, co by mohlo člověka zaujmout. Tady se může stát, že cosi vědomě buduješ, ale tak útržkovitě, že to málokdo kromě tebe pobere.

A pak je tu tak lapálie, že ty sice můžeš přesně vědět, kde co je a proč, druhá věc ale je, jak to přijme čtenář, který plně nesdílí tvou zkušenost. Tomu může kus „kouzla“ vyklouznout. Občas dost podstatný kus. Nechtěj se dostat do situace, kdy bys musel cokoli dovysvětlovat, protože to automaticky znamená, že se ti to tím textem nepovedlo. - Vedle toho si myslím, že každý text je komunikace, s někým, třeba sám se sebou, pokud jsi anální typ:), záleží na tvých komunikačních dovednostech a prioritách.



U příspěvku:Singularita
ztratila (Občasný) - 10.8.2008 > kolik tak může být vypravěči v Babička umřela?
U příspěvku:Singularita
ztratila (Občasný) - 10.8.2008 > pár neuspořádaných poznámek:

- nemyslím, že je tak důležité uvažovat o formě. na jednu stranu to ej svým způsobem sevřený, na druhou stranu, povídka je to asi ejn v internetovým smyslu slova, kdy i třeba jen dvoustránkovej text čtenáře unavuje

- mám pocit, že jsem to už někde četla. nevím, jestli jsi něco přepracoval, nebo se vykrádáš a opakuješ. nevím ani, jestli je to dobře, nebo špatně.

- máš zajímavou, skoro bych řekla "aspergerovskou" poetiku. nevím, jestli si to sám uvědomuješ - zdá se, že neuvědomuješ, ale dá se ti věřit? není i to jen stylizace? - každopádně tvoje třináctileté dítě vnímá jako mnohem mladší člověk a jeho způsob uchopování a popisování světa se příliš neliší od uchopování světa věkově odlišnými hrdiny tvých jiných textů (u tebe stejně vnímá a přemýšlí a mluví pětiletý i pětadvacetiletý člověk a to ej zvláštní)

- pro další potřeby bych se odpoutala od ichformy a zkusila situaci vnímat i očima dalších postav.

- ze zkušenosti mám dojem, že situace, kdy se jako by stane velký sladký nic dokážou víc odvázat autora než čtenáře.
U příspěvku:Výbojná
ztratila (Občasný) - 25.6.2008 > obojí rap. ale to nejsou valašské nadávky, že ne?
U příspěvku:tatuáž měsíce
ztratila (Občasný) - 14.6.2008 > druhá sloka asi jo:)
U příspěvku:tatuáž měsíce
ztratila (Občasný) - 14.6.2008 > tentokrát dohromady nic moc, ale to vychází z toho, že původně taky nic moc:)
U příspěvku:Do světla
ztratila (Občasný) - 3.6.2008 > já to znám, na začátku ti t správně drncá. a nevyvrátíš mi to!:)
U příspěvku:Do světla
ztratila (Občasný) - 3.6.2008 >

začíná to jako písnička frontového šoféra.

U příspěvku:ten sen
ztratila (Občasný) - 27.5.2008 > mně se to líbí. ale k tobě to patří. já myslím, že ty jsi rýmovací.
U příspěvku:ten sen
ztratila (Občasný) - 27.5.2008 > ty ses o to vůbec nepokoušelo a ono se ti to přihodilo?:)
U příspěvku:ten sen
ztratila (Občasný) - 27.5.2008 > To rozhodně ne, ale je roztomilé, že o tom uvažuješ. Prostě se milíbí, jak se to nejdřív výhrůžně táhne a pak to vyskočí.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter