Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Sníh v létě.:)))
scloran (Občasný) - 21.2.2011 > čtenář> jo devce moje, to byly zlaty casy :))
U příspěvku:Šaty dělají člověčici..:)
scloran (Občasný) - 26.10.2004 > Emmet_RAY> Zvedl kufr??..proboha proc?..vzdyt je to mysleno z legrace..Skoda, ze to beres tak vazne:))
U příspěvku:Šaty dělají člověčici..:)
scloran (Občasný) - 26.10.2004 > Lian> Ja se taky tak nechovam ani nemusim:)Profesorka chtela neco o satech, tak jsem to napsala:)..To je cely..Ironii a satiru mam moc rada a mam pocit, ze to tady jeste nikdo nepochopil:))tyka se i mych "Vanoc":))No.., memu priteli se to libi..mozna prave proto, ze mne zna a vi jakym zpusobem se vyjadruji:))..me osobne se to taky libi:))(no, jeste aby ne...)
U příspěvku:Jen tak...:)
scloran (Občasný) - 5.5.2004 > čtenář> myslis?:))))jsou mozna baby,ktere si ho neumeji udrzet.......
U příspěvku:oko
scloran (Občasný) - 6.2.2004 > Tak jsem se po delsi dobe vratila  na tento obrazek a musim rici, ze se mi z tech mych libi porad nejvic:)
U příspěvku:Sníh v létě.:)))
scloran (Občasný) - 29.1.2004 > čtenář> Proc chudak?????????,...pchee...ver mi, ze ma dcera zadnej chudak neni a nebude!!..na rozdil od jinych , ze??.
U příspěvku:oko
scloran (Občasný) - 25.11.2003 > Sebeast> ee, nejdriv corel a pak photoshop..a hrala jsem si s tim mozna dva vecery...ten kdo ovlada photoshop, a "vyrobi" obrazek za 10min. tak klobouk dolu..ja zatim  moc zkusenosti nemam a je fakt ze mi to "trva":)))
U příspěvku:Muž
scloran (Občasný) - 15.11.2003 > Nohavica za mlada:))..anebo nekdo uplne jinej:))))
U příspěvku:E.
scloran (Občasný) - 13.11.2003 >

paže a koleno?kousek lokte tam neni videt..teda podle mne:)

U příspěvku:V.1.
scloran (Občasný) - 12.11.2003 > :)
U příspěvku:Kýč I.
scloran (Občasný) - 12.11.2003 > Proč kýč??mě se to líbí...
U příspěvku:Sníh v létě.:)))
scloran (Občasný) - 12.11.2003 > nohome> 

Je sikovna..ma tech obrazku hodne, ale tenhle si vybrala sama, abychom ho sem poslaly... genialni?me staci ze je moje:))

U příspěvku:Slepé rameno
scloran (Občasný) - 12.11.2003 > V HK je pekne:))...
U příspěvku:...už aby to bylo
scloran (Občasný) - 11.11.2003 > videla jsem tvoje "Carodejnice"na tvoje,cz........nadherny!!!
U příspěvku:...už aby to bylo
scloran (Občasný) - 11.11.2003 > moc pekny:))jen nevim, proc "zima je mrtva"?..to mi nëjak nedochazi.....
U příspěvku:Sníh v létě.:)))
scloran (Občasný) - 11.11.2003 > Ted jsem cetla dceři vase poznamky....stydela se:))je to zlato....Jeste ze neni vetsi, asi bychom se hadaly o pocitac, ktera z nas bude malovat driv...diky:)
U příspěvku:Sníh v létě.:)))
scloran (Občasný) - 11.11.2003 > pepinos> lol...........reknu, jen co bude vhodna chvile:))
U příspěvku:Modrásek
scloran (Občasný) - 10.11.2003 > sibka> jsem rada..dekuju:))
U příspěvku:Modrásek
scloran (Občasný) - 9.11.2003 > Mari> lol.........skvelej napad:))
U příspěvku:Modrásek
scloran (Občasný) - 9.11.2003 > Dommi> dekuju...uz jsem nainstalila photoshop, je to vazne o necem i jinem nez corel..mam radost:)
U příspěvku:Jen tak...:)
scloran (Občasný) - 6.11.2003 > jj.....ten odlesk v kline se mi uz taky nelibi:((...a ty noty mohly byt drobnejsí...
U příspěvku:Jen tak...:)
scloran (Občasný) - 5.11.2003 > g_morr> lol....to me nenapadlo, ale za uvahu to stoji)))
U příspěvku:Jen tak...:)
scloran (Občasný) - 5.11.2003 > g_morr> h ch k r d t n..?
U příspěvku:Jen tak...:)
scloran (Občasný) - 5.11.2003 > drfaust> ne..to je v pohode.)
U příspěvku:Jen tak...:)
scloran (Občasný) - 5.11.2003 > Mishka> corel mam asi dva mesice, je to tezsi nez-li jsem si myslela:))ale bavi me to, je to druh odpocinku.))
U příspěvku:Jen tak...:)
scloran (Občasný) - 5.11.2003 > Mishka> ok..zkusim, diky:)
U příspěvku:.: přeživší :.
scloran (Občasný) - 5.11.2003 > :)pekne..
U příspěvku:CIElu
scloran (Občasný) - 4.11.2003 > lepsi kocka, nez zluty zuby a totalvytlem...:))
U příspěvku:CIElu
scloran (Občasný) - 4.11.2003 > tak si udelej novou radu a nemel:)
U příspěvku:CIElu
scloran (Občasný) - 4.11.2003 > to je fakt..ten kluk je dobrej, uz za to, ze do ty lode sednul.....:)
U příspěvku:CIElu
scloran (Občasný) - 4.11.2003 > lol...koukam ze si vystacis sam.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter