Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
zoly
(žena)
Občasný
Na Totemu: 6278x
Napsat zprávu

Jsem taková malá šedá myška v našem barevném světě....(nebo je to naopak?) (..o několik let později..) ..ba ne, už žádná myška..jsem jaká jsem..prostě dospělá:)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Bluer
zoly (Občasný) - 10.10.2007 > tohle se mi líbí moc....jemné s určitou lehkostí a zároveň strašidelné:)..ten pohled v očích...uuuu
U příspěvku:Jedinečná alpská chuť
zoly (Občasný) - 17.8.2007 > NikiShadow> Ty jsi autorka:)) nicméně si myslím, že právě ten kontrast drak-pozadí tomu chybí..a je to z důvodu téměř stejné barvy draka jako je barva středního "pruhu" pozadí...možná je zádrhel tady;)..
U příspěvku:Jedinečná alpská chuť
zoly (Občasný) - 15.8.2007 > z draka jde strach, ale mně se nejvíc líbí ten kravičko-oslík (vzdávám hold alpským kravám rodu Milka):)) ale vážně..to pozadí mi přijde nedodělaný - ruší mě barvy, nedomyšlený horizont, žádné detaily....asi bych to nechala bez pozadí..bylo by to takový mystický:)
U příspěvku:J A S M Í N Ě B.
zoly (Občasný) - 15.8.2007 > líbí
U příspěvku:Proč já blbec platím daně
zoly (Občasný) - 9.8.2007 > to je trefný:))
U příspěvku:pruhovaná ...
zoly (Občasný) - 11.7.2007 > mně se to líbí přesně tak, jak to je:)..
U příspěvku:Náhrdelník
zoly (Občasný) - 4.4.2005 > Naty> Přesně tak to bylo myšleno
U příspěvku:"Řekni mi, co chceš...
zoly (Občasný) - 21.1.2005 >
U příspěvku:Proč chybí mi.
zoly (Občasný) - 26.11.2004 >

Ale tady přece vůbec nejde o nějaké formy, vy formálci!!:)

 Děkuju,F.:)

U příspěvku:TAKOVÁ KRÁSA
zoly (Občasný) - 10.4.2003 > loomy> 

přesto stále trvám na svém názoru...Když si tu namátkově čtu nějaké básničky, tak si zřídka zjišťuju informace(jsou-li nějaké) o autorovi předem...je mi srdečně jedno jestli autorem je inženýr nebo desetileté dítě... a myslím, že tahle básnička není jen takovéto rýmující se "tra-la-la"...prostě se mi líbí:)

U příspěvku:O životě
zoly (Občasný) - 8.4.2003 > Doucha> vím,vím...
U příspěvku:ZRAZEN NA KOLENOU
zoly (Občasný) - 7.4.2003 > líbí:) ....jen si nejsem jistá tím zlézt....nemá být slézt?!
U příspěvku:O životě
zoly (Občasný) - 7.4.2003 > určitě stačí jen chtít... :)
U příspěvku:TAKOVÁ KRÁSA
zoly (Občasný) - 7.4.2003 > loomy> právě naopak:)
U příspěvku:Setkání
zoly (Občasný) - 14.3.2003 > Lian ma pravdu...ale jinak to nejni spatny:)
U příspěvku:TAKOVÁ KRÁSA
zoly (Občasný) - 13.3.2003 > ja si myslim, ze je docela obtizny hledat slova tak aby se takhle rymovala...teda aspon mne to nejde..takze to ocenuju..:)..a navic..je to takovy osobity styl...a neni to tak spatny!:)
U příspěvku:Tatry 4
zoly (Občasný) - 6.3.2003 > tak trosku marsoidni a pekelne:)
U příspěvku:Ivanka
zoly (Občasný) - 6.3.2003 > ta ruke se mi z tohodle uhlu zda takova pokroucena a .."macata"...ale jinak je to moc pekny:)
U příspěvku:Na prochazce mezi stromy
zoly (Občasný) - 6.3.2003 > me se to libi:)je to jako v nejakym hororu,kdyz pristavaj mimozemstani na lesni palouk:)
U příspěvku:Angel
zoly (Občasný) - 13.2.2003 > mě to teda taky nějak míjí...
U příspěvku:V noci
zoly (Občasný) - 13.2.2003 > myslím, že já to pochopila,ačkoliv bych nebyla schopná tu báseň nějak vysvětlit jiné osobě. Líbí se mi to a mám někdy podobné pocity...líbí..moc:)
U příspěvku:Nick C.
zoly (Občasný) - 27.1.2003 > moc se mi to nelíbí
U příspěvku:Nežná krása
zoly (Občasný) - 27.1.2003 > hezké:)
U příspěvku:na chaloupce
zoly (Občasný) - 24.1.2003 > čtenář> mne se to docela libi...a co je ta "kredibilita"???:)
U příspěvku:Pár slov
zoly (Občasný) - 24.1.2003 > Vždyť je to milý!:)
U příspěvku:Studie
zoly (Občasný) - 13.1.2003 > DeadKennedys> DK:Nějakým způsobem si to pravidelně stopuješ?:))A jak dlouho to tvé myslení na sex trvá? Právě 10.vteřinu nebo déle? Fakt by mě to zajímalo!:))
U příspěvku:Povzdech
zoly (Občasný) - 13.1.2003 > hezoučké:)
U příspěvku:fight
zoly (Občasný) - 13.1.2003 > "why"?to by mi spíš sedělo k nějakým ninjům...ty maj v akčních filmech jedinej úkol-zabít:)
U příspěvku:Zlost
zoly (Občasný) - 8.1.2003 > Skip:za co davas dvojku?za autoruv nazor ci provedeni?
U příspěvku:Dostihová
zoly (Občasný) - 8.1.2003 > hezký a jasný :)))
U příspěvku:Studie
zoly (Občasný) - 8.1.2003 > Souhlasim s centaurem. Žádná novinka to skutečně není.Prostě to tak je...ale já bych zas neházela flintu do žita...nejsou všichni stejní a jde o to jen najít okruh lidí s podobným názorem a žebříčkem hodnot..vždyť:"Vrána k vráně..." a "Rovný rovného...":)..no.:)A vlastně jak bys tu situaci chtěl řešit, když už se tu tak horšíš nad dnešní mládeží..tedy celkově vzato nad námi:)(P.S.:já totiž taky spadám do -náctiletých:)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter