Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Obsedantně kompulsivní echa
Exil Felipe (Občasný) - 21.5.2004 > "Zajímavé až riskantně! Pořád to čtu a nevím, jestli je to báseň... To mě zneklidňuje..."

Čili:

"Žvahlav.

Je smažno, lepě svihlí tlově
se batloumají v dálnici.
Chrudošiví jsou borolové
na mamné krsy žárnící.

Půvabná báseň, pravil dr. Faust, totiž Alenka. Naplňuje mou mysl jistými pocity, jen přesně nevím jakými..." Levïs Caroll

Adinko - body nejsou za básničku, promiň. Ale za výrok, ke kterému inspirovala dr. Fausta.

Bože!!! Co se to stalo s Totemem!
U příspěvku: ROZEHRANÁ TERAPIE
Exil Felipe (Občasný) - 21.5.2004 > Ano, skutečně! Je to ohromující, geniální, rafinované, brilantní, skvostné, úžasné, invenční! Je to fascinující, to je dvacatero Ílliad v jednom kuse!

Je to pravá rozkoš číst! Člověku se už při desátém slově z patnácti (pardon - dvaceti) zatají dech, a kdyby báseň tak rychle neskončila, jistě by se ohromeným vzrušením udusil!

A to věru nestandardní posouvání řádků! Ach, prožil jsem poetický orgasmus, půjčte mi kapesník!
U příspěvku:Já vím, co říkám...
Exil Felipe (Občasný) - 21.5.2004 > Ach du Scheisse! Das war ja toll!
U příspěvku:Rozhovor s bin Ládinem
Exil Felipe (Občasný) - 21.5.2004 > QB - ale jo, quído. Myslím si to.
U příspěvku:Rozhovor s bin Ládinem
Exil Felipe (Občasný) - 21.5.2004 > Tak toto hraničí se stylem www.vosanajazyku.com To je velká pocta...

Je to brilantní, skvělé, jen graficky se to trošku hůř čte. QB závidí, pokud tomu dobře rozumím.

Škoda, že Ti nemohu dát dvě doporučení naráz... Jejda! Vlastně můžu. Mám dva nicky. Tak počkej. Ať upoutáme pozornost.
U příspěvku:Samota slepé ženy
Exil Felipe (Občasný) - 18.5.2004 > Jako vždy. I když nejsi nejlepší v rámci svých vlastních standardů, jsi pořád výborná...
U příspěvku:Ta paní s křečovýma žílama má hezkou stuhu na kopačce
Exil Felipe (Občasný) - 18.5.2004 > Zajímavé, moc...
U příspěvku:carevna Břitka III.
Exil Felipe (Občasný) - 18.5.2004 > Tady se slavila dávná déčka. Ať je jedno od mne ex post.
U příspěvku:?
Exil Felipe (Občasný) - 18.5.2004 > Hluboká poklona, madam...
U příspěvku:Cigarety
Exil Felipe (Občasný) - 13.5.2004 > I czemu nie po polsku? Moze by poszlo lepiej...
U příspěvku:První máj v Paříži
Exil Felipe (Občasný) - 13.5.2004 > Vcelku pohodová reportáž... Pokud jde o překlady, tam bych byl proti psaní ve francouzštině. Sice si to přečíst dokážu - ale obecně se to má za příznak špatného stylu.
U příspěvku:???
Exil Felipe (Občasný) - 12.5.2004 > Ježíš, nejkrásnější jméno ze všech jmen!
Ježíš, na mne shlíží, když jsem unaven!
Ó když jsi utrápen, kudy dát se nevíš
Vždycky tě zachrání, sladký, dobrý Ježíš!

Boduji tě, příteli s podmínkou. Pokud se jedná o báseň homosexuální, máš body. Pokud je však jejím skrytým poselstvím to, co jsem uvedl svrhu, jedná se o svatkorádež a body mi budeš muset vrátit.
U příspěvku:Bivak na Venušině pahorku
Exil Felipe (Občasný) - 12.5.2004 > Jako vždycky, když čtu Tvoje básničky, chtěl bych být ženskou. :-)))
U příspěvku:MY NEJSME TY VÍLY
Exil Felipe (Občasný) - 11.5.2004 > Ano, je to milé.
U příspěvku:Konec cesty
Exil Felipe (Občasný) - 11.5.2004 > Znám lepší:

Chlapík se topí a řve: "Pomóc!"
Druhý stojí na břehu a ptá se: "Věříš v boha?"
Topící se: "Ano, pomoz!"
Zachránce: "Věříš tedy v našeho pána Krista?"
Topící se: "Ano, jistě!"
Zachránce: "Jsi katolík, nebo protestant?"
Topící se: "Protestant!"
Zachránce: "Baptista, nebo metodista?"
Topící se: "Baptista, přísámbůh!"
Zachránce: "Baptista Jižní kongragace, nebo severní?"
Topící se: "Severní baptistické reformované!"
Zachránce: "Tak se utop, rouhači!"

Cha cha cha a body dávám svému vtipu.
U příspěvku:Slibovaný
Exil Felipe (Občasný) - 11.5.2004 > Vlemi pěkný, nějaký enface by nebyl?
U příspěvku:ROMANCE NA LINCE DUVERY
Exil Felipe (Občasný) - 10.5.2004 > Má to strašně moc nedostatků, ale je to aspoň opravdové. Chceš-li však na Totemu udělat kariéru, musíš to psát takhle:

Červenám - červe... nám
U telefonu
kdesi nepochopitelně absorbovanými touhami
Já - neuchopen... Totiž... Nepochopen

Aáách v mystickém zelonobledém výkřiku KLIKY!
I TY?

Takže - zde ukázka básně, za jakou bys dostal deset doporučení a vstupenku do síně slávy. Já ti to dám pro radost z čehosi milého. :-)))
U příspěvku:Kritikům a obzvlášť Emmetu Rayovi
Exil Felipe (Občasný) - 7.5.2004 > Milá nejmilejší a mezi pseudopoetickou chátru Totemu spíše ani nepatřící...
Nechápu, co to sem napsala Kelly. Tahle věc by klidně mohla být úvodem, nebo závěrem sbírky.
Ostatně - vydala jsi už knihu? Jestli ano - kde? Jestli ne - PROČ?
U příspěvku:Nášup
Exil Felipe (Občasný) - 23.4.2004 > Tentokrát jsem se opravdu zasmál. :-)))
U příspěvku:Setkání přátel při svíčkách
Exil Felipe (Občasný) - 21.4.2004 > Líbí se mi to - i strýček Mao, asi si ho tam pořídím. Jinak bych tam raději viděl obraz, který visí u mě na protější zdi - totiž šajch Usáma, když byl mladej a vypadal jako nejkrásnější prorok světa.
U příspěvku:Filip jako Palestinec
Exil Felipe (Občasný) - 19.4.2004 > Ještě malou poznámku - v reálném životě dávám osobně přednost černé kúfíji sunnitské, před rudou barvou ši´ítů. Je to čistě estetická drobnost.
U příspěvku:carl zeiss
Exil Felipe (Občasný) - 17.4.2004 > Máš mít, máš předplaceno.
U příspěvku:Loser
Exil Felipe (Občasný) - 17.4.2004 > Já ti dám pět bodíků za pŕvní dvojverší - to zní dobře, čistý, svobodný estetismus. Pak se mi to už ale vůbec nelíbí, zo je věc názoru ovšem.
U příspěvku:(neznámý)parchant
Exil Felipe (Občasný) - 16.4.2004 > Měj si, Jarine - jen s tou čokoládou to nějak nedávám, že by rasistickej podtext? :-)))
U příspěvku:V kruzích dubna
Exil Felipe (Občasný) - 16.4.2004 > Někdy s údivem (to bych podtrhnul) zjišťuji, že nevím všechno. Co jsou kupříkladu "líhy"? Je to kantonsky, mandarínsky či z Ottova slovníku? Nevím a čím dřív mi to řekneš, tím méně budu nervózní.
U příspěvku:V kruzích dubna
Exil Felipe (Občasný) - 16.4.2004 > Proháníš draka, můj příteli? Snad ne draka bílého?
U příspěvku:V kruzích dubna
Exil Felipe (Občasný) - 16.4.2004 > Ne z osobních sympatií... Do poezie to rozhodně patří.
U příspěvku:After shave...
Exil Felipe (Občasný) - 20.2.2004 > Šíleně světově dobře komixové
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter