Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Orlíček
deboree (Občasný) - 13.6.2008 > Není, ale roste u nás na sídlišti poblíž popelnic.
U příspěvku:Citrusový květ
deboree (Občasný) - 8.6.2008 > žádnej velkej árt> Asi máš pravdu. Nevidím.
U příspěvku:Modrá
deboree (Občasný) - 21.4.2004 > Děkuji za milé přijetí. V zimě tady u nás nějak nebylo co fotit.
U příspěvku:Malá růžová chudinka
deboree (Občasný) - 18.4.2004 > Je to chudinka. Vyrostla na deklu od kanálu a výhled do všech světových stran má takový, jak vyplývá z toho pozadí.
U příspěvku:Niky (6)
deboree (Občasný) - 21.1.2004 > Koukejte se na mě, jak jsem krásnej.
U příspěvku:V mlze
deboree (Občasný) - 21.1.2004 > Pro mé oči je to akorát. Fajn.
U příspěvku:Cestička k domovu
deboree (Občasný) - 21.1.2004 > Líbí. Takové zákoutí už se potká málokde.
U příspěvku:Zimní večer
deboree (Občasný) - 21.1.2004 > Tak top se mi líbí moc.
U příspěvku:Zimní procházka
deboree (Občasný) - 14.1.2004 > Na mé oči je tam toho kontrastu asi moc. Na FA se mi líbí víc.
U příspěvku:Zimní blues
deboree (Občasný) - 13.1.2004 >  Líbí moc.
U příspěvku:tunta a punta
deboree (Občasný) - 8.1.2004 >  Už se bojím---
U příspěvku:Zimní jezevčík pro Martina :-)
deboree (Občasný) - 8.1.2004 > To je kuliferda.
U příspěvku:kráter
deboree (Občasný) - 8.1.2004 > Krásné.
U příspěvku:E.T.
deboree (Občasný) - 8.1.2004 > To je kukuč. Bojím, bojím ...
U příspěvku:Smuteční vrba
deboree (Občasný) - 30.12.2003 > Pro DrFaust: Je to přítok Chrudimky jménem Halda u čistírny Na Vrtálně. Bohužel obrázek nešel udělat jinak, protože z jedné strany je komín zmíněné čistírny, z druhé strany ošklivý domek a chtěla jsem tam dostat i kousek vody vzhledem k zrcadlení. Dřív bylo v Pardubicích spousta smutečních vrb na výběr, ale tahle už je jedna z posledních.
U příspěvku:Zimní květy
deboree (Občasný) - 30.12.2003 >
U příspěvku:teplá
deboree (Občasný) - 30.12.2003 >
U příspěvku:červánky
deboree (Občasný) - 30.12.2003 > Kdo nekouká, tak nevidí. Tyto barvy je vidět zřídka a na krátkou dobu. Kouzlo.
U příspěvku:...pampeliška
deboree (Občasný) - 20.12.2003 > Není to pampeliška ani smetanka, ale je to pěkná kytička a pěkná fotka.
U příspěvku:Budiž světlo 2
deboree (Občasný) - 17.12.2003 > Podařlo se 2x, ráda bych to zrušila, ale nevím jak. Čau.
U příspěvku:Budiž světlo 2
deboree (Občasný) - 17.12.2003 > Totéž, co včera. Já mám vždycky všechno roznazané. Fotíš se stativem? Automatikou?
U příspěvku:Budiž světlo 2
deboree (Občasný) - 17.12.2003 > Totéž, co včera. Já mám vždycky všechno roznazané. Fotíš se stativem? Automatikou?
U příspěvku:Smuteční vrba
deboree (Občasný) - 17.12.2003 > Pořád tatáž, máš pravdu.
U příspěvku:Budiž světlo
deboree (Občasný) - 16.12.2003 > Moje okna jsou letos určitě špinavější. Navíc noční fotky ještě neumím. Takže líbí.
U příspěvku:mé vzpomínky
deboree (Občasný) - 16.12.2003 > Někdy jsou i vzpomínky depresivní. Přesto bych to chtěla tak umět jako Popelka.
U příspěvku:ulička kolem Petrova
deboree (Občasný) - 16.12.2003 > Mně taky.
U příspěvku:Na suchu
deboree (Občasný) - 15.12.2003 > Je to foceno z železného mostu přes Chrudimku u těch mlýnů, jak bylo správně konstatováno. Bohužel, úhel pohledu je limitován tím, jak se podaří prostrčit ruku s foťákem a přitom tam bylo co nejméně toho železa. Na focení mlýnů, které jsou opravdu pěkné, by bylo třeba odpolední slunce, ale to nebylo k disposici.
U příspěvku:Ulice 1
deboree (Občasný) - 14.12.2003 > Současná realita na pozadí dědictví dob minulých. Pěkné.
U příspěvku:Zimní rapsodie 4
deboree (Občasný) - 13.12.2003 > Pochmurné, ale zajímavé. Prozraď, čím fotíš. Dík.
U příspěvku:V pravé poledne
deboree (Občasný) - 12.12.2003 > Bezva...
U příspěvku:dvůr
deboree (Občasný) - 11.12.2003 > Popelko, jsi pašák.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter