Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:What I feel
repulsion (Občasný) - 15.11.2013 > Tak co lezete to „cizojazyčného koutku“ :p
U příspěvku:Kouzlo tvoření
repulsion (Občasný) - 19.7.2011 > Šílená svině> no jo, ale jak se tam to druhé "se" dostalo? :o) Totemácký šotek...
U příspěvku:Musíme tam všichni
repulsion (Občasný) - 3.3.2010 > Mima> Sakra, ty jsi detailista :o). Jako když se na to teď podívám, tak je to fakt - neměl tam být ten stín, který dělá dojem brady... obraz teď nemám u sebe, tak se pak musím podívat, jak to vypadá ve skutečnosti - myslím, že to tam není tak markantní jako na fotce...
U příspěvku:Hádka
repulsion (Občasný) - 3.3.2010 > Mima> No ale, kdyby se to namalovalo - možná spíš akrylem než olejem - na pěkně velký formát, tož by to byl imho super obraz. Ostatně - proč si nedělat skicy třeba ve Photoshopu, ne?
U příspěvku:Ach, pičo, pičo
repulsion (Občasný) - 2.3.2010 > A.x.e.l> To máš tak - v té době jsem opravdu nebyl v dobrém rozmaru. Na druhé straně je to trošku "situování do role" - Repulsion je moje alter ego, můj pan Hyde a má v "popisu práce" být občas sprostý. Je to velice efektivní způsob dušení hygieny :o)))
U příspěvku:Úkryt
repulsion (Občasný) - 2.3.2010 > Imho tomu něco chybí...
U příspěvku:Autoveterán
repulsion (Občasný) - 2.3.2010 > No jo, jak má někdo fortel, tak má fortel :o)

(kdybys udělal knížku takovýchto obrázků motorek, tak bych si ji koupil - a dost mých kamarádů asi taky :o))
U příspěvku:děti v lese
repulsion (Občasný) - 1.3.2010 >
U příspěvku:Tož o tem Sadovi...
repulsion (Občasný) - 26.1.2009 > Parsifal> Díky. Já jsem to právě psal tak trochu i o lidi, kteří toho o markýzově životě moc nevědí. Popudem bylo několik debat zde a na Liteře, ze kterých vyplynulo, že mezi lidmi stále kolují hluboce zakořeněné mýty, jakože Sade skutečně sám praktikoval vše, o čem psal apod...

U příspěvku:Larissa (a jiné texty)
repulsion (Občasný) - 24.5.2008 > Já bych neřek, že jsou to slinty. Myslím si totiž, že nejlepší poezie vzniká právě tehdy, když se s tím člověk moc nesere :o)
Trošku bych to proškrtal, protože ke konci už to ztrácí švuňk, ale jinak se mi to moc líbí.
U příspěvku:PETICE ZA MIRKU HAVLÍČKOVOU!!!
repulsion (Občasný) - 19.5.2008 > Spamem si přátele nezískáš
U příspěvku:PETICE ZA MIRKU HAVLÍČKOVOU!!!
repulsion (Občasný) - 19.5.2008 > Spamem si přátele nezískáš
U příspěvku:PETICE ZA MIRKU HAVLÍČKOVOU!!!
repulsion (Občasný) - 19.5.2008 > Spamem si přátele nezískáš
U příspěvku:V lese
repulsion (Občasný) - 18.5.2008 >
U příspěvku:Baby 5x100/70
repulsion (Občasný) - 25.4.2008 > No, mně se to kupodivu nelíbí. Asi stárnu, nebo co... Nějak z toho ty kundy, jak jsou jenom v tom náznaku, tak nějak na můj vkus příliš agresivně vyhřezávají... zatímco ten poslední obrázek, kde není, je působí příliš tupě...
U příspěvku:čekání na medúzu
repulsion (Občasný) - 16.4.2008 > stanislav> Někdy určitě. Na chatičku. Ovšem vzal bych rád i svou ženu, pokud by to nevadilo. Pořídili jsme jí její vlastní stroj, tak bychom rádi společně trošku pocestovali po vlastech českých, kdykoliv se nám podaří někam odložit děti...
U příspěvku:čekání na medúzu
repulsion (Občasný) - 16.4.2008 > stanislav> Děkuji Standovi za "avízo". Jistě mi chtěl udělat radost. A udělal. Fotka je to imho docela zajímavá, byť ke kompozici bych měl pár drobných výhrad. Ale i když mě Juchelka onehdá nasral tou nedělní školou, tak mi nikterak nevadí. Ovšem za "jednoho z nejzajímavějších lídí v ČR" bych ho tedy asi neoznačil. To bude asi dáno mimo jiné i tím, že mě tyhle ksichty z televizní obrazovky obecně kdovíjak zajímavé nepřijdou. Osobně se domnívám, že takový Standa je mnohem zajímavější exponát než nějaký Juchelka. Znám ho (Stanislava) už nějaký ten pátek, a ještě se mi neomrzel...
U příspěvku:Bohumír Hochman
repulsion (Občasný) - 9.10.2007 > Fotky jsou moc dobré. Ale omalovánky velmi tuctové - něco takového jsem svého času vytvářel také, ale pouze v soukromí domova, ono Vašku - víš jak takové šimrání štětcem dokáže ženskou nažhavit ;o)
U příspěvku:Stepní kráska, olejomalba, 50/60 cm, 2001 Stepní kráska, olejomalba, 50/60 cm, 2001 Stepní kráska, olej
repulsion (Občasný) - 23.5.2007 > Skvělý výraz tváře, ale nějak nechápu ten ornament na hrudi - ten evokuje spíš fasádu jihomoravského sklípku, zatímco posadí mi připomíná takové ty korálkové závěsy, co byly v módě v 70. letech...
U příspěvku:Májová mányje
repulsion (Občasný) - 22.5.2007 > Ano, ano, v knihovničce chybí Bible mandarinská:









U příspěvku:To je kočka
repulsion (Občasný) - 5.5.2007 > V náhledu to vypadalo jako nějaký šulin. Byl to záměr?
U příspěvku:S názvem
repulsion (Občasný) - 26.4.2007 > Mistrovské dílo. Technické detaily dle mého nehrají roli.
U příspěvku:Autoportrét
repulsion (Občasný) - 2.4.2007 > pusto z hlavy> „pokud nejsi dítě, tím líp - vezmu si tě domů“

Takových by bylo :o)
A jestlipak by ses o ni hezky staral, co? Nebo naopak - nepřeháněl bys to? Abys ji nerozmazlil, víš...
U příspěvku:Autoportrét
repulsion (Občasný) - 1.4.2007 > Never_> Takové děďátko miloucté? :o))
U příspěvku:Můj vztek
repulsion (Občasný) - 17.3.2007 > Sice cení zuby, ale spíš to vypadá jako dementní úsměv... sorry
U příspěvku:Rodina
repulsion (Občasný) - 12.3.2007 > Líbí, ale nechápu ty elipsy okolo hlavy - to má svatozář, nebo co?
U příspěvku:vylet za sg
repulsion (Občasný) - 9.3.2007 > Mně se ten příběh líbí.
U příspěvku:Velkej šéf
repulsion (Občasný) - 8.3.2007 > b0wiceQ> Spíš bych to viděl na něco od Motorhead :o) třeba Ace of Spades.
U příspěvku:Kurvadrát
repulsion (Občasný) - 7.3.2007 > celulosa> Jsou to fotky asi 9 let staré (sakra, to nám ten čas ale letí...) - konec Smíchovského nádraží, z takového nadchodu pro pěší, co tam stál. Těď už to tam vypadá úplně jinak. Jsem to měl nafocené na kinofilmu, a teprve nedávno jsem si konečně pořídil skener, co umí negativy obstojně naskenovat. Tak si tak občas po večerech hraju :o)
U příspěvku:Todle vihrát nesmý!!!
repulsion (Občasný) - 7.3.2007 > Na tuhle pičovinu se chodím dívat místo terapie alespoň jedenkrát denně. Hlavně se mi líbí to bohorovné mlaskání na začátku.
U příspěvku:Vodokoň
repulsion (Občasný) - 7.3.2007 > Chybí mu jen bimbásek.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter