Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 29.9.
Michal
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 6.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Snový život
smithers (Občasný) - 23.2.2009 > Mbonita> ááá :-) Já ti moc děkuju, protože nebýt tebe a taky Annae a DrFausta a vašich rad, tak se v tom hledání formy utopím. Konečně vidím trochu směr, kudy by to šlo. Hledám, zkouším, ladím. Děkuju.
U příspěvku:Zítřek
smithers (Občasný) - 23.2.2009 > drfaust> Já děkuju moc. Valente už došel, takže dorazím nějaký to sci-fi, co mám rozečtený a jdu do toho. Díky.
U příspěvku:Nostalgická
smithers (Občasný) - 20.2.2009 > Rozhodně musím doporučit, protože "to" tam "je" :-) Kruci. Já to pořád hledám a vždycky se probudím ráno s rukou v nočníku. A ty si to tady takhle dáváš. :-)
U příspěvku:Jinakost
smithers (Občasný) - 20.2.2009 > Bart> AYE AYE, SIR! Vďaka ti.
U příspěvku:Jinakost
smithers (Občasný) - 18.2.2009 > anae> JÉÉ! Děkuju za pětku :-)
U příspěvku:Jinakost
smithers (Občasný) - 17.2.2009 > Mbonita> Děkuju. Pořád hledám formu pro ty svoje rádobytexty, tak třeba někdy za 20 let by to mohlo být alespoň mírně dobré :-) A je to prostě o rodině, o tom že každej vidíme smysl v něčem jiným a přesto spolu musíme vyjít (pokud spolu chceme mluvit). O té délce nevím, nedokážu to posoudit, když to zkusím, vyjde z toho paskvil. Snad příště.
U příspěvku:Jinakost
smithers (Občasný) - 17.2.2009 > miroslawek> Jsem rád, že ses zase ozval. Byl tu takovej divnej klid...vďaka za názor.
U příspěvku:Jinakost
smithers (Občasný) - 17.2.2009 > mademoiselle secret> Mnohokrát díky.
U příspěvku:Jinakost
smithers (Občasný) - 17.2.2009 > Hyda> Děkuju.
U příspěvku:Čtyři elementy
smithers (Občasný) - 15.2.2009 > drfaust> OU! Děkuju.
U příspěvku:Klaus není sexy
smithers (Občasný) - 12.2.2009 > Tohle mě dostalo. Všechno. Ale naučte svého losa pravidla :-)
U příspěvku:Zítřek
smithers (Občasný) - 11.2.2009 > Bart> OU! Díky mnohokrát.
U příspěvku:Zítřek
smithers (Občasný) - 6.2.2009 > Axxa> Děkuju mockrát :-)
U příspěvku:Hlasy
smithers (Občasný) - 5.2.2009 > Tohle je mi blízké a svým způsobem mě to oslovuje. Ikdyž za tím možná vidím něco jiného, než byl záměr. Ale to mě baví.
U příspěvku:Zítřek
smithers (Občasný) - 5.2.2009 > Mbonita> Vidíš, taky mi to mohlo dojít :-) Já ti moc děkuju.
U příspěvku:a ty
smithers (Občasný) - 5.2.2009 > Pro mě dost šílený, ale skvělý!
U příspěvku:Zítřek
smithers (Občasný) - 5.2.2009 > kubino> Díky moc.
U příspěvku:Zítřek
smithers (Občasný) - 4.2.2009 > Hyda> Děkuju mockrát. Já si teď prostě nemůžu pomoct. Jak na něco šáhnu, line se z toho smutek hustej jak med. Čekám na znamení. Děkuju.
U příspěvku:Zítřek
smithers (Občasný) - 4.2.2009 > anae> Děkuju moc. Přesně tak :-)
U příspěvku:Pohled zpoza lét
smithers (Občasný) - 2.2.2009 > Vidím to a to mě baví. Moc.
U příspěvku:Rybář
smithers (Občasný) - 2.2.2009 > Hyda> Děkuju moc. Jo ten smutek tam ještě chvíli bude. Ale neboj, doufám že se to snad konečně změní.
U příspěvku:Rybář
smithers (Občasný) - 2.2.2009 > andzi> Díky mnohokrát.
U příspěvku:Rybář
smithers (Občasný) - 2.2.2009 > Mbonita> Děkuju, ono je to někdy dost těžký a hlavně to, utnout všechno v pravou chvíli :-)
U příspěvku:Nad ránem
smithers (Občasný) - 2.2.2009 > andzi> Děkuju moc.
U příspěvku:Keř s plody trnitý
smithers (Občasný) - 2.2.2009 > miroslawek> Pochopil jsi to správně. Ikdyž bych se na to měl vykašlat, nemůžu zůstat lhostejný k něčemu, co mi trhá žíly (zas tak hrozný to není :-) Piš, já si budu taky psát, občas se tady můžeme seřvat a bude klid.
U příspěvku:Keř s plody trnitý
smithers (Občasný) - 1.2.2009 > miroslawek> Nepotřebuju chápat nic, lidi jako ty mě nezajímají. Já, já, já...občas by sis měl přečíst, co sem píšeš. Snažím se porozumět tomu proč. Kašlu na to.
U příspěvku:Rybář
smithers (Občasný) - 30.1.2009 > Serpentin> Tohle se mi stává taky. Většinou pracuju s volně plynoucím tokem myšlenek a jen přebírám a proto je tato náhoda vskutku čistě náhodná :-). Ať ti to jde!
U příspěvku:Rybář
smithers (Občasný) - 30.1.2009 > rohoz> Moc díky, je to tak nějak dohromady. Taková ta bezmoc.
U příspěvku:Rybář
smithers (Občasný) - 30.1.2009 > Já děkuju mnohokrát! Asi jako před pěti lety, když jsem sem začal psát :-) Ještě jednou díky.
U příspěvku:Lednové nemocniční ráno
smithers (Občasný) - 30.1.2009 > Vrátil jsem se a udělal dobře. Moc dobrý.
U příspěvku:Nad ránem
smithers (Občasný) - 30.1.2009 > Hyda> Děkuju mockrát! A máš pravdu v tom, že smutný je to moc.
  <<< předchozí 
6.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter