Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:jede satan na čézetě
franta (Občasný) - 24.11.2004 > zirael> vida, půvabná čtenářka surfuje po mých textech. chm chm.
díky.
U příspěvku:ráno se šiky
franta (Občasný) - 18.11.2004 > čtenář> co tě sere, zírale zhýralá? co bys chtěl od redaktora? aby mi zabránil slovem tu někoho vykuchat?

běž mě prásknout. ale myslím, že ti bude naprskáno smíchu do ksiftu.
U příspěvku:ráno se šiky
franta (Občasný) - 18.11.2004 > Ztratila> Ok – twist & shout, baby.
U příspěvku:ráno se šiky
franta (Občasný) - 18.11.2004 > blondýna> vy jste mi nějací chytroušíni
U příspěvku:ráno se šiky
franta (Občasný) - 18.11.2004 > čtenář> To je zajímavý názor, pověz mi o tom víc.
U příspěvku:sychravo
franta (Občasný) - 16.11.2004 > ok
U příspěvku:Středová kompozice (pro MPosp)
franta (Občasný) - 15.11.2004 > zombux> každopádně fúzatá polovičko, tady dole to vidět je, tedy je možno to brát jako podpis.
U příspěvku:Emmet_RAY: Neúcta k zemřelým
franta (Občasný) - 15.11.2004 > myslel jsem to naproti.
U příspěvku:Emmet_RAY: Neúcta k zemřelým
franta (Občasný) - 13.11.2004 > Luk Malér> ale tenhle má krásné okno.
U příspěvku:Na Kampě II.
franta (Občasný) - 30.9.2004 > To má Lei pravdu. A docela to ten text diskredituje. Ale on je i jinak vejplachoidní.

Myslíš, že mu Werich spílal :))) To prý si naopak Holan stěžoval, že za jeho bezesnejch nocí, kdy chce psát, Werich mu nedá spát, páč v noci chodí do spíže žrát šunky a kosti hází na podlahu, to dělá rány veliké. A Hulan nemá ani na to víno, aby se ožral. To se nedá.
U příspěvku:Vlna zenu
franta (Občasný) - 20.7.2004 > To jsem tedy najednou něajký teoreticky poučený.
U příspěvku:Nepoznávám se
franta (Občasný) - 2.7.2004 >
U příspěvku:Fa-sol-dó
franta (Občasný) - 23.6.2004 > Já jsem tedy spíš na věci zpevna zrýmované, zrytmizované... ale tohle je fakt dobrý.
U příspěvku:5
franta (Občasný) - 30.4.2004 > Naty> No, já tvůj postoj chápu a nesnažím se ho změnit. Dokonce mám úplně stejnej postoj. Jak se snažim – nešikovně – říct tim delšim filmovým blábolem.
U příspěvku:5
franta (Občasný) - 30.4.2004 > Naty> Viděl jsem kdysi film z Jugošky, slavný válečnej film. Z druhý sv. války. 6ádnej sriler, žádnej Hambo. Zatloukali tam chlapovi hřebík do hlavy. Ten film byl opravdu dobrý. Nedokoukal jsem ho a pětku bych mu nedokázal dát. Byl opravdu opravdu. Moje útlocity mi ale nedaly dodívat se, jaký člověk doopravdy je. Jakej já jsem. Nevím.
A co jsou hřebíky proti znásilnění.
A co je znásilnění proti znásilnění, ve kterym se oběti zalíbí.
A to nemluvíme o vypravěči...
U příspěvku:5
franta (Občasný) - 30.4.2004 > Naty> To víš, pěkný to není... a na světě to je. Taky nemám rád švestkový puding, ale to vůbec nevylučuje, že o něm bude hezká básnička. A hezká, hezká nějak neznamená jenom libé pocity vzbuzující. I nauzea může signalizovat kvalitu (tim si ji nenárokuju).
U příspěvku:Je jen málo chvil
franta (Občasný) - 15.3.2004 > Vlny jsou dobrá autor. Všechno k datu dnešnímu lze sežrat i s chlupem dovnitř i s chlupem ven.
U příspěvku:jede satan na čézetě
franta (Občasný) - 24.2.2004 > ouvej> No vidíš :-))))
U příspěvku:jede satan na čézetě
franta (Občasný) - 24.2.2004 > ouvej> To už radši vůbec.
U příspěvku:Jak se mám?...Ucházím...
franta (Občasný) - 24.2.2004 > Balonový muž? Hezky to zní, Jene. Chorého kačera péra.
U příspěvku:Když nám dochází...
franta (Občasný) - 24.2.2004 > Brý.
U příspěvku:Odvracím oči
franta (Občasný) - 24.2.2004 > Posledním dvěma veršům 5. Zbytek mne nezajímá.
U příspěvku:Poslední dějství po oponě
franta (Občasný) - 24.2.2004 > Ještě že je to rozbité natolik, že si sotva všimnu, jaký je ten rytmus příšera.
U příspěvku:Až zhasne...
franta (Občasný) - 24.2.2004 > Jestli jsem to dobře pochopil: až klišé v nás navždy zhasne, ty se staneš jeho pomníkem. Zní to věrohodně.
U příspěvku:Zátiší
franta (Občasný) - 17.2.2004 > Vio> Správně nápodobně!!! :-))))
U příspěvku:Zátiší
franta (Občasný) - 17.2.2004 > Pescatore> Myslel jsem ta verze tady. Druhá reakce shora. Ale rozzlobíš mě, přečtu tě a vyjmenuju všechny!
U příspěvku:Zátiší
franta (Občasný) - 16.2.2004 > ta je opravdu slabší. ale pescatoreho je mnohem slabší (a ty jeho kecy jsou úplně fuj), pardon chlapci, dobrou noc.
U příspěvku:Čajová alegorie
franta (Občasný) - 16.2.2004 > dobré jsou ty "vnitřní rýmy" a souzvuky: ča je / užje, tochu / pro chuť atd. to by se mělo vyzdvíhnout.
U příspěvku:Když nejsi...
franta (Občasný) - 16.2.2004 > když nejsi, tak jsi. zajímavé.
U příspěvku:Pozvolný soumrak
franta (Občasný) - 12.2.2004 > V takovym stavu se vracet domu... doufám, že na stěně nevisí nějaká brutální pumpička s upilovanou hlavní.
U příspěvku:Sním
franta (Občasný) - 9.2.2004 > kratas> Sním?
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter