Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:POLOŽKY ODEPSATELNÉ Z DANÍ
Andulka (Občasný) - 5.7.2004 > - tak nejak me nesedi ma dati, dal....do poezie.....Ale jinak si to zvladnul moc fajn.
U příspěvku:Cesta
Andulka (Občasný) - 5.7.2004 > ma to kouzelnou atsferu...uplne ti ten pohled zavidim...:-)
U příspěvku:Shimano 18 speed
Andulka (Občasný) - 5.7.2004 > Tu posledni radku sis mohl odpustit...hi hi ho..:-)Jinak se ti povedla vymalovat kouzelna atmosfera obycejneho dne....kdy si nesportovec sedne na kolo....a vychutnava to pomale odpoledne i pomalou jizdu....:-)Dokonce je z toho citit, i jak to pivo chutna.....studene, nahorkle...krku vyprahnutemu zizni..:-)
U příspěvku:už nemám slov
Andulka (Občasný) - 3.7.2004 > -ja bych rekla, ze clovek neni hloupy, ale dela jen hloupa rozhodnuti...:-)
- po ctyrech letech muze zjistit, ze to bylo porpve.....ale 4 roky je prilis malo casu, aby vedel, ze to bylo naposledy...:-)Kdybychom nemeli v co doufat, bylo by to smutne ziti...:-)
U příspěvku:Měnitelé forem II.
Andulka (Občasný) - 3.7.2004 > Tohle bylo taky moc fajn....jen ta posledni veta me nejak zarazila...podle me bat a nebat, zmita jednoho v kruhu a nedojde nikam.......ze kdyz se prestane bat, kdyz prekona ten strach, tak muze byt vsim cim chce. Ale to nic, to je zase jen muj nazor na strach...:-)))
U příspěvku:patnáct
Andulka (Občasný) - 2.7.2004 > jelkoz posledni tyden jsem tak nejak napul v meditativnim stavu....tohle mi sedlo, bylo prijemne...i kdyz nerikas nic noveho pod sluncem, je za potrebi si tyhle veci neustale pripominat, protoze vedet je jedna vec a umet je aplikovat do kazdedenniho zivota je vec druha. Krasny vikend vsem!
U příspěvku:"Rozloučení"
Andulka (Občasný) - 2.7.2004 > pochopila....:-). Ja jeste nakonec, potom, kdyz ujizdim, tak zacnu plakat...:-)
U příspěvku:PROČ JSEM VEGETARIÁN
Andulka (Občasný) - 2.7.2004 > K tematu....libi se mi, ze nemoralizujes proc by ostatni nemeli jist maso, ale proc ho nejis ty. Ja verim, ze to co cteme, mezi jakymi lidmi se pohybujeme, to co jime....do velke casti ovlivnuje nase mysleni a jednani. Proto bychom si meli vybirat, co vpustime do tela nebo do hlavy..:-)
K textu: Je to jeste nevypsane, ale to je fajn.....zacina to tak dospele, pak to spadne na uroven vypraveni mlade holciny. Tesim se na dalsi cteni.
U příspěvku:NO WAY TO GET BACK
Andulka (Občasný) - 2.7.2004 > Very disturbing!Ale velmi dobre napsany! I kdyz je to zvraceny, je ten myslenkovy proces napsan uprimne, duveryhodne.....netreba zadne zvlastni pointy. Pointa je v tom pribehu samotnem. Me u toho napadla ta scena od Dostojevskij ve Zlocin a trest....jak se pripravoval na vrazdu a jak zabil a jak premyslel!
U příspěvku:To víš že jo
Andulka (Občasný) - 29.6.2004 >
U příspěvku:Zrada lásky
Andulka (Občasný) - 29.6.2004 > Katu....mam schovany sve prvni basnicky, ktere jsem psala pred xx lety.....a vypadaji uplne stejne...:-). Na tyto basnicce je fajn, ze z toho je citi, jak te to moc boli.....ale jak rika blondyna, snaz se vyhnout rymovani za kazdou cenu....spis nez na formu, hled na to, co chces rict.....jinak kdyz budes takhle pokracovat, uvidis, jak se to vsechno casem bude lepsit...:-). Drzim palce!
U příspěvku:Co teď?
Andulka (Občasný) - 27.6.2004 > mam pocit, ze si v tom az po usi..:-)))
U příspěvku:P01
Andulka (Občasný) - 27.6.2004 > prijemny pohled na krajinu, prijemna fotka...
U příspěvku:ještě slaná
Andulka (Občasný) - 26.6.2004 > to bylo poteseni cist..
U příspěvku:Borůvky
Andulka (Občasný) - 26.6.2004 > Miluji boruvky.....a taky si pamatuji ceske lesy, kde strileli nasi okupanti a ja se desne bala, aby si me nespletli s tercem...:-)
Ta basen je o necem jinem.....ja vim...:-)...protoze se tam chodim taky nechavat hladit..:-)
U příspěvku:Ten sprosťák
Andulka (Občasný) - 26.6.2004 > Ani nevim, co k tomu rict. Je to ctive napsane, krasne to vrcholi k pointe......jdu si koupit sunku..:-)
U příspěvku:Za vším je pocit
Andulka (Občasný) - 25.6.2004 > Pocity -> teda....to je velmi zajimave tema. Uz nekolik let na nich pracuji -> delam akce, ktere vyvolavaji reakce....desne blbe se vyjadruji, ale myslim, ze mi rozumis.
"Proto je však nutno paradoxně negativity v hypnóze zesílit, aby vznikla silná motivace chtít je odhodit jako zbytečnou zátěž." -> Ja osobne si tohle castnecne nemyslim. Je potreba se sam sebe zbavit veskere negativity a otevrit srdce, tim vetsinou kazdy z nas zacina -> ale hypnoza by v tomto pripade mela byt pouzita jen tehdy, pokud to jedinec nezvladne sam. Hypnoza by mela byt pouzita jako lek, jen kdyz si dotycny neumi poradit sam.....tak alespon ja chapu hypnozu...:-)
Ale ber to spis pokus o diskuzi, ne ze rikam, ze neco tak neni. Ja hovorim spis za sebe, jak to citim...muze to byt pravda, nemusi, muze to byt pravda jenom pro me...:-)

Rika se, ze pres bolest a utrpeni rosteme....:-)...a ja rikam, ze nejtezsi je pro cloveka byt neustale stastnym -> ze se na tom musi neustale pracovat (telo/mozek/spirituality) -> v rovnovaze vyvijet -> aby ty pocity byly takove jak potrebujes a mohl si plne roztahnout kridla a naplnit vsechno co si chtel...:-)
Vazne, dneska si me potesil, velmi zajimave tema, ktere muze pomoci, a navic dneska s tebou souhlasim snad uplne ve vsem. Co me osobne fascinuje, "neznamena mit jenom moudrost, ale umet ji i pouzit" -> ze presto vsechno co vim, stejne s tim vsim bojuji denne kvuli sve vlastni pohodlnosti....Moje vlastni lenivost je muj nejvetsi nepritel...:-)...a nekdy me fascinuje moje vlastni blbost, ze vis, co a jak a lenivost tak na 30% porad stejne zvitezi......Pa a hezky den...
U příspěvku:.:: Ve větru ::.
Andulka (Občasný) - 24.6.2004 > me se moc libi....a v barve by se libila jeste vic..:-)
U příspěvku:Hrdost
Andulka (Občasný) - 23.6.2004 > prijemne prekvapeni..:-)..akorat cekali a cerny bych dala s velkymi pismenky..
U příspěvku:Řekni mi; Povídej; Nezavěšuj vol.2
Andulka (Občasný) - 22.6.2004 > Napsany to mas skvele. Je to ctivy, ma to spad, cte se to plynule, prime reci zni prirozene.... - jen ten obsah je tak nejak mimo me...kdyz to doctu, mam pocit, ze se musim vykoupat...:-)
U příspěvku:Lékařská etika v současné filozofii
Andulka (Občasný) - 22.6.2004 > zacalo to fajn, ale podle me si to zkratil trochu brzy, a prave tam, kde to zacinalo byt nejzajimavejsi. Porozumeni se Stvoritelem, porozumeni nas a nasem miste v tomhle svete,porozumeni nasemu vlastnimu telu, vedomi a podvedomi -> meditace, autohypnoza, hypnoza -> to jsou obrovske nastroje, ktery kazdy z nas muze vyuzit pro svuj svoje telesne i dusevni zdravi, a pravda, v nasi medicine casto velmi podcenovany. Ne nadarmo se rika, Ver a vira tva te uzdravi....Takze o tom jak kazdy jedinec ma do jiste miry kontrolu nad svym telesnym i dusevnim zdravim, jak to vsechno funguje o tom bych se rozepsala nejvic. To, ze vetsina doktoru jsou pouhymi rezniky, vime. Sice se nad tim pozastavujes, ale neprinasis nic noveho.
Jinak velmi uzitecne tema.
U příspěvku:Kýč podruhé...
Andulka (Občasný) - 22.6.2004 > kdyz je neco krasnyho, jako treba zapad slunce anebo mesic v rybniku....tak to prece nemusi byt jeste kyc..:-) Kyc je podle me plno bizuterie na tele nebo trpaslik v zahradce..:-).
U příspěvku:roztoulanému horolezci
Andulka (Občasný) - 21.6.2004 > nemam dusi horolezce, ja kdyz nekam lezu, tak se desne bojim.....takze citit s tou basni nemuzu, ale rekla bych, ze si to zvladla moc fajn..:-)
U příspěvku:Zkušenosti New Age
Andulka (Občasný) - 21.6.2004 > souhlas s BC, tohle me prijde takove vytrzne z kontextu....urcite by stalo za to se o tom rozepsat vic...
U příspěvku:Kostel 2
Andulka (Občasný) - 26.5.2004 > Krasny misto, akorat je to nejak tmavy, a ta prava strana je rusiva, ty panelaky jsou hruza, ale za ne ty nemuzes...:-)
U příspěvku:podzim na dva kusy
Andulka (Občasný) - 26.5.2004 > chladne ticho v partnerskych vztazich...:-)
U příspěvku:bez dechu kamkoli
Andulka (Občasný) - 26.5.2004 >
U příspěvku:Australian Summer
Andulka (Občasný) - 25.5.2004 > fajn napad
U příspěvku:Skica jeste trochu vlhka
Andulka (Občasný) - 24.5.2004 > je to fajn
U příspěvku:o dávání
Andulka (Občasný) - 24.5.2004 >
U příspěvku:Cesta do dětství
Andulka (Občasný) - 23.5.2004 > me by se tohle libilo v barevnym....ty barvy nebe, mraku, louky, stromu u cesty.....takhle se mi to zda moc tmavy......Ale jinak je to nadherny...
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter