Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Kdo hledá, najde páva
maya (Občasný) - 28.4.2009 > to je páv-ráda :)
U příspěvku:Čistá souměrnost
maya (Občasný) - 10.4.2009 > krásná
/btw. naopak si myslím, že ten rámeček ji podtrhuje/
U příspěvku:KRUCINÁL
maya (Občasný) - 22.1.2008 > nejsem příliš básní znalá, ale tohle se mi sakra líbí :-)
U příspěvku:Noční město
maya (Občasný) - 12.1.2008 > tohle je dokonalé, venku chlad a vevnitř útulno ... na malinkatý zemní kouli.
U příspěvku:květy_na_vodě
maya (Občasný) - 28.3.2005 > Už na podzim roku 2003 jsem se tu rozplývala nad Vážkou, Opicí a dalšími... po dlouhé době zírám znova :) Většina tvých fraktálů (zvlášť těch 'neduhových') je skvělá. Tenhle obzvlášť. Není co kritizovat. Konec chválení :o)
U příspěvku:V podzimním větru...
maya (Občasný) - 4.11.2003 > A heleďme se, co v tobě je :o))) Hodně líbilo.... zvlášť na první pohled...
U příspěvku:opice
maya (Občasný) - 17.10.2003 > Naprosto úžasné.... napadá mě slovo svěží .. i když je to slovo takový profláklý... :o)
U příspěvku:třetí by japam
maya (Občasný) - 15.10.2003 > Jojo, kontrast to je prevít... občas se někde ztratí.. třeba tady, uznávám. :-)
U příspěvku:braida
maya (Občasný) - 14.10.2003 > Hlubší kritiku? Pod bradou více místa.. toť vše :)
U příspěvku:Pórek
maya (Občasný) - 14.10.2003 > To černé pozadí vzniklo jak??
Ten výřez je náhodou fajn... a samotnej pórek... jak nějaká krajina :o) to se mi líbí.
U příspěvku:vzor pohledu
maya (Občasný) - 14.10.2003 > Kousilinek ještě nechat nahoře.... ale jinak .... DOKONALÉ :o)
U příspěvku:druhaa
maya (Občasný) - 14.10.2003 > Mira> V tom případě si radši nepředstavuju tvora, kterej by na tu VELIKOU vrhal takovejhle stín :)
Ta moje je jen malinká... bohužel.
U příspěvku:třetí by japam
maya (Občasný) - 14.10.2003 > fcelkamaja> A já si myslím, že ve fotce vůbec nemusí být poznat, CO na obrázku je... Hlavní je výsledek.. kompozice, barevná, světelná, atd atd. Tíhnu holt k abstrakci. A abstrakce je všude okolo nás.
U příspěvku:jedna
maya (Občasný) - 14.10.2003 > Mari> Moc díky... od tebe to potěší :o)
U příspěvku:druhaa
maya (Občasný) - 14.10.2003 > Mira> ehm... to možná bude tím, že to JE stín na pyramidě :)
U příspěvku:V bílém
maya (Občasný) - 13.10.2003 > paráda :)
U příspěvku:Studie brouka
maya (Občasný) - 13.10.2003 > NEskutečné. :-)
U příspěvku:Ve váze
maya (Občasný) - 13.10.2003 > Tohle je dokonalé, tady není co kritizovat :)
U příspěvku:"Sklo"
maya (Občasný) - 9.10.2003 > BHMarten> Vidiš :o)))
"fotografy, co si někde přečetli".... tak za to bych ti jednu vlepila :oP Já neříkám, že vždy a všude je nevhodná, ale je tu ALE a můj názor zní takhle. Já ji holt moc ráda nemám.
U příspěvku:slozeni
maya (Občasný) - 7.10.2003 > Drobná poznámka- více světlejších tónů.
Jinak bezvadný!
U příspěvku:Tak trošku retro.
maya (Občasný) - 7.10.2003 > Cedrik mi vzal slova od úst.
Hrej si sfotkama, ale vybírej i CO na té fotce je...
U příspěvku:moucha
maya (Občasný) - 7.10.2003 > Bez mouchy by to bylo zajímavější... a ještě kousek seřízlý... ;)
U příspěvku:"Sklo"
maya (Občasný) - 7.10.2003 > Technicky hodně povedené a zajímavé a pěkné.
Nicméně, ta středová kompozice není zrovna ideální, třeba by stačily jen dvě sklenice nebo tak něco ;o).... a ty pruhy...
U příspěvku:Dvasvětyslunce
maya (Občasný) - 7.10.2003 > Cedrik> ... budu mít vtíravou otázku. -> Proč?
jinak děkuji za body :o)
U příspěvku:_v katedrále
maya (Občasný) - 3.10.2003 > sierva> jojo :o) v katedrale za vsech nejkrasnejsi...
v barvě se mi to zdálo lepšejší... ale mám ještě jednu podobnou a černobílou... je to otázka vkusu a taky nálady... :)
U příspěvku:SLon
maya (Občasný) - 1.10.2003 > čtenář> Tak nedělej blbosti a piš :o)) Pak se uvidíí...
U příspěvku:náš milý mořic...
maya (Občasný) - 29.9.2003 > Ten stin vznikl focenim, ale rikala jsem si, ze tam nakonec moc nevadi, hm? ;)
U příspěvku:SLon
maya (Občasný) - 26.9.2003 > Cedrik> Protože je to opravdu "jen" slon, říkala jsem si, co na to řeknete...
Ale hluboká myšlenka asi nemusí být uplně ve všem, ne? Někdy je třeba nemyslet na nic :o)
U příspěvku:P5077227
maya (Občasný) - 24.9.2003 > fcelkamaja> Taky by to tak šlo.., ale udělala jsem to takhle :o) (a ta pochvala potěší) :oP
U příspěvku:P5077227
maya (Občasný) - 24.9.2003 > fcelkamaja> Děkuji majo :o) Je to právě tohle - posuzování výtvarna je hrozně subjektivní záležitost... mi to useknutí zase sedí, nemůžu si pomoct :-)
U příspěvku:vážka
maya (Občasný) - 23.9.2003 > Odvažuji se tvrdit, že vážka je z kolekce ta nejlepší, přesně podle mého gusta... :o)
Jak se takovýhle věcičky dělaj, smím-li se ptát???
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter