Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Vodák
Cobain (Občasný) - 17.12.2004 > :-)) Voda má, voda má, voda má.....:-)) Ahooooj loď:-)

Jen tak vzpominam na vodacky tabory, ale takhle drasticky to nebylo:-))
U příspěvku:Hloubení nor
Cobain (Občasný) - 17.12.2004 > Jojo, ale ja do toho zaroven resim praci a doooost se to neda stihat:-))
U příspěvku:Hloubení nor
Cobain (Občasný) - 17.12.2004 > miroslawek> :-)) Ty ses teda rizek...presne jsem si rikal, radeji najdu nekde prehlasovane "U", abys mi nepripomnel ze tam je a koukam a uz je to tady:-))

Tu eres "seňor zoilo":-)))
U příspěvku:Hloubení nor
Cobain (Občasný) - 17.12.2004 > miroslawek> :-)))) Tam se pravi ze pachnou...ale ne ze tu neco smrdi:-))))) Pokud chceme byt opravdu "punktlich" :-))
U příspěvku:Hloubení nor
Cobain (Občasný) - 17.12.2004 > miroslawek> Nonono...tady neco smrdiiiiiii:-)))))))))))))))))))))))
U příspěvku:Má dívka
Cobain (Občasný) - 17.12.2004 > Aredhel> Dekuji ti za reakci:-)
U příspěvku:V závětí
Cobain (Občasný) - 16.12.2004 > Wow...fakt ti to neuveritelne sedi...

Husty jak do basne narves slovo jako chorovod:-)))

Co je "vrasknou"??

A jeste jedna vec...nasel jsem tuhle basen na webu - www.pppinfo.cz

Je to informacni stranka o poruchach prijmu potravy a vlozil to tam nekdo s nickem gagarinka 31.8.2004

Jestli o tom neco vis tak asi OK, ale jestli ne, tak ti to mozna nekdo vykradl:-)

Na tomhle odkazu to najdes:
http://www.pppinfo.cz/pokec_list.asp?id=45&poz=2



U příspěvku:Čtvero ročních období
Cobain (Občasný) - 16.12.2004 > Zviratko upozornilo presne na ta dve mista, ktera mi tam take trosku nesedela, ale jako celek rozhodne super:-)
U příspěvku:Hloubení nor
Cobain (Občasný) - 16.12.2004 > Hmmm...to vubec neni spatny:-)
U příspěvku:Zimni ráno
Cobain (Občasný) - 16.12.2004 > Neni to poezie jak si ji predstavuji ja, ale necim zaujalo...pekne:-)
U příspěvku:Děti dvou hříšníků
Cobain (Občasný) - 16.12.2004 > :-) Mile a smutne
U příspěvku:Vlna
Cobain (Občasný) - 16.12.2004 > hmmm...asi by to potrebovalo trosku upravit na vice mistech...

Hupsnout na serf a tu vlnu si poradne podat:-)
U příspěvku:těch pas de deux těch arabesque
Cobain (Občasný) - 16.12.2004 > Hezke...ale na muj vkus je toho prilis malo:-)
U příspěvku:NEODEŠELS
Cobain (Občasný) - 16.12.2004 > Hmmm...neni to spatne...oslovilo:-)
U příspěvku:Pekař
Cobain (Občasný) - 16.12.2004 > Tak tohle mi asi nic nerika...asi ne...ne
U příspěvku:NA NOC POD SKLEM
Cobain (Občasný) - 16.12.2004 > :-)
U příspěvku:ŠIRÉ MOŘE
Cobain (Občasný) - 16.12.2004 > Autor: Krystof Kolumbus:-)) Jinak i na muj vkus prilis povidave...ale ne nezajimave:-)
U příspěvku:Zimní choulení
Cobain (Občasný) - 15.12.2004 > Hmmm...povedena:-))
U příspěvku:volání o pomoc
Cobain (Občasný) - 15.12.2004 > dobryyyyy...mozna jsi to mohla propojit s tou miniaturkou z 13.12.:-)
U příspěvku:noční miniaturka
Cobain (Občasný) - 15.12.2004 > Hezka miniaturka:-)) Pravdiva...
U příspěvku:večerní
Cobain (Občasný) - 14.12.2004 > Acionna> :-))) OK...tak jen tak dal:-)) S tou sklenickou mas asi pravdu, ale jestli to je na zapominani, tak potrebuju alespon dve lahve na vecer:-))
U příspěvku:krotká filipika proti tyčinkám na rty
Cobain (Občasný) - 14.12.2004 > čtenář> Jenze tady prave asi ztracis docela slusny kvantum nametu na basen...je to o tom, umet si vsimat obycejnych veci a dokazat o nich napsat neco, co jeste nikdo nenapsal...o tom to je a ne ze to je o blby tycince na rty.

Jestli chces lidem opravdu neco sdelit, tak asi musis delat nejakej ten silenej hudebni styl...myslim ze tomu rikaj RAP a Hip Hop...kde vsichni maji strasnou nutnost neco sdelit svetu...ale vetsinou je to stejne naprd...

U příspěvku:večerní
Cobain (Občasný) - 10.12.2004 > Hmmm...to mi silne pripomina moje basnicky a pocity z lonske zimy...dokonce i nazvem...ja tahdy psal spise ty "Noční", nebot vecery jsem travil s pritelem alkoholem:-))) Hezky ti to sedi...samozrejme ocekavej ze ti sprdnou lasku x sazku, ale snad to ani neres:-))) stejne to nema smysl:-))
U příspěvku:Ve stínu padišaha
Cobain (Občasný) - 10.12.2004 > Si seňor:-)))
U příspěvku:Ve stínu padišaha
Cobain (Občasný) - 10.12.2004 > No vidis ze to jde...tohle uz je lepsi:-)) Proti MACHu3 taky nic nenamitam:-)
U příspěvku:Smývání
Cobain (Občasný) - 10.12.2004 > No ja si rozhodne nestezuju...je to moc povedene...a ani ten konec me nijak rytmicky nerozhodil...prave naopak...celkove to podtrhlo a uklidnilo celou basen...takova recnicka otazka - kam jste se hyrive dny leta vytratily - to je dobry:-))

Preslicka:
Byt tam ztratily, tak teprve by to rozhodilo pri cteni protoze by tam bylo o slabiku mene:-)
U příspěvku:Sedm
Cobain (Občasný) - 10.12.2004 > miroslawek> To mi bylo jasny, proto jsem ani nezadal dalsi vysvetleni:-)
U příspěvku:SKSPRSP
Cobain (Občasný) - 10.12.2004 > Hračičko:-))))))))))
U příspěvku:Aktuálně
Cobain (Občasný) - 10.12.2004 > Taky bych to poradne srovnal do late...takhle se to fakt mizerne cte...jinak obsahove a formalne celkem fajn:-)
U příspěvku:Kalendář kamene
Cobain (Občasný) - 10.12.2004 > hmmm...vazne nevim...moc mi to nerika...
U příspěvku:Sedm
Cobain (Občasný) - 10.12.2004 > viz pes...
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter