Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 12.6.
Antonie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Bouře
origo (Občasný) - 8.11.2000 > Tak jo, taky se přidávám.. moc krásné:)) ale musím se přiznat, že "Mistra a Markétku" jsem ještě nečetla:(( mám ji už sice v knihovně, ale stále málo času:(( ale určitě si ho udělám.. básnička moc krásná:))
U příspěvku:Sunfaerie
origo (Občasný) - 7.11.2000 > Hmm, taky tomu vůbec nerozumím, ale jako laikovi se mi to moc líbí:))
U příspěvku:hádání
origo (Občasný) - 7.11.2000 > Přidávám se.. moc se mi to líbilo.. konec to krásně završuje.. spíš nezavršuje, a proto je to pěkné..
U příspěvku:Miss tisíciletí.
origo (Občasný) - 7.11.2000 > Takže se taky přidám.. hluboké a mimořádně mi ani nevadil volný verš.. vážně pěknéé:)
U příspěvku:Čtyři oči
origo (Občasný) - 7.11.2000 > Tak tohle mě docela vzalo.. vážně.. dost mě blázké téma (možná ne až tak drasticky), ale opravdu se mi to líbilo!! Takové originální téma a po několikerém přečtení čím dál tím hlubší smysl:)
U příspěvku:Píseň o přání
origo (Občasný) - 7.11.2000 > Mně se to moc líbí.. je fakt, jak říkal Cobain, že občas ty rýmy atd... ale celkově to téma a obraty (moc krásných přirovnání...metafor..) se mi moc líbily... "napláči srdce z kamínků".. moc pěkné:)
U příspěvku:Jabloň
origo (Občasný) - 7.11.2000 > Nezbývá mi, než se opět přidat ke komentářů přede mnou..:)) Vážně pěkné.. vidím, že ty jabloně Ti vážně nedají spát:))
U příspěvku:Sluníčko sedmitečné
origo (Občasný) - 6.11.2000 > Moc pěkné.. jak říkám, nejsem přes fotky moc informovaná, ale líbí se mi to:)) Ta spodní fotka je z té Tvojí chaty? Tam musí být krásně:)
U příspěvku:Žalm
origo (Občasný) - 3.11.2000 > Teď se vážně divím, že jsem si takhle pěkné básničky nevšimla.. je vážně pěkná.. neposuzuju, jako Cid, jaký by Žalm být měl, ale jaký jsi ho napsal.. a Tys ho napsal vskutku příjemně pro mé ucho.. nebo spíš oči?:))) Pěkné:)))
U příspěvku:Podzimní nápoj
origo (Občasný) - 3.11.2000 > Opět a zase krásná atmosféra, která z Tvých básniček přímo čiší..:) moc pěkné, jenom škoda, že je ten podzim už pomalu pryč:(
U příspěvku:Některé stromy kvetou v roce dvakrát
origo (Občasný) - 3.11.2000 > :))) Tak jsem se těšila, jak se Ti ta básnička povede a musím říct, že je ještě hezčí než jsem čekala.. vážně krásná:)) Ty Tvoje básně o přírodě, o stromech atd. kromě toho, že perfektně vystihnou atmosféru, na mě vždycky působí jako dvojsmysl - jako by nebyly pouze o stromech a jabloních, ale jako by se za tím skrývalo víc... a to se mi líbí:))
U příspěvku:Lidská známá neznámá
origo (Občasný) - 31.10.2000 > :)))) Moc pěkné.. Majka má pravdu:)) Líbilo..
U příspěvku:Koník
origo (Občasný) - 27.10.2000 > Jee, tak to se Ti Martine povedlo:)) moc se mi to líbilo:)
U příspěvku:Nebijte mě !
origo (Občasný) - 24.10.2000 > Já se taky musím přiznat, že se mi to moc líbilo.. znám totiž taky dva kluky - schizofreniky.. je to strašná choroba.. mají poněkud jiné příznaky.. jsou v pohodě do té doby, než je to popadne a zavřou se do pokoje, kde jsou třeba pár týdnů v izolaci a probíhají stavy agrese atd.. Nejsou z ČR, tak předpokládám, že jim tímto nijak neublížím, že bych to o nich tady řekla.. a tak jsem si na ně vzpomněla při této Tvojí pěkně napsané povídce a musela jsem si zaplakat:)))
U příspěvku:Kopřiva
origo (Občasný) - 22.10.2000 > Taky se mi líbilo:)
U příspěvku:Domov
origo (Občasný) - 17.10.2000 > Nezbývá mi, než se přidat k Martinovi.. je to vážně krásné:)) "domov je zboží neprodejné" je vážně pravdivé.. líbilo se mi moc:)
U příspěvku:Zimní štěstí
origo (Občasný) - 17.10.2000 > Cid má naprostou pravdu, je to jedinečné.. neřekla bych, že jednoduché, ale vážně se mi to líbí a krásně k tomu sněhu hodí.. myslím, že se Ti povedlo, abych když uvidím první sněhové vločky, vzpomněla si na tuhle krásnou básničku:))
U příspěvku:Schýza nad psacím stolem
origo (Občasný) - 16.10.2000 > nezbývá mi, než se přidat... pěkné:)
U příspěvku:The Pharmacist
origo (Občasný) - 16.10.2000 > :))))))))))) Zajímavé.. tak trochu ze života:)
U příspěvku:Sung Wa
origo (Občasný) - 14.10.2000 > :))))) K tomu není co dodat.. i když v angličtině nejsem nijak zvlášť dobrá (natož pak v čínštině:)) ), tak doufám, že k takovému nedorozumění, co se domluvy týče ( nemyslím přímo takovou situaci!!!:)) ) nedojde... Mimochodem, doufám, že to není z vlastní zkušenosti?? :)))))))))))))))))))
U příspěvku:Ona
origo (Občasný) - 13.10.2000 > Moc pěkné, Cobaine.. taky mám občas pocit, že chci "Celému světu udělit důtku. " taky "Dítětem zůstat chceš co možná nejdéle Však pocity dospělých vkrádaj se potají" se mi líbilo.. podle toho, že TI již všichni přede mnou řekli, že melodie je perfektní, tak to snad nemusím dodávazt.)) Joo, pěkné.. P.S. Mimochodem, ABOUT A GIRL je skvělá písnička..
U příspěvku:Kaštanová víla
origo (Občasný) - 13.10.2000 > Taky se mi líbilo... moc pěkně..
U příspěvku:osmnáctý podzim
origo (Občasný) - 13.10.2000 > Nezbývá mi, než se přidat k již předem vyjádřeným chválám.. vážně se mi to líbilo, dobře se to četlo a myšlenka pěkná..
U příspěvku:?
origo (Občasný) - 13.10.2000 > Moc se mi to líbilo...
U příspěvku:O mořích
origo (Občasný) - 12.10.2000 > :)))) Tak tohle je vážně krása.. není co dodat:)))
U příspěvku:Dívka z obrazu
origo (Občasný) - 8.10.2000 > Ačkoliv se ve fotografiích moc nevyznám, tak tahle mě nadchla.. opravdu decentně "načrtnuté" tělo a perfektní nápad s rámem... moc líbilo
U příspěvku:Obě lásky Měsíce
origo (Občasný) - 7.10.2000 > Nemůžu nic jiného, než zase souhlasit s KSTK v tom, že takhle jsem o Měsíci a Slunci ještě nikdy nepřemýšlela, ale zaujalo mě to... Pěkná myšlenka a pěkně napsané.. Jako vždycky:)))))
U příspěvku:Bejvavalo
origo (Občasný) - 7.10.2000 > Cítím z toho velkou pomíjivost věcí, která dokáže občas vyrazit dech... Líbilo se mi to...
U příspěvku:Má je nenávist
origo (Občasný) - 7.10.2000 > Hmm, ohledně toho, jestli píšeš jako muž nebo jako žena.. to je snad jedno, ne?:) Hlavně, že je to pěkné.. a tohle je... je to, je to citlivé kvůli tomu, že lidé neradi slyší slovo "nenávist" snad kvůli tomu, že by se mohla vztahovat k jejich osobě.. a co třeba milovaný člověk k vám chová pravý opak citu, který vy k němu? No nejeví se náhle ta nenávist v takovém světle, že byste ji rázem začali... nenávidět?:))) Moc se mi to líbilo..
U příspěvku:Světlo života
origo (Občasný) - 5.10.2000 > Můžu se jenom přidat k předcházejícím poznámkám:)) takové.. lehoučké:)
U příspěvku:Ospalec
origo (Občasný) - 4.10.2000 > Hmm, LIAN měla svatou pravdu... vážně krásně popsané.. moc pěkné fotky.. jo, tam musela být atmosféra:))
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter