Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Uplakané období
Cobain (Občasný) - 15.2.2005 > methadon> Ja Krista taky vubec nemusim, jen mi tam tak celkem padnul jak obsahove tak i rymem:-)) Kdybych nebyl atheista, taxem satanista, takze to je nas vztah s kristem:-)))))))))))))))))))))))

Kazdopadne dekuji za reakci:-))

Mej se faj a basnim zdar:-)

Cob.
U příspěvku:8
Cobain (Občasný) - 15.2.2005 > Tak ti vazne nevim ale opravdu v tom nic nevidim ani formou a uz vubec ne tim obsahem...jestli ona to teda neni hadanka:-)
U příspěvku:uvnitř jsme lososové
Cobain (Občasný) - 14.2.2005 > jop> :-))Don´t worry:-))
U příspěvku:uvnitř jsme lososové
Cobain (Občasný) - 14.2.2005 > jop> :-))Don´t worry:-))
U příspěvku:uvnitř jsme lososové
Cobain (Občasný) - 11.2.2005 > jop> 5+D je jiste pouze a jen tvoje vec, ale mas nejake oduvodneni??? Proc je to tak dobry??? Co je na tom tak dobryho??? Nejaky komentar nebo neco??? Asi ne vid?? No nevadi..mej se zatim fajn...musim jit resit uplne jiny text - Evropskou Ustavu:-) To je poctenicko...:-)
U příspěvku:uvnitř jsme lososové
Cobain (Občasný) - 11.2.2005 > jop> Whatever:-)) Pokud jsi svuj komentar k basni psal pouze proto ze jsi nesouhlasil se mnou a navic jsi za to byl schopen dat 5+D to mi prislo opravdu absurdni:-)
Navic o zduvodneni jsem nevidel ani zminku...jak bys prosimte zduvodnil tu 5ku a D?? Vazne ti to prislo tak super?? :-)
U příspěvku:uvnitř jsme lososové
Cobain (Občasný) - 11.2.2005 > Tak si priste klidne odpust tuhle hlasku pokud nemas rad zbytecne antagonismy ktere jsou vlastne praznou emoci.

"Nerad hlasuji stejně jako adept, ale C. mě prostě donutil"
U příspěvku:uvnitř jsme lososové
Cobain (Občasný) - 10.2.2005 > jop> Hmmm tak tady vazne pochybuji o tve poznamce a hlavne o tvem bodovani ale nazor je nazor...
U příspěvku:v rizikovém stavu
Cobain (Občasný) - 10.2.2005 > Hmmm..zaujala...nicmene to "po pohmatu" a "ku potratu" mi prijde takove kostrbatejsi ale jinak moc dobre:-))
U příspěvku:Zatím bezejmenná
Cobain (Občasný) - 3.2.2005 > Mydlove bubliny klesajici z balkonu me tam vazne nesedly, ale zbytek je docela povedenej...

Vymysleni nazvu ti v tomhle pripade nezavidim:-)))

Co treba "Slozita cesta z knajpy" :-))))))))))))))))
U příspěvku:Žalozpěv hejkalovo nevěsty
Cobain (Občasný) - 3.2.2005 > Luxusni:-))
U příspěvku:Jsem či nejsem
Cobain (Občasný) - 3.2.2005 > Hmmm..ma to neco do sebe...tez zaujalo:-)
U příspěvku:Zeptala ses
Cobain (Občasný) - 1.2.2005 > Hmmm...neni to muj salek poezie, ale mozna tou realnosti mi to prislo blizke...libi:-)
U příspěvku:Chci tě
Cobain (Občasný) - 28.1.2005 > Nooo...je to takova detska rikanka, ale pokud zacnes hooodne cist poezii i prozu...osvojis si rym a rytmus, slovni zasobu a gramatiku, tak by to mohlo byt priste lepsi:-)) Jinak Urea to docela trefil/a :-))
U příspěvku:Být chvíli tónem
Cobain (Občasný) - 28.1.2005 > Hmmm...pekne plyne...dobra prace:-)
U příspěvku:Z nepřítomnosti
Cobain (Občasný) - 28.1.2005 > miroslawek> Myslim ze me vzdelani je vcelku slusne:-)))
U příspěvku:Z nepřítomnosti
Cobain (Občasný) - 27.1.2005 > Hmmm...luxusni vecicka:-))) Vsechno super sedi, jen snad kosmeticky bych upravil 4tou a 7mou sloku...ve 4te mi nejak chybi slabika pokud neni nahrazena tou mezerou jako delsi pauza...docela by se tam hodilo..."ze uz je cas - cas jit" a v te 7me sloce "tvrzeni skla snad dotknout smim se" by mozna znelo trosku lepe a rym to nepokazi nebot tam neni, takze tak:-)))) Ale fakt dobra prace:-)
U příspěvku:Pavoučí žena
Cobain (Občasný) - 27.1.2005 > Muj caj to zcela jiste neni, ale prave proto ctu jeste jednou abych zjistil cim zaujala me... ale rozhodne zaujala...mozna zkus trosku zvetsit pismo, je to takhle dost male a hur se to cte:-))
U příspěvku:Vánoce
Cobain (Občasný) - 27.1.2005 > Urea> Dekuji ti:-)))
U příspěvku:Pražský sníh
Cobain (Občasný) - 27.1.2005 > mila rikanka...jojo snih v Praze stoji vetsinou zaprd...:-)
U příspěvku:O životě
Cobain (Občasný) - 27.1.2005 > OK budu to brat jako pokus a s prihlednutim k veku...kazdopadne myslenky o smrti ve 14ti letech...good luck:-)) Jeste doporuceni, hodne cti,cti,cti...poezii i prozu...ono ti to zustane v tele...rozsiris slovni zasobu a osvojis si nektere techniky prace se slovy, rymy, rytmem...a uvidis ze za pul roku se podivas na tuhle basnicku a sam se zasmejes, mozna ji celou predelas a bude asi uspesnejsi nez-li tato:-)))

dal bych tak 2- z lasky k rymu:-)
U příspěvku:Řeka Léthé
Cobain (Občasný) - 25.1.2005 > Hmm...docela fajn...nektere sloky jsou lepsi a nektere slabsi...jak rika NATY - pozor na ten rytmus, obcas ti to tam uletelo a pak to trosku rozhodi pri cteni...ale jako celek dobre:-))
U příspěvku:Vlhkost vzduchu
Cobain (Občasný) - 25.1.2005 > Hmmm...ale jo:-)) Mila vecicka...takova vlhci:-))
U příspěvku:Ztracené hledání
Cobain (Občasný) - 25.1.2005 > :-) To je nejakej mazec ne? Taky nedam:-)
U příspěvku:Pěkný Nový Rock!
Cobain (Občasný) - 22.12.2004 > :-)) Pobavilo...ale neplni/zaduni se mi taky trosku prici...
U příspěvku:Vánoce
Cobain (Občasný) - 21.12.2004 > Ana Stern> At tak ci tak jsem rad ze se libi a dekuji za reakci
:-)))
U příspěvku:NEAR FUTURE
Cobain (Občasný) - 21.12.2004 > Zviřátko> :-)
U příspěvku:NEAR FUTURE
Cobain (Občasný) - 21.12.2004 > Hmmm...musel jsem to cist nekolikrat, nez mi docvakl rytmus:-)) Asi jsem pretazenej:-(...nicmene po docvaknuti beru:-)) Moc dobra prace!
U příspěvku:Hloubení nor
Cobain (Občasný) - 17.12.2004 > Kelly> Promyslim to:-))))))
U příspěvku:Hloubení nor
Cobain (Občasný) - 17.12.2004 > miroslawek> Alright, ale asi neresis Finsky, Rakousky a Nemecky trh s akvarijnima rybickama - dovozci a odberatele, kontakty na firmy, weby, apod.

Tak jsem to vyresil, a ten chlapik napsal dalsi email. Pry ma doma v akvarku piranhu a krmi ji hovezim masem. Jestli pry muze ta piranha dostat BSE:-)))

A to jsme informacni centrum EU...to bych se pak z toho posr...a proto jsem neresil to "U":-))

U příspěvku:Vodák
Cobain (Občasný) - 17.12.2004 > :-)) Voda má, voda má, voda má.....:-)) Ahooooj loď:-)

Jen tak vzpominam na vodacky tabory, ale takhle drasticky to nebylo:-))
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter