Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Michaelenka
(žena)
Občasný
Na Totemu: 921x
Napsat zprávu

několik informací o mně?! Jaká čest!!:o) Mám jen jednu důležitou- neberte mě zas tak vážně, mohlo by to špatně dopadnout. Ale psát mi můžete....:o)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:neva
Michaelenka (Občasný) - 1.11.2006 > Kravene, přijde mi, jakobys příliš dlouho poslouchal Kissko a trošku Ti to vlezlo na mozek:)
Ale jinak fajn:)
U příspěvku:neva
Michaelenka (Občasný) - 1.11.2006 > Golden Norek> Kolébá, ale skoro až tím stylem, že Tě každý zhoupnutí vyklopí z kolíbky:)
U příspěvku:l.Godiva
Michaelenka (Občasný) - 1.11.2006 > Chybí tomu vidle... prostě nikde ani zmínka o vidlích...
U příspěvku:konstrukce
Michaelenka (Občasný) - 20.10.2006 > miroslawek> Si mi ukradl reakci, styď se:)
Jinak Rawene, klobouk dolů, nemám co dodat.
U příspěvku:čarou
Michaelenka (Občasný) - 3.10.2006 > Ho-
v-
no...
Je to o ničem - partafráze kýče, či snad kýč jinak? Máš na víc, řekla bych...
U příspěvku:... preludium ...
Michaelenka (Občasný) - 30.9.2006 > Já tím jen myslela, že zcela výjimečně to nepůsobí tak nějak prvoplánově esteticky:) Ale neptej se mě, co tím myslím - nevím to:)
U příspěvku:... preludium ...
Michaelenka (Občasný) - 30.9.2006 > No, zdá se, že jsi dospěl... a mě tu každý ignoruje... asi to přijde až za 2 roky, až budu též bakalářem:)
U příspěvku:ATEE MID C
Michaelenka (Občasný) - 1.9.2006 > Tak nevím, bible, tolkien, připomíná mi to leccos, co jsem nečetla:o)
Řeknu to takhle - líp naznačit frázování: jestli se to nerýmuje a jestli je rytmus a přízvuky víceméně volitelný, pak by bylo fajn vědět, jak to čteš. Např: "v jednom tvém pomalém nádechu" prošumí - ale kdybys to rozházel jak to umíš jen Ty slovo na řádek a ještě poschodkovat od kraje, tak by to i pomalu vyznívalo.
Neměla bych tuhle připomínku, kdybys Ty sám s tvarem básně neexperimentoval - a zrovna teď, když je tolik příležitostí, je nevyužiješ...

Ale jako výsledný dojem je divný, což být Tebou chápu jako pochvalu:o)
U příspěvku:Vy,obludy!
Michaelenka (Občasný) - 27.7.2006 > Tys byl na filmu Auta, jen to přiznej!!!
Je to jen kvalitnější varianta těch budovatelských fresek na vlakových nádražích... teda kvalitnější... chybí mlékař, slévač, chemik, lidi v kroji a rozjásané děti.
Pojala bych to i jinak - můžeš vyfotit cokoli, když to umíš, všecko vypadá jako neupřímná prosba o pochvalu.
U příspěvku:Cesta do Stínadel
Michaelenka (Občasný) - 27.7.2006 > Nebudu nikde vystavovat své nejširší otvory:o)) Ostatně netuším, jak může otvor vyčnívat:o) Kdybys místo její použil svůj, bylo by to takovýhle...
Nejsem ježek, ale krysa:o))
U příspěvku:Cesta do Stínadel
Michaelenka (Občasný) - 26.7.2006 > Jo, už jen vypustit prasata... ať se proběhnou.. a píseň vontů jim myslím vadit nebude, kdyžtak můžou běhat za tleskačovým kolem... jo, tak to foglar asi chtěl...
U příspěvku:Hřbitovní píseň
Michaelenka (Občasný) - 25.7.2006 > Chybí kostra.
Nebo aspoň nějaký alegorický pytel...
U příspěvku:Staří mládenci
Michaelenka (Občasný) - 25.7.2006 > A oni ti ten pytel půjčili????
Tím se mnohé nedorozumění vysvětluje...
U příspěvku:Alegorie
Michaelenka (Občasný) - 25.7.2006 > Hm... je s podivem, že ani teď nechápu... Sem myslela, že je to svíčka a pytel... a chápala bych to jako alegorii třeba Tvého neúspěchu v milostném životě.. pytel je schlíplý více než dostatečně, aby má alegorie byla srozumitelnější než Tvé hraní si na čegevaru, o kterém málokdo z vás, pseudorevulucionářů, ví, že to byl komunista.
Ostatně si myslím, že v 70. letech jsi se do té brašny ještě vešel, tak co jako? Nebo že by se mezi nás vloudil partyzán-estét???
U příspěvku:nekrolozi
Michaelenka (Občasný) - 25.7.2006 > Dobře, odovolávám, že tě miluji, aby to tu bylo, kdyby něco:) I když teda nevím, tímto typem paranoy nějak netrpím, mám spíš opačný problém... ale to sem nepatří, že se zbožňuju:o)
Toto je kvalitní názor...
U příspěvku:dysiz d lávsong II.
Michaelenka (Občasný) - 25.7.2006 > Jo, tak teď vidím, že jsem se hrubě mýlila v tom, co kdo považuje za živočišnost a dravost. Je to plytký, chybí mi v tom úcta k síle, která je v krvi. Ale jestli to má být vyjádření neúcty, tak to zas jo:o)Možná je to tím, že máme poněkud jiné asociace, co se masa týče - ty vidíš nazelenalé studené z lidlu, já horké a ještě se chvějící tím, co už není život a ještě není smrt.
Vidíš? už zas vidím něco, o čems vůbec nemluvil:o)
U příspěvku:nitky
Michaelenka (Občasný) - 25.7.2006 > Ano, je těžké říct něco, co by bylo tak dobré jako neříct nic:o) Též bylo řečeno i to, že vítr nepohne slunečním paprskem, protože jsou jiné podstaty:o)
Jsem dnes studnice neřes... totiž moudrosti:o)
Jo, a mince padaly i v Sympsnech, když byl Monty štědrý:o)
A jestli mě něčím sereš, tak je to to, že pro mě jsi nesmírně inspirující... nechceš to zkusit, jen tak? Že bys něco napsal a já to dotáhla?
Akorát nevím, kdy se zas dostanu na net... ale to je pro Tebe jen plus, protože aspoň nemusíš vymýšlet výmluvy, proč by to nešlo:o)
U příspěvku:žlutá barva je nemocná
Michaelenka (Občasný) - 25.7.2006 > Bych teda řekla, že má hédoné je mantra, kdežto tohle je fakt šílený... jenže netuším, proč by šílenství mělo být rytmický... už jen proto, že drásavý pocit nemelodičnosti člověk jen tak nevyvolá, mi přijde, že se Ti povedlo, cos chtěl, pokuds teda chtěl tohle.
A poněvadž se diskutovalo o poločasu rozpadu i o žluté, ráda bych, aby se vynořil smělec, co se vytasí s úvahou o Tvé fascinaci podpažím:o)
U příspěvku:nekrolozi
Michaelenka (Občasný) - 25.7.2006 > Ses zase notně potácel, viď?:o)
Jo, je to živý, zas jednou nám místo fňukny... totiž citlivého hošíka... předvádíš svou lepší stránku?
No, hlavně že vím, proč Tě miluji a odivujuji:o)
U příspěvku:koloběh
Michaelenka (Občasný) - 25.7.2006 > No, tak ta prostřední část budiž omluvena tím, že jsi neměl úvod do obecné lingvistiky. Jediný, co se mi na tom líbí je "jaro není", protože to jediný má jakés takés vzepětí vůle a vzdoru. Moc rychle opouštíš myšlenky, který by Tě mohly dovést dál, je to spontánní, ale unáhlené. Tohle je materiál na dvě tři věci. Je tam spousta věcí, které mě osobně táhnou jinam a dál, ale že Tebe ne, mi přijde líto. Tak například přejíždět prstem po čemkoli je dobrodružství na pár hodin, a Ty k tomu přistupuješ "hlavně že to tam je a že mï to už nezavazí v hlavě". Styď se Mrawenečníku:o)
U příspěvku:Alegorie
Michaelenka (Občasný) - 25.7.2006 > Taky nechápu. Možná kvalitní, ale prázdný. To už radši hada u davusenkyg - v tom je aspoň vidět posedlost životem. Tenhle přístup "hlavně si nezadat, moc se neodhalit, nikdy se nemýlit" je moc bojácný a slaboučký.
U příspěvku:zelené noci létajících třísek
Michaelenka (Občasný) - 25.11.2005 > No, ano, ne, že by to nebylo krásné, ale chlapče - odhalit kouzlo v prostotě věci taky není od věci. Tenhle rozbujelý rádobyintelektualismus, proti kterému když někdo něco namítne a sám se pak chtě nechtě zařadí mezi burany, je velice pohodlná skořápka, jak se schovat před světem... jen sám znát meze intimity a ostatním pouze dávat dojem, že do ní pronikli, aniž Tě tím přímo ohrozí... neříkám, že to nemůže být autentické, jen si myslím, že je to věc, ve které nejde odhalit nic, ani pravda, ani lež, a obávám se, že ani pocit... pokud teda nechceš zprostředkovat lidem pocit prázdnoty.
Nepokouším se Tě ale nijak napadat, svým vyzněním jsi mi naopak velmi sympatický. Jen by mě zajímalo, kolik Ti tak je.
U příspěvku:Had v rukávu kabátu
Michaelenka (Občasný) - 24.11.2005 > Nesmrtelný had je nejlepším společníkem budoucího právníka, archiváře a japanologa... jak jen je u nás krásně veselo a mysticko:o)
U příspěvku:Ďáblův výsměch
Michaelenka (Občasný) - 31.3.2002 > Proč? (Mrzí mě, že nejlepší hodnocení je vyjádřeno tím vyřehtaným obličejem, je to tady tak trochu nepatřičné, myslím.)
U příspěvku:Můj den
Michaelenka (Občasný) - 14.5.2001 > Davušenko, Ty máš talent!!! A ta krásná fotografie, nedivím se, že Tě zbožńuje tolik lidí (dokonce i ženy!) Vinetů a Olda jsou na Tebe hrdí plným právem, dobře Tě vychovali.
Celé se mi to moc líbí.
U příspěvku:Kelímek
Michaelenka (Občasný) - 30.3.2001 > já nevím, mně to přijde jako docela standartně podařená povídka, za kterou se nemusíš stydět, ale ze které asi nejsi ani dvakrát nadšený. Jde to. Chyby nevadí, bez nich by to nebylo lidské.
U příspěvku:Ze života citové deprivantky
Michaelenka (Občasný) - 5.1.2001 > Kristýno, Kristýno... za tohle bych Tě nejraději zabila a tak dále. Nerada Tě urážím, ale myslím si, že ta moje slohovka byla lepší.
Jak to, že jsi v té soutěži??? Nepodplatilas náhodou Naomi nějakým fešným svetříkem?:o)))
U příspěvku:naštěstí ošklivá
Michaelenka (Občasný) - 28.11.2000 > Nechápu to a nechápu, proč se mi to líbí. Uvítala bych bližší vysvětlení, nejlépe přímo od autora.
U příspěvku:Trápení
Michaelenka (Občasný) - 28.11.2000 > Ježišikriste!
Kdo jen dokáže někomu tak nádherně ublížit?
U příspěvku:...proč?
Michaelenka (Občasný) - 28.11.2000 > Fakt se mi líbí ta myšlenka v posledním řádku, ale nemyslíš, že by ses mnohem lépe vyjádřila, kdybys místo těch rýmu napsala to, co Tě napadlo úplně poprvé. Jde poznat, co jsi tím myslela, ale mně rýmy, všeobecně i jako choroby, připadají násilné a neupřímné.
Můžu se, prosím, zeptat, kolik Ti je let?
U příspěvku:Překlad II.
Michaelenka (Občasný) - 17.10.2000 > nechce se po mně, abych to chápala, že ne?
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter