Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Vodokoň
repulsion (Občasný) - 7.3.2007 > Chybí mu jen bimbásek.
U příspěvku:Vodokoň
repulsion (Občasný) - 7.3.2007 > A ocásek
U příspěvku:Vodokoň
repulsion (Občasný) - 7.3.2007 > A ploutvičku
U příspěvku:Vodokoň
repulsion (Občasný) - 7.3.2007 > Ještě jsem zapomněl dodat, že má hezké očičko a tlamičku.
U příspěvku:Vodokoň
repulsion (Občasný) - 7.3.2007 > Mně se vodokoň líbí. Název se mi líbí. A tvoje kecy nablblé mě zatím stále ještě baví.
U příspěvku:Chobotnice
repulsion (Občasný) - 7.3.2007 > Stejně mi to spíš než chobotnici připomíná člena Ku-klux-klanu :o)
U příspěvku:Y todle vihraje
repulsion (Občasný) - 5.3.2007 > Soutěžící> Ano, patrně to je všechno pubertálně trapné, leč boží :o)
U příspěvku:Kresby
repulsion (Občasný) - 22.2.2007 > Prokletí> Ses asi nedíval na její stránky - už toho ilustrovala hafo...
U příspěvku:Panenky
repulsion (Občasný) - 15.2.2007 > Jako z hororu :o)

Hi, I am Chucky. Take me in your arms...
U příspěvku:voda
repulsion (Občasný) - 14.2.2007 > Koupající se vetřelec :o)
U příspěvku:akt
repulsion (Občasný) - 11.2.2007 > To jsou kozy :o)
U příspěvku:Nepřítomnost kýče činí náš život nesnesitelný
repulsion (Občasný) - 5.2.2007 > Kýč je především něco falešného. Něco, co si hraje na něco, co není. A za další se kýč vyznačuje přeháněním - obrázky jsou příliš barevné, básničky plné všelijakých rádoby romantických obratů apod. Na mě kýč vůbec radostně nepůsobí. Stejně, jako mi nechutná přeslazený puding.
U příspěvku:Diptych
repulsion (Občasný) - 5.2.2007 > Periskop> Nebuď hnidopich. Až teď jsemi si všiml, že je tu ještě kategorie "blůstky-pokusy". Tak jsem to šoupl tam. Spokojenej?
U příspěvku:Ach, pičo, pičo
repulsion (Občasný) - 29.1.2007 > Naty> Jsem poslední dobou poněkud předrážděný, Naty. Jak už jsem tady psal, odešel jsem nedávno kvůli hlupákům z Literry, kde jsem byl doma. Takže momentálně nemám na hlupáky náladu. O Tobě si nemyslím, že jsi hloupá. Leodegrance je povýšený mamlas. Pamatuji si ho už z Literry. Poznámky Vikingy jsou také totálně mimo mísu.
Básnička se každému líbit nemusí. Ovšem kdo nechápe, že je to v prvé řadě recese, má zřejmě IQ houpacího koně.
U příspěvku:Ach, pičo, pičo
repulsion (Občasný) - 27.1.2007 > Vikinga> Panebože proč? Proč je někdo tak strašně hloupý?
U příspěvku:Ach, pičo, pičo
repulsion (Občasný) - 27.1.2007 > Vikinga> To snad není možné - sama kurvíš češtinu tím nejprimitivnějším způsobem, a troufáš si vynášet nějaké soudy!
U příspěvku:Ach, pičo, pičo
repulsion (Občasný) - 27.1.2007 > Vikinga> čert vem dílko. Ale jenom v tomhle příspěvku máš hned dvakrát "vo vo vo tom to je". Lidi, co se pletou do literatury, a přitom se neumí ani kulturně vyjadřovat, prostě nemůžu brát vážně, ani kdybych chtěl.
U příspěvku:Tropický deštný prales
repulsion (Občasný) - 26.1.2007 > Prokletí> Tak trošku. Ale celý technologický postup byl trošku složitější. Víc neprozradím :o)
U příspěvku:V Ní
repulsion (Občasný) - 25.1.2007 > Strašná nuda a vyumělkovaný kýč. Nebudu to známkovat, abys neřek, že jsem pomstychtivá piča.
U příspěvku:Ach, pičo, pičo
repulsion (Občasný) - 24.1.2007 > Vikinga> Estetické hodnoty tam jsou. Ovšem těžko čekat, že je tam objeví někdo, kdo propadl všeobecnému nešvaru "otomismu".
U příspěvku:Noční koupel
repulsion (Občasný) - 23.1.2007 > Je to strašný kýč, ale je to docela hezké...
U příspěvku:Ach, pičo, pičo
repulsion (Občasný) - 23.1.2007 > Leodegrance> Dát jeden bod bez komentáře, to je podle mě výraz arogance a nabubřelosti. Zrovna tak následné zdůvodnění "kdyby to nebylo zařazeno jako poezie". Je to nabubřelost, arogance a netolerance k jinému přístupu.
U příspěvku:Ach, pičo, pičo
repulsion (Občasný) - 23.1.2007 > Leodegrance> Trpělivost mi došla z arogantních, nabubřelých pitomců, kvůli kterým jsem musel odejít z Literry. Doufal jsem, že na Totemu jich budu ušetřen.
U příspěvku:Ach, pičo, pičo
repulsion (Občasný) - 23.1.2007 > Leodegrance> Ne, svědčí to o jediném - že už mě holt došla trpělivost a tudíž se mi nechce brát si servítky. Jestliže napíšeš "tohle poezie není", svědčí to o tvé hlouposti a zúženém obzoru. Kde vůbec bereš tu drzost rozhodovat o tom, co je a co není poezie?
Jak říkám, měl bys zavítat na Literru mezi Albirey, Burlevy a podobná individua. Tam bys byl mezi svými.
U příspěvku:Ach, pičo, pičo
repulsion (Občasný) - 23.1.2007 > Leodegrance> Je tam toho přesně tolik, kolik je třeba. Ovšem hlupák jako ty to nevidí. Co je to jiného než poezie, moulo? Nebudeš ty taky takový ten strážce kvalitní literatury a dobrého vkusu?
Že se nevrátíš zpátky na Literru. Tam teď hrají hlupáci prim.
U příspěvku:Ponovoroční deprese
repulsion (Občasný) - 22.1.2007 > Mrdat ( to je ta rada)
U příspěvku:Ach, pičo, pičo
repulsion (Občasný) - 22.1.2007 > Leodegrance> No - dát jeden bod, patrně jenom proto, že to není tvůj styl. A ještě bez komentáře. Asi budeš taky pěkná piča.
U příspěvku:Vteřina před zásahem pěstí
repulsion (Občasný) - 18.1.2007 > Podle těch zubů by se ovšem dalo soudit, že už někdy pěstí dostal :o)
U příspěvku:Krváček
repulsion (Občasný) - 12.1.2007 > drtihlav> Myslíš tohle: http://www.youtube.com/watch?v=6QNscOH1Grs
U příspěvku:Krváček
repulsion (Občasný) - 12.1.2007 > Jemine> Ne, že bych sem hodlal v krátké době naflákat všech 250 nebo kolik dílek jsem to měl pod různými nicky na Liteře, ale tu a tam sem něco hodím...
U příspěvku:Blbost snad už 11
repulsion (Občasný) - 8.1.2007 > No do piči, přece!
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter